|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vind je van Hardcore | |||
Beste muziek wat er is ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 18.13% |
Wel aardig |
29 | 15.93% |
luister wel eens |
26 | 14.29% |
Helemaal nix aan .... |
94 | 51.65% |
Aantal stemmers: 182. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Goed.
Jij wil meer feiten. Te beginnen de naam Hardcore, verder geen uitleg nodig hoop ik. Verder, het uiterlijk van een GEMIDDELDE gabber, of hoe je het tegenwoordig noemt. Het uiterlijk van een gemiddelde gabber ziet eruit als een skinhead. Skinhead is al een subcultuur uit de achterstandswijken van Engeland. Vervolgens heb je natuurlijk het besproken voorbeeld. Namelijk het cd ontwerp en de namen van de feesten van NL Hardcore. Dit is grotendeels gestolen van bekende horrorfilms. En zo zijn er meerdere voorbeelden. Wat ik wel origineel vind, is de muziek. Maar daar blijft het ook bij, de hele subcultuur heeft van allerlei onderwerpen, elementen gestolen.
|
![]() |
deze topic gaat (volgens mij
![]() je hoeft absoluut geen gabber te zijn om naar de stroming hardcore te luisteren, en als je al een gabber bent hoef je heus niet per se kaal te zijn en een bomberjack met een NL vlaggetje erop te dragen. dan de naam hardcore, zoals ik al zei eerder: het is maar een naam ( die opzich best goed bij de stroming past) want het is tenslotte de hardste house stijl die er bestaat. maar wat mij betreft mag het ook darkcore of whatever heten, dan is dat gezeur ook weer voorbij |
![]() |
||
Citaat:
Dat snapt mijn oma ook nog wel Maar geef toe, een hoop personen hebben wel het stereotype van een persoon die naar NL hardcore luistert.
||
Citaat:
![]() Dat heeft dus niets meer met Nederlandse hardcore te maken...
||
![]() |
Citaat:
hardcore heeft in mijn ogen weinig met politiek te maken, ik hou zoiezo niet van politiek |
![]() |
||
Citaat:
Dat hoef je mij niet te vertellen. Ik heb het over het uiterlijk van de skinheads.
||
Citaat:
![]() En idd hardcore heeft niets met politiek te maken... net als elke andere muziekstroming + subcultuur.
Laatst gewijzigd op 29-05-2005 om 19:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Noem eens 2 uiterlijke kenmerken van een gabber op die overeenkomen met de van een skinhead? kale kop is de eerste alvast en dan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ok laat maar vanaf hier zijn we uitgepraat, je lult onzin omdat je gewoon niet weet waar je het over hebt dan kan je wel bezig blijven. En bovendien wordt het tijd dat je wat anders gaat doen als je vriendin bij je is, aangezien je al vanaf kwart over 7 een discussie aan het houden bent over een onderwerp waar je klaarblijkelijk te weinig verstand van hebt om daadwerkelijk een mening over te vormen, zal jullie relatie goed doen denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1. Een subcultuur hoeft niet deel uit te maken van een cultuur 2.Voor de rest heb je gelijk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Deze was idd echt vreselijk vet ![]() ' joah vette muziek man! ' haha fantastisch |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Het Beste Gevoel Op Deze Hele Wereld.....
Dat Je Met Een Paar Duizend Andere Mensen Uit Je Plaat Loopt Te Gaan.... Op De Beste, Hardste En Ruigste Muziek Van De Wereld.... Niemand Van De Harde Kern Zal Je Aan De Kant Zien Staan... Het Gevoel In Je Buik Van De Harde Basdrums.... De Piep In Je Oor Van Het Overstuurde Geluid… Een Mc Die In De Mic Loopt Te Schreeuwen… Dan Komt De Bass En Daar Gaat De Hele Muid… Met De Hele Zaal Holland Roepen… Omdat Het Onze Muziek Is…… Je Hoort Het Van Alle Die Hard Groepen…Alle Andere Stylen Zijn Kattepis… Nergens Kan Je Zo Uit JE Dak Gaan Als Op Hardcore… Nergens Zijn De Drums En Geluiden Zo Hard…. En Omdat Het Zo’n Goed Gevoel Geeft Daardoor… Zijn Wij Gabbers In Nier En In Hart… ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En nog even over het cultuur verhaal; Ik wil graag weten waarom tulpen wel als Nederlandse cultuur beschouwd wordt, en gabber niet. Ik zie het verschil namelijk niet zo. Tenzij het natuurlijk zo is dat alles wat je kut vindt geen Nederlandse cultuur is, dan begrijp ik het wel.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Zoals ik al zei, je weet niet wat een gabber is |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En jij hebt geen recht van spreken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat lijkt me nogal voordehandliggend ![]() Jouw beschrijving van een gabber klopt niet, je hebt waarschijnlijk een gemiddelde lonsdaler in je gedachten. Maar zoals ik al zei hier laat ik het maarbij... Oja heb je de hele dag achter je computer zitten wachten op een reactie ofzo? je bent er nogal vlot bij namelijk |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ben pas thuis, dus de tijd tussen jouw reactie en de mijne is puur toeval
||
Citaat:
Bedankt...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Muziek |
Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update Crucial Attack | 2 | 11-10-2007 16:37 | |
Muziek |
vrijdag 6/10 hardcore/punk @ Bolwerk (Sneek): Omission, Rush & Attack + 3 more Crucial Attack | 6 | 04-10-2006 08:20 | |
Muziek |
101 Rules of Hardcore Carn | 13 | 24-06-2004 12:57 | |
Muziek |
Hardcore joeygr | 56 | 27-01-2004 21:00 | |
Muziek |
Hardcore SickOfItAll | 129 | 09-11-2002 13:57 |