Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2005, 13:49
Nona
Nona is offline
OMG OMG OMG, belde net iemand dat er een kamer vrij was in Rotterdam, Haringvliet! Wauw, dat was even plotseling... Dinsdag kijkavond, ben er helemaal van ondersteboven... Kwart over 8... Mam, neem je foon op!!!
Oud 29-05-2005, 13:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
HvJ schreef op 29-05-2005 @ 01:03 :
*Knuffelt*
Dank.

Pfff... Ik heb een paar rare dromen gehad vannacht. Zowat iedereen die ik ken is erin voorbij gekomen: vrienden, kennissen, m'n ex, collega's, oud-leraren zelfs!

Ik heb wel asociaal lang uitgeslapen.
Oud 29-05-2005, 14:38
Verwijderd
@ Ilse; ook met dat!

Enn ja, hij is gemeen, maar aan de andere kant wel leuk... Hoezo verwarrend?

*schreeuwt en huilt*
Oud 29-05-2005, 15:00
Nijn*
Nijn* is offline
Heb me in tijden niet zo ongelukkig gevoelt. Alsof iemand een kogel door mijn hart jaagt.. *huilt*
Oud 29-05-2005, 15:08
Nona
Nona is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 29-05-2005 @ 16:00 :
Heb me in tijden niet zo ongelukkig gevoelt. Alsof iemand een kogel door mijn hart jaagt.. *huilt*
*knuffel* Meis toch, wat is er?
Oud 29-05-2005, 15:18
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 29-05-2005 @ 16:08 :
*knuffel* Meis toch, wat is er?
Ik raak iemand kwijt die ik nooit vergeten kan. Ik krijg steeds meer het gevoel dat alles wat er vroeger was, gewoon gelogen was. Hij geeft niet meer om mij, en heeft dat nooit gedaan. Alles gaat op zo'n laconieke manier, het is gewoon over. En het lijkt alsof er daarmee een stukje van mij mee dood gaat.. Het ziet ernaar uit dat ik geen geluk verdien in dit leven.
Oud 29-05-2005, 15:19
Nona
Nona is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 29-05-2005 @ 16:18 :
Ik raak iemand kwijt die ik nooit vergeten kan. Ik krijg steeds meer het gevoel dat alles wat er vroeger was, gewoon gelogen was. Hij geeft niet meer om mij, en heeft dat nooit gedaan. Alles gaat op zo'n laconieke manier, het is gewoon over. En het lijkt alsof er daarmee een stukje van mij mee dood gaat.. Het ziet ernaar uit dat ik geen geluk verdien in dit leven.
*stevig knuffelt* Wat vervelend...
Oud 29-05-2005, 15:26
ilse
ilse is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 29-05-2005 @ 15:38 :
@ Ilse; ook met dat!

Enn ja, hij is gemeen, maar aan de andere kant wel leuk... Hoezo verwarrend?

*schreeuwt en huilt*
nee... ben in de war!!!!

tis zo gemeen *knuff*
Oud 29-05-2005, 15:28
Verwijderd
" Ja, wat ik gewoon leuk vind is dat iedereen daar een beetje voorzichtig is en jij gaat staan en je trekt gewoon je mond open. "

Hihi. Zingen ging dus goed. Iedereen was erg enthousiast. Met C. ging ook goed. Mooi liedjes gehoord, hoewel ik bij sommige toch altijd wel twijfel wat ze nou willen, maargoed. Ik denk dat ik iets gevonden heb waar ik goed in ben.

Verder voel ik me absoluut niet lekker en weet ik niet waar het vandaan komt. Verkouden, koppijn, keelpijn en die verdomde pijn in mijn buik de hele tijd. Verdomme.

En ik werd vannacht om kwart voor vier gesmst door mijn zanglerares. Dat was iets minder. Heb daarna tot half 5 wakker gelegen. Bah, vanmorgen ook weer vroeg wakker. Het wordt echt niets met dat slapen met mij. Ik weet ook niet wat het is. Zelfs als ik rustig kan zijn en niets aan mijn hoofd heb.

En ik maak me zorgen om je..

Baby I've been here before
I've seen this room and I've walked this floor
I used to live alone before I knew ya
And I've seen your flag on the marble arch
and love is not a victory march
It's a cold and it's a broken Hallelujah
Oud 29-05-2005, 15:31
Lotte
Lotte is offline
Ik ben verliefd geraakt op een jongen die ik niet ken en omdat ik uit onzekerheid niet op hem ben afgestapt zal ik nooit weten of hij me leuk heeft gevonden en of ik nog een kans maak. Ik ga het toch nog proberen al vind hij een ander meisje al leuk (zij heeft gelukkig een vriend maar vind hem toch leuk). Anders blijf ik onzeker over wat er is gebeurd
Oud 29-05-2005, 15:40
rare kwast
rare kwast is offline
AAW zo lief

mailtje van een vriendin..zwart op wit gekregen dat ik niet zeik aan dr hoofd tenzij ZIJ anders zegt
en dan op de achtergrond "don't give up"
vond ik zo lief

nu nog hard werken om haar echt helemaal te vertrouwen...ze zal dr zijn voor me...toch
Oud 29-05-2005, 16:21
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
M@rco schreef op 29-05-2005 @ 11:19 :
En dan heb ik geen hoofdpijn meer?

Zal ik binnenkort eens doen. De laatste keer was het niet echt een succes, maar ja.
Dat 1e kan ik niet garanderen .

Dat 2e. Tja. Het is heel moeilijk, snap ik goed. Ze zit nu in fase 4, veel meer vrijheden, ga er eens langs in het weekend zou ik zeggen, telefoneren is moeilijk en vervelend enz, vind ik dan...
Oud 29-05-2005, 16:24
Gothic
Gothic is offline
Pff gister verjaardag, 3 uur pas thuis. Maar 7 uurtjes geslapen, maar ja. Ben niet zo lekker, maar valt mee, zal morgen wel erger worden. Nu met m'n werkstuk bezig... begin op gang te komen gelukkig . Nog weekje volhouden, nog 2 tentamens en dan weer ff rust.
Oud 29-05-2005, 16:28
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 29-05-2005 @ 16:26 :
nee... ben in de war!!!!

tis zo gemeen *knuff*
Zeker ben je in de war.. maar welke beslissing je ook neemt, het is de beste op dat moment!

Alles is gemeen, alles, We moeten het zelf minder gemeen maken meis

*knuff terug*
Oud 29-05-2005, 18:23
Stefanie
Stefanie is offline
Omg Het lijkt wel een wijf, op die toon waarop hij miept. En dan nog de reden waarom Triest
Oud 29-05-2005, 18:56
Nona
Nona is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 29-05-2005 @ 19:23 :
Omg Het lijkt wel een wijf, op die toon waarop hij miept. En dan nog de reden waarom Triest
Huh, Koen?
Oud 29-05-2005, 19:01
Luna
Luna is offline
Mn tante gaat dood. vertelde mn moeder gister. hersentumor. zo plotseling. ik kan alleen maar janken. ik was altijd zoveel bij haar, vooral vroeger. Ik hoorde daar ook een beetje thuis. ik vind het zoooo erg. en ze heeft niet lang meer. en ik moet nog 2 examens doen deze week.
Oud 29-05-2005, 19:05
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Luna schreef op 29-05-2005 @ 20:01 :
Mn tante gaat dood. vertelde mn moeder gister. hersentumor. zo plotseling. ik kan alleen maar janken. ik was altijd zoveel bij haar, vooral vroeger. Ik hoorde daar ook een beetje thuis. ik vind het zoooo erg. en ze heeft niet lang meer. en ik moet nog 2 examens doen deze week.
*knuffel*

Sterkte!
Oud 29-05-2005, 19:17
Verwijderd
Mijn leven kan heel mooi zijn, zoals gister. Was vet gezellie!!
Ik ging vroeg weg en ik kwam laat thuis. Heerlijk!!!
Vandaag weer vroeg weg gegaan, begon alweer genoeg te krijgen van hier.
maarja nu ik kwam bijna 2 uur geleden wel weer thuis...
En ik word zo ongelukkig van alles hier thuis...
Ik kan er gewoon niet meer tegen, het is niet goed voor me. Ik ga eraan onderdoor...
Ik kan ook gewoon niet langer dan 10 minuten met dat mens in één kamer zijn eigenlijk...
Waarom voel ik me nu toch weer zooo depri, als ik net een superweekend heb gehad?
Ik haat dit!!
Oud 29-05-2005, 19:35
indigo
indigo is offline
Citaat:
George schreef op 29-05-2005 @ 14:20 :
stomme stomme stomme stomme trut.
wat is dat nou, een beetje doen alsof je m'n vriendin bent en dan de jongen waarvan je heel goed wist dat ik hem ook leuk vind voor m'n neus inpikken? en dan nog doen alsof je onschuldig bent.
'maar deze keer is het anders'
yeah sure.

maarja, ik zet me er wel weer overheen ofzo. want ik heb toch te f*cking veel te doen. en ik ben ziek en 't wil maar niet beter worden
maar het buiten slapen was fiiiijn en er zijn geloof ik nog wel mensjes die mij lief vinden, gelukkig <3
Oud 29-05-2005, 19:42
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Luna schreef op 29-05-2005 @ 20:01 :
Wat rot, sterkte! *knuffelt*

Vind het toch een raar idee dat ik over een week ofzo klaar ben met de middelbare school. Nog twee examens en ja, dat is het dan wel weer.
Oud 29-05-2005, 20:51
rare kwast
rare kwast is offline
toen ging mn ex daadwerkelijk op blok
doeiiii
Oud 29-05-2005, 21:02
Verwijderd
Gelukkig maar dat mijn hoofd niet vreselijk overstuur is
Oud 29-05-2005, 21:14
Verwijderd
You’re getting closer, to pushing me
Off of life’s little edge
Cause I’m a loser and sooner or later
You know I’ll be dead
You’re getting closer, you’re holding the
Rope and I'm taking the fall
Cause I’m a loser, I’m a loser, yeah

Omg, geweldig <33333
I did it, and it works... again.
Laat de hell weer van voor af aan beginnen.
Oud 29-05-2005, 21:17
Verwijderd
Ik ben ergens even heel erg verdrietig van.

Voor ik vergeet dat ik zo iemand was die niets begreep van de film waarin ze speelde
Oud 29-05-2005, 21:34
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik was geband
toen was ik boos
en had ik het liefst de verantwoordelijke met mijn eigen handen dood gemaakt
niet dat ik dat ooit zal doen natuurlijk
maar als ik me ten onrechte benadeeld voel word ik altijd een beetje agressief

overigens kwam het daarna ook allemaal weer goed
en nu voel ik me klote
maar dat is ook niets nieuws onder de zon
Oud 29-05-2005, 22:36
WolterB
WolterB is offline
Afgelopen nacht amper geslapen geloof ik, maar het deerde me niet, t zal wel zijn dat ik een paar keer wakkergworden ben en de rest geslapen heb.
Mn inspiratie om te schrijven is weer helemaal terug volgens mij, vandaag weer zonder problemen iets geschreven waar ik redelijk tevreden over ben

En ik heb een fijn, goed weekend gehad
Oud 30-05-2005, 00:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Sometimes I feel like
I don't have a partner
Sometimes I feel like
My only friend
Is the city I live in
The city of angels
Lonely as I am
Together we cry

Oud 30-05-2005, 06:15
rare kwast
rare kwast is offline
als ik hier blijf zit ik iedereen in de weg maar als ik iedereen uit de weg ga dan is het ook weer niet goed

*vanaf stage weer een nieuwe dag *
Oud 30-05-2005, 07:34
cenerI
cenerI is offline
Mijn moeder denkt dat ik een eetprobleem heb.
Oud 30-05-2005, 08:15
Nona
Nona is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 29-05-2005 @ 22:34 :
*knip*
Even terzijde: ben je het niet eens met een ban kun je Koen altijd een mail of PM sturen. Hij is bemiddelaar en als je in het gelijk gesteld wordt, wordt je ban opgeheven.
Maar goed, daar heb je nu weinig meer aan.

Veel wakker geweest en ik heb geen flauw idee waarom. Heb het idee dat de wekken vanaf vier uur al stond te jengelen, alleen het kon de wekker niet geweest zijn want die stond om zeven uur. Te kort geslapen ook, heb nu wel veel gedaan maar het gaat wel een beetje ten koste van mijn nachtrust.

Morgen kijken bij die kamer... Ik ben benieuwd!
Oud 30-05-2005, 08:19
Verwijderd
Hij heeft een vriendin. Hij heeft gewoon een vriendin.. Vraag me af of dat van voor of nadat ie met mij geweest is.
Maar hij zei; als je slaagt voor je examen, heb ik miss wel een verrassing voor je... Mannen... Wie gaat er de handleiding bij schrijven? Ik heb het al opgegeven namelijk

En dat examen waardat ie t over heeft; mn rijexamen. Wordt over een half uurtje opgehaald, dan iemand thuis brengen, rond rijden en dan wachten tot t 10.45 is.. Ik ben zó benieuwd... En de zenuwen beginnen een beeeeetje te komen...
Oud 30-05-2005, 08:21
Nona
Nona is offline
Succes sterretje!
Oud 30-05-2005, 08:22
Verwijderd
dank je wel! (Guess you meant me..)
Oud 30-05-2005, 08:27
Verwijderd
wat is het toch fijn om weer te knuffelen, om een mannenlichaam te knuffelen.. maar ik ben bang dat ik dat te fijn ga vinden, want ik ben helemaal niet verliefd op m en hij vindt mij wel leuk...
Oud 30-05-2005, 09:03
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 30-05-2005 @ 09:19 :
Hij heeft een vriendin. Hij heeft gewoon een vriendin.. Vraag me af of dat van voor of nadat ie met mij geweest is.
Maar hij zei; als je slaagt voor je examen, heb ik miss wel een verrassing voor je... Mannen... Wie gaat er de handleiding bij schrijven? Ik heb het al opgegeven namelijk

En dat examen waardat ie t over heeft; mn rijexamen. Wordt over een half uurtje opgehaald, dan iemand thuis brengen, rond rijden en dan wachten tot t 10.45 is.. Ik ben zó benieuwd... En de zenuwen beginnen een beeeeetje te komen...
Heel erg veel sterkte met je rijexamen, je kan t
En het klinkt alsof hij jou niet waard is, echt

Woei, hij komt
Oud 30-05-2005, 09:47
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 30-05-2005 @ 09:15 :
Even terzijde: ben je het niet eens met een ban kun je Koen altijd een mail of PM sturen. Hij is bemiddelaar en als je in het gelijk gesteld wordt, wordt je ban opgeheven.
Maar goed, daar heb je nu weinig meer aan.
het was heel snel uitgepraat met enlightenment hoor
kruimel, weet jij toevallig een beetje wanneer er nu een nieuw voedings en gezondheidstopic komt
Oud 30-05-2005, 10:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 30-05-2005 @ 10:47 :
het was heel snel uitgepraat met enlightenment hoor
kruimel, weet jij toevallig een beetje wanneer er nu een nieuw voedings en gezondheidstopic komt
moet je bij Leonoor zijn. En dan nog, het zal hoogstens nog tips worden, maar niet meer een uitlaatklep voor mensen die te weinig eten en verder toch niet luisteren, dat is niet meer de bedoeling...
Oud 30-05-2005, 11:08
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-05-2005 @ 11:20 :
moet je bij Leonoor zijn. En dan nog, het zal hoogstens nog tips worden, maar niet meer een uitlaatklep voor mensen die te weinig eten en verder toch niet luisteren, dat is niet meer de bedoeling...
jah nou ik dacht dat kruimel dat misschien ook wel wist, nu ze toch toevallig hier was
Geen zin om het in een apart topic ofzo te gooien

maar hoe weet jij al zo goed hoe het gaat worden dan?
Oud 30-05-2005, 12:24
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 29-05-2005 @ 21:05 :
Ik kan niet tegen kritiek. En ik wil die laatste twee dagen stage niet meer. En ik wil ook niet dat het dinsdagavond is. Ik weet niet meer hoe ik me moet gedragen.
En ik weet ook niet wat ik met dat mailtje moet. Hoe kan ik nou in hemelsnaam iemand uitkiezen die zijn gevoel nóg meer ontloopt dan ik? Ik wil hem helpen, maar ik weet niet hoe. Ik wil hem niet kwijt...
Ik weet helemaal niet meer wat ik voel, maar het is allemaal zo sterk en het loopt door elkaar. Ik wilde echt dat het vast woensdag was.
*knuf* Ik wil ook graag dat het snel woensdag is, maar ja.

Ik heb helemaal niet meer het idee dat het examenperiode is. Ik had visioenen vroeger van tot twaalf uur 's nachts leren en veel stress, maar ik leer zo'n twee uurtjes per dag en heb een vakantiegevoel
Oud 30-05-2005, 12:25
farai
farai is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 30-05-2005 @ 13:24 :
*knuf* Ik wil ook graag dat het snel woensdag is, maar ja.

dat zijn er bij deze 3 dan.
Oud 30-05-2005, 12:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik werd vanmiddag wakker en stond op met de volgende vragen:

Waarvoor leef ik nog? Voor wie doe ik het allemaal nog?

En...

Ik heb er geen antwoord op.
Oud 30-05-2005, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Isiyanka schreef op 30-05-2005 @ 10:03 :
Heel erg veel sterkte met je rijexamen, je kan t
En het klinkt alsof hij jou niet waard is, echt
Jaaaa, ik ben geslaagd!

En ja, weet dat het zo klinkt, en het is wss ook zo.. En het lijkt echt alsof ik zulk soort types aan trek.. Maar helaas..Geloof dat het zo moet zijn... Kan er ook geen nee tegen zeggen helaas...
Oud 30-05-2005, 12:32
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-05-2005 @ 13:26 :
Ik werd vanmiddag wakker en stond op met de volgende vragen:

Waarvoor leef ik nog? Voor wie doe ik het allemaal nog?

En...

Ik heb er geen antwoord op.
Is 't enige wat je van 't leven wil, een vriendin? Verder niks?

Want zelfs al heb je dan op een gegeven moment een vriendin; denk dat je dan na een tijd erachter komt dat een vriendin jou echt niet van depressief naar gelukkig zal maken.
Oud 30-05-2005, 12:34
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 30-05-2005 @ 13:32 :
Jaaaa, ik ben geslaagd!
Gefeliciteerd!

Ik heb vrijdag mijn eerste les en ben nu al zenuwachtig
Oud 30-05-2005, 13:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Marcade schreef op 30-05-2005 @ 13:32 :
Is 't enige wat je van 't leven wil, een vriendin? Verder niks?
Nee.

Waar zie je me dat suggereren dan?

Citaat:
Want zelfs al heb je dan op een gegeven moment een vriendin; denk dat je dan na een tijd erachter komt dat een vriendin jou echt niet van depressief naar gelukkig zal maken.
Dat weet ik.
Oud 30-05-2005, 13:55
Verwijderd
EINDELIJK!

Mijn leven lacht me weer eens een beetje toe. Na een geweldige vrijdag, brakke zaterdag en eveneens geweldige zondag krijg ik weer een beetje zin in het leven. Na een halfjaar van brakke relaties, een therapie vol met terugvallen en zowel lichamelijke en als geestelijke uitputting, een opbichting aan mn ouders en het verliezen van een beste vriend, ben ik er UITEINDELIJK weer bovenop, al zeg ik t zelf. Van de zomer ga ik voor het eerst in bijna 8 jaar weer ZWEMMEN IN DE FOKKING ZEE, krijg ik hopelijk weer te horen dat ik nog steeds geen borstkanker heb en heb ik een vriendje dat het langer dan 2 weken met me uithoudt, omdat ik voor hem wel slim, knap, mooi, sexy enz. genoeg ben.

En vanmiddag om 3 uur.. kan ik eindelijk beginnen met t afsluiten van die aanranding in Frankrijk. Dan belt het Riagg me terug, om eindelijk een afspraak te maken en te beginnen met opnieuw!

Jeetje.. in koud een maandje kan ik zoveel meer dingen: zwemmen, verliefd zijn zonder zorgen, praten over wat ik voel, lol hebben met nieuwe vrienden en vrolijk zijn.

EINDELIJK!
Oud 30-05-2005, 13:56
Redhair
Redhair is offline
Oooh godverdegodver. Mijn vriendin heeft hem alles verteld. Over wat er gebeurt is, hoe ik mezelf kapot maak, blablabla. Hij weet het allemaal. En hij zei dat hij niet boos was, dat ik niet bang hoefde te zijn voor hem, dat hij niet wist hoe ik me voelde maar het wel heel erg voor me vond. Ik zei dat ik zo van mezelf walgde en hij zei dat dat niet hoefde. Maar als je al jaren je vinger in je keel steekt nadat je onmenselijk veel gegeten hebt, kan je niet anders dan walgen. Dat zou hij nooit begrijpen. Hij zei ook dat hij niet boos was dat ik het vorige week zo bruut weer uitmaakte, dat hij het nu begreep. Ik voel me zo ontzettend rot. Daar gat mijn beschermlaag weer, hij weet nu wie ik ben. Ik been bloot gesteld. En volgens mij hebben we weer wat ofzo. Hij heeft me niet gekust, gelukkig, maar als ik er niet ben zegt hij dat hij 'zijn vriendinnetje' mist. Ik weet niet of ik het kan, ik moet nog zoveel verwerken. Ik wil het niet weer opnieuw proberen wat dan eindigt in een teleurstelling voor beide. Als ik zijn handen voel voel ik de handen van die klootzak. Als hij mij kust voel ik de lippen van die klootzak. Hij is zo lief, maar ik kan het niet. Wat ben ik nou nog waard?
Oud 30-05-2005, 14:01
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
cenerI schreef op 30-05-2005 @ 08:34 :
Mijn moeder denkt dat ik een eetprobleem heb.
Wat denk jij?
Oud 30-05-2005, 14:02
Verwijderd
@Redhair: Ik moet zeggen dat ik het wel een hele lieve reactie van hem vindt. Geef jezelf en hem een kans, als je dat wilt. Je hoeft niet meteen een relatie met hem te hebben waarin je elkaar kust en weet ik het wat allemaal niet meer. Begin bv. bij vriendschap. Neem de tijd, probeer ook duidelijk naar hem toe te zijn over dingen en bouw het rustig op. En als je merkt dat je het niet wilt of kunt, zeg dat dan op tijd, dan is de teleurstelling ed voor beide kanten minder. Als het komt, dan komt het wel, komt het niet, naja, dan niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten