Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Van mij part een hele koe tusse een broodje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vind het helemaal niet erg als ze een beest afmaken zodat ik lekker kan eten... het is nog makkelijk ook bij de mac, je noemt het, betaald en je kan eten!! Het is alleen zo duur ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een supermarkt is toch ook een massale verkoper van vlees en daar koop ik ook gewoon mijn groente, ik zie weinig verschil met een groenteburger bij de MAC eten. Ik ben zeker tegen het principe van de MAC maar ja ik ben sowieso tegen de bio-industrie dus dan zou ik ook niet naar de Appie kunnen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vanwege de examens heb ik al meer dan 2 weken vrij, dus gaan alle spannende ontwikkelingen langs me heen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Offtopic: in welk restaurant werk je eigenlijk? @Dark Princes, bij ons ging de groenteburger er pas uit, nadat de PitaMac er al was, dus was het niet zo dat er een tijdje alleen friet of sla voor vegetariers was.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik werk trouwens in Vuren, en jij?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je de nieuwe kwaliteitsreferentiegids al gehad? Daar staat het ook in. Gistermiddag hadden we nog even geen brownies, sommige mensen kunnen gewoon niet goed in de vriezer kijken ![]() En later tweede raam gestaan, maar ik heb nog niet 1 doosje cookies of brownie verkocht, misschien gaat het vandaag wat beter. De pitamac begint nu juist weer heel iets minder te worden, maar wordt nog steeds heel goed verkocht, en de veggie wordt bij ons wel meer verkocht dan de groenteburger. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gister alleen kassa gestaan, en ook daar geen brownie of cookies verkocht. Maar zie jij ze ergens groot afgebeeld staan? Volgens mij weet gewoon niemand dat die dingen er zijn... En 5 PitaVeggi's zijn er toch bijna 5 meer dan groenteburgers. Als ik van 17-00 op raam 1 sta, verkocht ik zelden een groenteburger... Maar heeft iemand anders al een flurry rolo, brownie, of doosje cookies gehad, en zoja, wat vond je ervan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kun je eigenlijk ook als je zo'n veggie pita bestelt vragen of ze er wat uit kunnen laten? Nee zeker? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij ons wordt het boekje altijd meteen helemaal doorgespit op fouten.. Dusja, dan zie je ook zo dat er caramel bij de Rolo moet. En ikzelf heb ook nog niet 1 uitgeprintte bon gehad, alleen 1 keer een meisje dat aan me vroeg hoe ze die bon aan moest slaan, en ik werk toch ook niet weinig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of het brood is op, of de groentemix, of de kip... soms tijdens de rush verkopen we alleen beef, omdat we het anders niet trekken... En waarom verkoop jij alle pita's voor 2,45, hebben al jou gasten bonnetjes? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
wij hebben nu deze, weet niet of je het een beetje duidelijk kan zien?
Wij hebben 14 kassa's voor, en 3 op de drive. Maar moeten de schermen waar de bestellingen van de drive opstaan ook vervangen worden dan? Want dan komen er nog 2 bij, een bij het tweede raam, en 1 in de keuken. Oh, en om het toch nog even over eten te hebben, vandaag waren rond half 9 de donuts nog bevroren, dus ben ik maar overgegaan op het bijverkopen van de cookies, en ik heb gemerkt dat best veel mensen ze wel willen, maar gewoon niet weten dat ze er zijn. Ik denk dat er gewoon wat reclame voor gemaakt moet worden... Kan de topictitel misschien veranderd worden in 'Het algemene McDonald's-topic'? Want het gaat ook niet meer echt over de groenteburger die er nu uit is... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Eet- of pilprobleem? Verwijderd | 23 | 11-06-2007 22:28 |