Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Al wat minder is dit weekend, is vergroten van de schade.. ![]() Er zijn wel 19 races dit seizoen, maar we hebben er toch ondertussen ook al 6 gehad. M.a.w., we zitten al aan een derde van het seizoen.. Als der Schumacher nu geen reeks overwinningen neerzet, dan kan ie het echt wel vergeten.
Laatst gewijzigd op 27-05-2005 om 10:08. |
![]() |
||
Citaat:
De grote prijzen van Canada en de Verenigde Staten worden ook op een week tijdsverschil van elkaar gereden (12 en 19 juni). Net zoals die van Frankrijk en Groot-Brittannië (3 en 10 juli), Duitsland en Hongarije (24 en 31 juli), Italië en België (4 en 11 september), en Japan en China (9 en 16 oktober). Schering en inslag dus eigenlijk ![]()
Laatst gewijzigd op 27-05-2005 om 09:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk dat de Mclarens het goed gaan doen, daarachter de Ferrari's/Renaults en daarachter de Toyota's/BMW's/Red Bulls. Van BAR heb ik geen flauw idee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goed voor een spannende race dus ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
BMW zit er goed bij, Ferrari was erg slecht en Renault beetje teleurstellend. Van Albers had ik ook meer verwacht. Maar het beloofd veel moois voor morgen
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laten we ook even reeël blijven, die kapotte band kwam door Kimi zelf. |
![]() |
||
Citaat:
Maar wel redelijk blijven, ook met goede banden gebeuren er ongelukken en als er heftige ongelukken zijn dan word er een hoop opgevangen tegenwoordig. De veiligheid is er zeer zeker juist op vooruitgegaan, kijk maar naar die kabel die ervoor zorgt dat die band niet wegspringt. De laatste 5 jaar is er een hoop veranderd, veel te veel als je het mij vraagt. Maar veranderring hoort wel bij de formule 1 vind ik, alleen hebben ze nu te veel impulsiefe wijzigingen gedaan, dat de kwalificatie zo snel weer terug veranderd zegt al genoeg. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is mooi, dat maakt het veel spannender.
||
Citaat:
En zoals je zegt, als je de hele race op kop ligt ben je goed bezig, maar als je band dan kapot gaat ben je toch te enthousiast geweest.
||
Citaat:
Zijn rechter voorophanging heeft het begeven. Kon je trouwens de ronden voordien goed opmerken door de trillingen in de band. Moest de band te ver afgesleten zijn, zou hij niet trillen, maar gewoon lekspringen. Zou kunnen een gevolg geweest zijn van zijn uitstapje in de grindbak halverwege de race. Anyway, denk niet dat Michelin hier schuld treft.
||
Citaat:
Hoe zou dit de sport dan niet ten goed komen? Goede coureurs die snel gaan en toch zuinig kunnen zijn met de banden worden beloond op het einde doordat ze misschien nog iemand kunnen inhalen die al op wat minder rubber staat. ==> inhaalacties en spanning! Coureurs die hun banden gedurende de race te veel op de proef gesteld hebben krijgen het moeilijk en betalen dat cash in tragere rondetijden en eventueel in een aantal plaatsen verlies ==> inhaalacties en spanning! Weet echt niet waarom die nieuwe regel de sport niet ten goed zou komen. Vind persoonlijk één van de betere veranderingen van de laatste jaren. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Dus logisch dat hij door bleef rijden. De kans op een lekke band was veel groter dan dat de ophanging af zou breken. En een lekke band kan je altijd krijgen, ook met gloednieuwe banden. McLaren heeft in mijn ogen niets fouts gedaan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] GP Europa Sandersss | 15 | 07-05-2006 20:40 | |
Vrije tijd |
[Formule 1] GP van Europa Tejay | 41 | 02-06-2004 18:46 | |
Vrije tijd |
Formule 1: programma volgend seizoen Verwijderd | 12 | 20-10-2003 20:08 | |
Vrije tijd |