Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2005, 13:05
Sjoerd
Sjoerd is offline
ach, ik lust toch alles van de Mac, of het nou Mcpita of Groenteburger is, Mij maakt het niet uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2005, 13:38
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Bloem schreef op 05-05-2005 @ 14:28 :
Zo'n kermisding zeker?
groter, vetter!
Van mij part een hele koe tusse een broodje
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:09
biep
biep is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 25-04-2005 @ 17:24 :
echte vega's eten sowieso niet bij een nazi bedrijf als de mac.
Oud 08-05-2005, 11:11
Porcelain
Porcelain is offline
Je kunt niet vegetarisch zijn(A) Je bent vegetarier of je eet vegetarisch.

Ik vind het lomp dat die groentenburger eruit is, er is nu niets meer voor vegetariers op het menu. Die pita dingen heb ik nog nergens gezien.

Maarja, ik ben zoiezo tegen macdonalds.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 13:40
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 08-05-2005 @ 12:11 :
Maarja, ik ben zoiezo tegen macdonalds.
Ik ben er voor!
Vind het helemaal niet erg als ze een beest afmaken zodat ik lekker kan eten... het is nog makkelijk ook bij de mac, je noemt het, betaald en je kan eten!!
Het is alleen zo duur
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 00:56
Tiño
Tiño is offline
nou deze moet dus geupt worden van Boogie, zonde van mn andere topic...

maargoed...dit topic voor al uw ervaring(en) met de nieuwe macpita.
Oud 26-05-2005, 01:33
malibukitty
malibukitty is offline
boeeeeeeeee!!!! Ik hield van de groenteburger
Oud 26-05-2005, 09:27
Verwijderd
In dat andere topic zei ik al dat ik de McPitaChicken heb gehad, en die erg lekker was.

Gister heb ik ook die met Beef geprobeerd, die vond ik alleen wat minder.
Ik lust geen sla en tomaat, dus bleef er bij de Beef alleen nog kaas en saus over.
Jammer dat daar geen groenten in zitten...

En Veggie ga ik niet proberen, want dat is me weer te veel groenten
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 20-04-2005 @ 18:14 :
Een vegetarier die naar de Mac gaat heeft zowiezo al heel wat om over na te denken.
verklaar je nader

Een supermarkt is toch ook een massale verkoper van vlees en daar koop ik ook gewoon mijn groente, ik zie weinig verschil met een groenteburger bij de MAC eten.

Ik ben zeker tegen het principe van de MAC maar ja ik ben sowieso tegen de bio-industrie dus dan zou ik ook niet naar de Appie kunnen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 20:38
Verwijderd
Ontopic:

ik zou het wel klote vinden als de groenteburger weggaat, is ie nu al weg? Ik ben dol op dat ding...Maarja wel beter voor mijn gezondheid als hij er niet meer is, haha.

Toch ook wel benieuwd naar het pitabroodje...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 13:54
3gg!3*4ng3rf!5t
3gg!3*4ng3rf!5t is offline
Citaat:
Bloem schreef op 18-04-2005 @ 10:53 :
Ik ben benieuwd naar dat andere
Oud 28-05-2005, 15:22
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Zolang ze de MCflurry maar niet uit de mac schrappen.

Lazlow
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 16:11
soultodeny
soultodeny is offline
Ik ben blij dat de groenteburger eruit gaat. Dat nabrengen telkens is zo irritant
Oud 29-05-2005, 11:43
Verwijderd
Citaat:
soultodeny schreef op 28-05-2005 @ 17:11 :
Ik ben blij dat de groenteburger eruit gaat. Dat nabrengen telkens is zo irritant
Maar als er niet van die groentespul op vooraad is, kun je de PitaVeggie ook gaan nabrengen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 17:57
soultodeny
soultodeny is offline
Citaat:
Corinne schreef op 29-05-2005 @ 12:43 :
Maar als er niet van die groentespul op vooraad is, kun je de PitaVeggie ook gaan nabrengen
Ohja shit, niet aan gedacht.. Wanneer komt dat ding eigenlijk?
Vanwege de examens heb ik al meer dan 2 weken vrij, dus gaan alle spannende ontwikkelingen langs me heen
Oud 29-05-2005, 18:02
dark princess
dark princess is offline
Ik vind het achterlijk dat ie bij bijna alle mc donalds al weg is en dat er nog niks nieuws is. Voor vegetariers hebben ze dan alleen friet en die vind ik vies, die groentenburger vond ik erg lekker! Maar ben opzich wel benieuwd naar dat nieuwe.

Ik kom eigenlijk niet zo vaak bij de mac, maar een vriendin van mij is verslaafd, dus dan moet ik mee. Na die groentenburger heb ik wel dat fruitgedoe geprobeerd, maar dat zijn 3 stukjes appel en 2 druiven...dus dan maar alleen een sunday ice met chocolade en nootjes .
Oud 29-05-2005, 18:20
Verwijderd
Citaat:
soultodeny schreef op 29-05-2005 @ 18:57 :
Ohja shit, niet aan gedacht.. Wanneer komt dat ding eigenlijk?
Vanwege de examens heb ik al meer dan 2 weken vrij, dus gaan alle spannende ontwikkelingen langs me heen
Wij hebben em sinds afgelopen maandag, dus ik denk dat ie er overal wel is

Offtopic: in welk restaurant werk je eigenlijk?

@Dark Princes, bij ons ging de groenteburger er pas uit, nadat de PitaMac er al was, dus was het niet zo dat er een tijdje alleen friet of sla voor vegetariers was..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 21:23
soultodeny
soultodeny is offline
Citaat:
Corinne schreef op 29-05-2005 @ 19:20 :
Wij hebben em sinds afgelopen maandag, dus ik denk dat ie er overal wel is

Offtopic: in welk restaurant werk je eigenlijk?

@Dark Princes, bij ons ging de groenteburger er pas uit, nadat de PitaMac er al was, dus was het niet zo dat er een tijdje alleen friet of sla voor vegetariers was..
Oh, nou, dan zullen wij hem ook wel hebben ja Ik moet donderdag weer werken, dus dan ga ik het allemaal meemaken haha..
Ik werk trouwens in Vuren, en jij?
Oud 29-05-2005, 21:37
Verwijderd
Mac Pita is goedgekeurd

Maar ik denk dat ik de groenteburger wel ga missen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 09:05
Verwijderd
Citaat:
soultodeny schreef op 29-05-2005 @ 22:23 :
Oh, nou, dan zullen wij hem ook wel hebben ja Ik moet donderdag weer werken, dus dan ga ik het allemaal meemaken haha..
Ik werk trouwens in Vuren, en jij?
Duiven
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 19:30
Verwijderd
Ik vind het een beetje onzinnig om hier ook weer een topic over te openen, dus zet ik het gewoon lekker hierbij

Morgen komt er een nieuwe smaak McFlurry, namelijk Rolo. Ook komen er cookies en brownies, vertel hier al je ervaringen!

Ik heb vandaag de McFlurry Rolo geprobeerd, en ik vond em erg lekker.
Al vind ik het niet echt rolo, rolo is vooral veel caramel, met een laagje chocola eromheen. In de flurry is het vooral chocola, met een klein beetje caramelsmaak er doorheen. Ik vind em wel erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar
En de cookies en brownies ben ik erg benieuwd naar. Ik hoorde dat de brownie ongeveer net zoiets is als de chocolandemuffin die er tot een tijdje terug was, maar dan met nóg meer chocola, belooft veel goeds dus
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 01:09
Tiño
Tiño is offline
hahaha.

ik begreep net al niet waarom iedereen met een bakje koekjes liep.

maar ik had in me eentje keukensluit en liep als een zombie rond haha. naja merk t morgenavond allemaal wel..

hmmm rolo's zijn opzcih best lekker, maar mc flurry rolo...we'll see.
Oud 02-06-2005, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 02-06-2005 @ 02:09 :
hahaha.

ik begreep net al niet waarom iedereen met een bakje koekjes liep.

maar ik had in me eentje keukensluit en liep als een zombie rond haha. naja merk t morgenavond allemaal wel..

hmmm rolo's zijn opzcih best lekker, maar mc flurry rolo...we'll see.
Whehe, daarom dus
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 17:24
Verwijderd
Oh, nou bleek vandaag dat er nog wat caramelsaus door de McFlurry Rolo moet, en dat wist ik gister nog niet

En de brownies zijn goddelijk lekker
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 23:12
Tiño
Tiño is offline
ik vind dat rolo spul maar gaar.

gewoon chocolade vlokken...

@ corinne, moet er sundea topping overheen??? of iets aparts nieuw voor die rolo flurry??

die brownies en cookies gingen trouwens echt hard bij ons...de pita begint ook lekker te lopen, voor beef...

veggie net als groenteburger...echt amper interesse voor.
Oud 03-06-2005, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 03-06-2005 @ 00:12 :
ik vind dat rolo spul maar gaar.

gewoon chocolade vlokken...

@ corinne, moet er sundea topping overheen??? of iets aparts nieuw voor die rolo flurry??

die brownies en cookies gingen trouwens echt hard bij ons...de pita begint ook lekker te lopen, voor beef...

veggie net als groenteburger...echt amper interesse voor.
Ja, sundea topping.
Heb je de nieuwe kwaliteitsreferentiegids al gehad? Daar staat het ook in.

Gistermiddag hadden we nog even geen brownies, sommige mensen kunnen gewoon niet goed in de vriezer kijken
En later tweede raam gestaan, maar ik heb nog niet 1 doosje cookies of brownie verkocht, misschien gaat het vandaag wat beter.

De pitamac begint nu juist weer heel iets minder te worden, maar wordt nog steeds heel goed verkocht, en de veggie wordt bij ons wel meer verkocht dan de groenteburger.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 00:13
Tiño
Tiño is offline
haha,

ik zei nog vandaag dat ik dat gehoord had ,van die caramel, maar nog niemand heeft het met caramel verkocht..terwijl ik het management er op wees..maarja.

ik heb van 17-00 raam1 gestaan en heb idd nu je het zegt niet 1 brownie/cookie verkocht .

pita veggie...misschien 5? hooguit hoor...

maargoed...die caramel zal ik maar nog achteraan gaan,beetje stom dat niemand dat weet bij ons.
Oud 04-06-2005, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 04-06-2005 @ 01:13 :
haha,

ik zei nog vandaag dat ik dat gehoord had ,van die caramel, maar nog niemand heeft het met caramel verkocht..terwijl ik het management er op wees..maarja.

ik heb van 17-00 raam1 gestaan en heb idd nu je het zegt niet 1 brownie/cookie verkocht .

pita veggie...misschien 5? hooguit hoor...

maargoed...die caramel zal ik maar nog achteraan gaan,beetje stom dat niemand dat weet bij ons.
Ghehe, toch maar even achteraan gaan ja
Gister alleen kassa gestaan, en ook daar geen brownie of cookies verkocht. Maar zie jij ze ergens groot afgebeeld staan? Volgens mij weet gewoon niemand dat die dingen er zijn...

En 5 PitaVeggi's zijn er toch bijna 5 meer dan groenteburgers.
Als ik van 17-00 op raam 1 sta, verkocht ik zelden een groenteburger...

Maar heeft iemand anders al een flurry rolo, brownie, of doosje cookies gehad, en zoja, wat vond je ervan?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 10:41
rubenrtv
rubenrtv is offline
Brownie's zijn lekker en de Rolo-schilfers heb ik op mn Sundae-caramel gedaan, das ook echt lekker
Oud 04-06-2005, 11:15
Verwijderd
Ben niet zo'n grote mac-fan.. toevallig de laatste tijd wel wat vaker geweest. Ik heb nog nooit die groenteburger gehad, maar ik vind groenteburgers sowieso altijd een beetje nep . Ben wel dol op pitabroodjes, hopelijk zijn die groentes ook een beetje lekker.. Als ik er nog een keer kom, ga ik dat misschien wel een keertje proberen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 16:37
indelebile
indelebile is offline
Citaat:
Corinne schreef op 04-06-2005 @ 10:53 :
Maar heeft iemand anders al een flurry rolo, brownie, of doosje cookies gehad, en zoja, wat vond je ervan?
Die koekjes heb ik uit een doosje gepakt die bij de kassa stond, maar stiekem kende ik ze al omdat ze al een hele lange tijd gewoon bij de appie verkocht worden. Maar lekker zijn ze wel. Aan de brownie durf ik niet te beginnen omdat ik twee jaar geleden bij de Mac in Frankrijk een brownie kocht die gewoon echt niet te eten was.

Kun je eigenlijk ook als je zo'n veggie pita bestelt vragen of ze er wat uit kunnen laten? Nee zeker?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 18:28
Verwijderd
Citaat:
indelebile schreef op 05-06-2005 @ 17:37 :
Die koekjes heb ik uit een doosje gepakt die bij de kassa stond, maar stiekem kende ik ze al omdat ze al een hele lange tijd gewoon bij de appie verkocht worden. Maar lekker zijn ze wel. Aan de brownie durf ik niet te beginnen omdat ik twee jaar geleden bij de Mac in Frankrijk een brownie kocht die gewoon echt niet te eten was.

Kun je eigenlijk ook als je zo'n veggie pita bestelt vragen of ze er wat uit kunnen laten? Nee zeker?
Jawel hoor, de sla kun je eraf laten, de kaas en de saus, of alle groentetjes, maar niet bv alleen de courgette, omdat die in die groentemix zit, dat wordt er niet apart op gedaan, de sla, kaas en saus wel.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 22:57
SaisPas
SaisPas is offline
In de kleine boekjes die bij de kassa liggen, zit een kortingsbon van € 1 op een MacPita. 2,45 is nog best wel te doen dan.

Trouwens die kip pita is niet lekker. Alle groenten zitten onderin, en de kip boven.
Oud 07-06-2005, 22:58
Verwijderd
Citaat:
SaisPas schreef op 07-06-2005 @ 23:57 :
In de kleine boekjes die bij de kassa liggen, zit een kortingsbon van € 1 op een MacPita. 2,45 is nog best wel te doen dan.

Trouwens die kip pita is niet lekker. Alle groenten zitten onderin, en de kip boven.
Volgens mij kun je die bonnen ook op internet uitprinten
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 23:30
Tiño
Tiño is offline
klopt kan ook, wel geteld 1 uitgeprintte bon ontvangen de afgelopen dagen ,terwijl k 35u gewerkt heb.

Oja, die caramel, daar wees ik gister de restaurantmanager op, en die geloofde t niet, de supervizer vond het lariekoek, maar toen ik doorzeurde en zei dat ik dat zilvere boekje wou zien, kreeg ik toch mijn gelijk .

haha, echt niemand wist het en tot gister hebben we dus zonder caramel verkocht , bij alle 3 de vestigingen, meteen memo geprint, met daarbij, niemand wist het,behalve tino...maar...blabla.

wel lache.
Oud 09-06-2005, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 09-06-2005 @ 00:30 :
klopt kan ook, wel geteld 1 uitgeprintte bon ontvangen de afgelopen dagen ,terwijl k 35u gewerkt heb.

Oja, die caramel, daar wees ik gister de restaurantmanager op, en die geloofde t niet, de supervizer vond het lariekoek, maar toen ik doorzeurde en zei dat ik dat zilvere boekje wou zien, kreeg ik toch mijn gelijk .

haha, echt niemand wist het en tot gister hebben we dus zonder caramel verkocht , bij alle 3 de vestigingen, meteen memo geprint, met daarbij, niemand wist het,behalve tino...maar...blabla.

wel lache.
whehe, lachen
Bij ons wordt het boekje altijd meteen helemaal doorgespit op fouten.. Dusja, dan zie je ook zo dat er caramel bij de Rolo moet.

En ikzelf heb ook nog niet 1 uitgeprintte bon gehad, alleen 1 keer een meisje dat aan me vroeg hoe ze die bon aan moest slaan, en ik werk toch ook niet weinig
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 11:56
Verwijderd
ik eet nooit bij de mac, maar heb gisteren toch maar even een pitamac veggie geprobeerd en ik moet zeggen dat ze best lekker zijn
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 15:29
Verwijderd
Pitamac veggie is best te doen alleen dat broodje is te rubberachtig
Wel enorm duur hoor....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 15:28
soultodeny
soultodeny is offline
Van mij mogen die kut-pita-dingen eruit! Die dingen hebben ze niet op snelheid getest geloof ik. Gisteren liep het bij ons helemaal klem door die stomme dingen en mochten we ze niet meer verkopen, hehe.

En dat er caramel bij de Rolo moest wist ik ook niet, gewoon heel de dag zonder verkocht (ik kon niet op de laatste crewmeeting zijn, dus ja ). Pas toen een gast vroeg waar de caramel nou was begon ik aan mezelf te twijfelen haha.

Tenslotte heb ik de hele tijd pita's voor 2.45 verkocht, dus het ging wel weer lekker gisteren haha.
Oud 13-06-2005, 22:26
Verwijderd
Citaat:
soultodeny schreef op 13-06-2005 @ 16:28 :
Van mij mogen die kut-pita-dingen eruit! Die dingen hebben ze niet op snelheid getest geloof ik. Gisteren liep het bij ons helemaal klem door die stomme dingen en mochten we ze niet meer verkopen, hehe.

En dat er caramel bij de Rolo moest wist ik ook niet, gewoon heel de dag zonder verkocht (ik kon niet op de laatste crewmeeting zijn, dus ja ). Pas toen een gast vroeg waar de caramel nou was begon ik aan mezelf te twijfelen haha.

Tenslotte heb ik de hele tijd pita's voor 2.45 verkocht, dus het ging wel weer lekker gisteren haha.
D'r waren wel testrestaurants, maar misschien loopt daar gewoon superpersoneel rond, of werd het niet zoveel verkocht als nu, want bij ons loopt het ook niet goed.
Of het brood is op, of de groentemix, of de kip... soms tijdens de rush verkopen we alleen beef, omdat we het anders niet trekken...

En waarom verkoop jij alle pita's voor 2,45, hebben al jou gasten bonnetjes?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 15:32
soultodeny
soultodeny is offline
Citaat:
Corinne schreef op 13-06-2005 @ 23:26 :
D'r waren wel testrestaurants, maar misschien loopt daar gewoon superpersoneel rond, of werd het niet zoveel verkocht als nu, want bij ons loopt het ook niet goed.
Of het brood is op, of de groentemix, of de kip... soms tijdens de rush verkopen we alleen beef, omdat we het anders niet trekken...

En waarom verkoop jij alle pita's voor 2,45, hebben al jou gasten bonnetjes?
Ik had heel die bovenste knop niet gezien, slim als ik ben.. (tsja wat wil je als net 1 dag terug bent van vakantie )
Oud 14-06-2005, 23:47
Tiño
Tiño is offline
haha

bij ons zit ie voor 2,45e gewoon in het actie menu gebeuren, maar wij hebben nu een klein jaartje zo'n touchscreen ding aan de counter.

die pita's loopt bij ons best redelijk...we hebben altijd alles, alleen vooral als je er in je eentje staat ,bak je je wel rot hoor...maarja , t zal binnenkort wel minderen.
Oud 15-06-2005, 01:11
Verwijderd
Ik wil ook touchscreen, schijnt ff wennen te zijn, maar dan veel fijner als die knopjes die we nu hebben...
Sowieso ons hele kassasysteem zit te k*tten, zeker op de drive, magoed, moet onze francise nog ff achterkomen geloof ik
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 08:45
soultodeny
soultodeny is offline
Ons restaurant bestaat nog maar net 2 jaar, dus wij hebben al vanaf het begin zo'n touch-screen systeem. Ik vind het superhandig! Maar het schijnt heel duur te zijn in de aanschaf heb ik gehoord.. (geloof ik ook wel eigenlijk)
Oud 15-06-2005, 09:44
Tiño
Tiño is offline
ja t is wel erg duur, maar we hebben ook echt jaren met die groene uit de jaren 80 gedaan, dit kon echt niet meer.

Sowieso wordt er bij ons erg lang gewacht voor iets vervangen wordt, het moet echt totaal dood en onbruikbaar zijn,eer er een nieuw iets voor komt.

Dat touchscreen was eerst wennen ja, maar het is zoveel beter als dat oude knopjes ding, ongelooflijk.
Oud 15-06-2005, 12:07
Verwijderd
Hmm, groen ken ik niet..
En ik heb idd ook gehoord dat het erg duur is, en bij ons moeten er dan meteen 17 kassa's vervangen worden..
En tot nu toe hebben we er nog maar 1 keer echt zodanig problemen mee gehad, dat we er amper mee konden werken, dus het zal nog wel ff duren voordat we touchscreen krijgen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 12:32
Verwijderd
sorry hoor maar het gaat hier niet over kassa's van de mac, maar over het eten.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 18:33
Verwijderd
ik heb voor de grap gister die mac pita veggie gehaald en ik heb er zowaar echt van genoten
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 23:22
Tiño
Tiño is offline
ja die met dat groene scherm.
klein zwart kastje.
maar deze heeft ook wel ns kuren, vooral in de drive, maar je kan er gelukkig n toetsenbord op aansluiten, of Mdis bellen, haha.

Ja, ach t gaat over de mac enzo. moet ergens mn frustaties uiten.

enne bij ons waren het; 6kassa's voor, 2 in de drive en 3grote flatscreens om de raam2 bestellingen op te showen.
Oud 16-06-2005, 01:01
Verwijderd
wij hebben nu deze, weet niet of je het een beetje duidelijk kan zien?
Wij hebben 14 kassa's voor, en 3 op de drive. Maar moeten de schermen waar de bestellingen van de drive opstaan ook vervangen worden dan? Want dan komen er nog 2 bij, een bij het tweede raam, en 1 in de keuken.

Oh, en om het toch nog even over eten te hebben, vandaag waren rond half 9 de donuts nog bevroren, dus ben ik maar overgegaan op het bijverkopen van de cookies, en ik heb gemerkt dat best veel mensen ze wel willen, maar gewoon niet weten dat ze er zijn.
Ik denk dat er gewoon wat reclame voor gemaakt moet worden...

Kan de topictitel misschien veranderd worden in 'Het algemene McDonald's-topic'? Want het gaat ook niet meer echt over de groenteburger die er nu uit is...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten