|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vind je van Hardcore | |||
Beste muziek wat er is ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 18.13% |
Wel aardig |
29 | 15.93% |
luister wel eens |
26 | 14.29% |
Helemaal nix aan .... |
94 | 51.65% |
Aantal stemmers: 182. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Jongens jongens, niet zo kinderachtig.
Zullen we maar een eind aan de discussie maken? Conclusie: Elektronische hardcore is kut ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Ik ga er van uit dat wanneer je roept dat iets oerhollands is net als tulpen, dat het dus bij de cultuur hoort.
Tulpen HOREN namelijk WEL bij de Nederlandse cultuur. Wat we gelukkig van NL hardcore niet kunnen spreken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ot; ik weet niets van hardcore want ik vind het maar kutmuziek dus veel zinnigs kan ik er niet over zeggen :zz
Laatst gewijzigd op 29-05-2005 om 18:28. |
![]() |
|
![]() |
in de reclame van unox... `beetje vaag maar waar`, daar komen allemaal stukjes Nederlandse cultuur voorbij, en wat komt er dan ook voorbij...??
precies, hakkende gabbers ![]() die reclame is een grap maar het zijn allemaal wel echte stukjes Nederlandse cultuur ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij Wodan, je bent achterlijker dan ik dacht.
||
Citaat:
Dit slaat ergens op Stomme hypocriet
||
Citaat:
||
Citaat:
En kale varkens zijn ook homo en stinken nog erger. ![]() Jezus, wat laag van me dat ik hierop in ga.
||
Citaat:
O wacht, nu wel. Dus dat slaat nergens op.
||
Citaat:
EDIT: Een hippie, hoe durven ze ![]()
||
Citaat:
Een kaal persoon kan je net zo goed een abnormaal uitziend mens noemen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() De hardcore room op slsk heeft ook maar 2 leden of zo.
||
![]() |
Citaat:
en wat is er mis met die plaatjes, t zijn gewoon mooie plaatjes van vette films, boeiend verder |
![]() |
|
Ik wil ermee bewijzen dat NL Hardcore in bijna alle opzichten niet origineel is.
Alles is gejat van buitenaf. Zelfs de naam Thunderdome is gejat. Als je het zo bekijkt is de hele subcultuur van NL Hardcore een bij elkaar geraapt zooitje
|
![]() |
Ik wil verder niet beledigend zijn ofzo maar ik denk echt dat Deaddemon gemiddeld de meest ondoordachte posts plaatst op dit hele forum....
Als je op een post reageert lees hem dan in elk geval even 2 keer door voordat je jezelf weer te kijk zet met je geringe inzicht in sarcasme. En hap niet overal op... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je zegt nu, " Doordat ik een plaatje heb gepost van de cover van een hardcore album waar een aantal bekende figuren opstaan, tracht ik te bewijzen dat NL Hardcore in bijna alle opzichten niet origineel is." Correct me if i'm wrong |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wacht geduldig op het slotje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Muziek |
Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update Crucial Attack | 2 | 11-10-2007 16:37 | |
Muziek |
vrijdag 6/10 hardcore/punk @ Bolwerk (Sneek): Omission, Rush & Attack + 3 more Crucial Attack | 6 | 04-10-2006 08:20 | |
Muziek |
101 Rules of Hardcore Carn | 13 | 24-06-2004 12:57 | |
Muziek |
Hardcore joeygr | 56 | 27-01-2004 21:00 | |
Muziek |
Hardcore SickOfItAll | 129 | 09-11-2002 13:57 |