Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2005, 14:03
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-05-2005 @ 14:00 :
Nee.

Waar zie je me dat suggereren dan?

Dat weet ik.
Het feit dat 80% van je posts, voor zover ik kan zien, over vriendinnen/liefde/etc gaat, concludeerde ik dat dat een van de dingen was die je graag zou willen (een vriendin)

En omdat je dus verder geen antwoord op "Waarvoor leef ik nog? Voor wie doe ik het allemaal nog? " wist te verzinnen, leek me dus dat dat dan 't enige was?

Maar je wilt dus ook geen vriendin meer?
Advertentie
Oud 30-05-2005, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Freestyler* schreef op 30-05-2005 @ 12:08 :
jah nou ik dacht dat kruimel dat misschien ook wel wist, nu ze toch toevallig hier was
Kruimel is toch geen fb van L&G?

Maar goed, kijk eens op L&G.
Oud 30-05-2005, 14:17
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-05-2005 @ 15:02 :
@Redhair: Ik moet zeggen dat ik het wel een hele lieve reactie van hem vindt. Geef jezelf en hem een kans, als je dat wilt. Je hoeft niet meteen een relatie met hem te hebben waarin je elkaar kust en weet ik het wat allemaal niet meer. Begin bv. bij vriendschap. Neem de tijd, probeer ook duidelijk naar hem toe te zijn over dingen en bouw het rustig op. En als je merkt dat je het niet wilt of kunt, zeg dat dan op tijd, dan is de teleurstelling ed voor beide kanten minder. Als het komt, dan komt het wel, komt het niet, naja, dan niet.
Het is ook zeker een lieve reactie van hem, hij is echt een hele lieve gozer. Ik geef 'ons' ook een kans, maar het beangstigd me. IK ben de hele tijd bang, dat is gewoon a-relaxed. Maargoed, het is beter dat hij weet wat er allemaal speelt, zodat hij kan inschatten waarom ik dingen doe die ik doe. Ik moet kijken hoe het gaat.
Oud 30-05-2005, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 30-05-2005 @ 13:34 :
Gefeliciteerd!

Ik heb vrijdag mijn eerste les en ben nu al zenuwachtig
Dank je wel!

Enne, dat was ik ook, maar zelfs met mij is het goed gekomen!
Oud 30-05-2005, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 30-05-2005 @ 15:17 :
Het is ook zeker een lieve reactie van hem, hij is echt een hele lieve gozer. Ik geef 'ons' ook een kans, maar het beangstigd me. IK ben de hele tijd bang, dat is gewoon a-relaxed. Maargoed, het is beter dat hij weet wat er allemaal speelt, zodat hij kan inschatten waarom ik dingen doe die ik doe. Ik moet kijken hoe het gaat.
Bij wie kan je nou beter bang zijn en het een kans geven dan bij een hele lieve jongen? En ik denk dat het alleen maar eerlijk is als hij weet wat er speelt, dan krijgt hij ook de kans om je er bij te helpen, enz. En dan weet hij idd ook beter waarom je dingen doet ed.
Oud 30-05-2005, 15:31
Verwijderd
Ik moet morgen een workshop geven, wel aan klasgenoten, maar toch. Het voorbereiden ed vind ik best leuk, maar het geven... Morgen ziek 'worden' schiet ook niet op, want dan moet ik het toch inhalen en degene die het vorige week zou doen was ook al ziek (en dat was echt zo ), dus ja... Ach, bij dit soort vakken ben ik met een 6 (voor de uitvoering, niet voor de voorbereiding) al best tevreden...
Oud 30-05-2005, 15:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Marcade schreef op 30-05-2005 @ 15:03 :
Het feit dat 80% van je posts, voor zover ik kan zien, over vriendinnen/liefde/etc gaat, concludeerde ik dat dat een van de dingen was die je graag zou willen (een vriendin)

En omdat je dus verder geen antwoord op "Waarvoor leef ik nog? Voor wie doe ik het allemaal nog? " wist te verzinnen, leek me dus dat dat dan 't enige was?

Maar je wilt dus ook geen vriendin meer?
Kom je ook ooit 'ns buiten Psych dan?

Behalve met de liefde, worstel ik ook met ouders die elkaar iedere dag het leven zuur moeten maken, ook al ligt m'n oma in het ziekenhuis, een vader die niet normaal met z'n kinderen kan en wil communiceren, een toekomstvisie zonder perspectief, een zwart gat waar anderen een droombaan/droomstudie voor zich zien, vriendschappen waaraan ik hevig twijfel, eenzaamheid...

Natuurlijk zou ik best een vriendin willen. Wie niet? Maar dat moet dan wel dat éne bepaalde meisje zijn, wat nooit gaat gebeuren. En als het niet met haar gebeurt, laat dan maar zitten... Dan hoeft het niet meer. (Spreek ik mezelf hier een beetje tegen?)
Oud 30-05-2005, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-05-2005 @ 16:37 :
Natuurlijk zou ik best een vriendin willen. Wie niet?
Ik? (Niet op de manier die jij bedoeld iig. )
Oud 30-05-2005, 15:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-05-2005 @ 16:44 :
Ik? (Niet op de manier die jij bedoeld iig. )
Je weet wat ze zeggen: Don't knock it until you've tried it.
Oud 30-05-2005, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-05-2005 @ 16:51 :
Je weet wat ze zeggen: Don't knock it until you've tried it.
Ik wist niet dat ze dat zeiden, maar ik denk dat je dit ook wel weet zonder het geprobeerd te hebben. Misschien niet iedereen, maar sommige mensen wel.
Oud 30-05-2005, 16:12
WolterB
WolterB is offline
''
Oud 30-05-2005, 16:27
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Volgens mij word ik ziek.. *ontzettend beroerd voelt*
Oud 30-05-2005, 16:33
Fruitcake
Fruitcake is offline
ik ga erop slaan
Oud 30-05-2005, 16:39
Verwijderd
Bah, ik voel me nog steeds niet lekker. Vanmorgen helemaal geen stem, nu alleen nog erg schor, maar dat trekt ook wel bij geloof ik. School was wel oke, ofzo. Ik had alleen niet zoveel zin om iets te doen. Zal er allemaal wel bijhoren ofzo. Nog hele tijd met V. gepraat. Dat was wel prettig op zich. Heb ik af en toe wel even nodig enzo. Vanavond pianoles en ik heb eigenlijk geen zin. maargoed, zal maar niet afbellen. Is ook zo lullig. En dan moet ik weer verzetten enzo. Bah, ik had liever even niets gedaan. Examen J. ging goed, dat is weer mooi. Hij is toch al praktisch geslaagd, dus ja.

Toch is het raar om erover te praten. Enzo. Om het erover te hebben, ik merk het aan mezelf. Ik word er emotioneel bij. Mag verder wel, maar het komt altijd op de verkeerde momenten.

And I'm almost happy,
almost content..
But my head hurts..
Oud 30-05-2005, 16:43
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-05-2005 @ 15:07 :
Kruimel is toch geen fb van L&G?

Maar goed, kijk eens op L&G.
ik ben toch te lui om dat soort dingen te checken joh
Oud 30-05-2005, 17:31
rare kwast
rare kwast is offline
bah bah bah
ik walg van mezelf
Oud 30-05-2005, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Freestyler* schreef op 30-05-2005 @ 17:43 :
ik ben toch te lui om dat soort dingen te checken joh
Dan is het kennelijk ook niet zo belangrijk.
Oud 30-05-2005, 18:14
Verwijderd
Vandaag as een leuke dag, een goede dag..

waarom voel ik me dan nu zo rot? Kan gvd wel janke...
Oud 30-05-2005, 18:18
leucomelas
leucomelas is offline
hmm whieie.
gheghe
Oud 30-05-2005, 18:21
ANGE
ANGE is offline
Het is lang geleden dat ik zó diep zat. Ik ben ook eigenlijk niet verdrietig meer. Berustend eerder. En dat vind ik heel erg eng. Ik weet waartoe ik in staat ben op zulke momenten. En ik ben bang dat dat gaat gebeuren. Het is allemaal zo zinloos. Het leidt nergens toe. Ik kan wel weer proberen te eten, maar wat dan? Helpt dat? Voel ik me dan minder 'zo'?
Ik ben bang. Heel bang. Bang voor wat ik mezelf aan zal doen. En bang dat niemand daar achter zal komen. Ik wíl dat iemand erachter komt. Ik wil dat iemand het ziet. Ik wil dat iemand mij ziet. Me troost. Me vasthoudt. Me knuffelt. Me helpt. God, lang geleden dat ik zó bang was.
Vanmiddag was ik wel verdrietig. Heel verdrietig. Lang geleden dat ik zó gehuild heb.
En ik was kwaad. Zo kwaad. Waarom ziet ze me niet? Ik voel me eigenlijk gewoon voor schut staan. Wat moet ze wel niet van me denken? Lang geleden dat ik zó kwaad was.

Lang geleden dat... Lang geleden dat...

Helemaal niet lang geleden verdomme! Ik zit er weer middenin en het is me teveel. Ik kan het niet. Ik wil het niet. Ik zal het niet. Niet meer. Niet nog eens. Nooit meer.

Niemand ziet me. Niemand ziet mij. Niemand ziet mijn tranen. Niemand ziet mijn pijn. Niemand ziet me verdrinken.
Niemand wíl me zien. Niemand wil mij écht zien.
Oud 30-05-2005, 18:42
Retteketet
Retteketet is offline
Ik voeg me vandaag bij Daydream-ster. zo voel ik mij nu ook. Ik had heus een goede dag, ongeacht dat het weer rot was. Op school hebben we de beuk erin gezet, maar blijkbaar mag het niet zo zijn voor mij ofzo.
Oud 30-05-2005, 18:44
Mariekje*
Mariekje* is offline
Joehoe, het gaat goed, nog steeds. Of nee, alweer. Ik voel me stukken beter nu ik geen medicatie meer heb, en daar ben ik eigelijk wel heel erg blij mee. Ja het gaat best lekker op deze manier, nu hopen dat ik het vol weet te houden. Ben benieuwd.
Oud 30-05-2005, 18:57
rare kwast
rare kwast is offline
hoe kunnen we ons zelf zo lang mogelijk voor de gek houden...
volg nu lessen bij rare kwast!!
Oud 30-05-2005, 19:28
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik voel me zo klote, ik kan alleen nog maar huilen, life sucks!
Oud 30-05-2005, 19:35
Isiyanka
Isiyanka is offline
Gefeliciteerd Daydream-ster

@ANGE: *knuffelt* Je eet omdat het gezond is? ik weet dat t heel moeilijk voor je is, maar blijf t proberen, alsjeblieft?

OT: Ik kan echt niet inschatten hoe ik dit ga maken. Was het wel verstandig om vanmiddag iets heel anders te gaan doen? Maar het was zo fijn, dus echt spijt ervan hebben kan ik toch niet
Oud 30-05-2005, 19:42
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 30-05-2005 @ 19:21 :
Ik wil dat iemand mij ziet. Me troost. Me vasthoudt. Me knuffelt. Me helpt. God, lang geleden dat ik zó bang was.
Vanmiddag was ik wel verdrietig. Heel verdrietig. Lang geleden dat ik zó gehuild heb.
...
Niemand ziet me. Niemand ziet mij. Niemand ziet mijn tranen. Niemand ziet mijn pijn. Niemand ziet me verdrinken.
Niemand wíl me zien. Niemand wil mij écht zien.
Het gaat waarschijnlijk niet over hetzelfde, maar zo voel ik me ook. Ik heb net met mijn beste vriend gebeld, en ik raak hem gewoon kwijt. Aan zijn vriendin. In Zwolle. Hij zit GVD al ieder weekend daar. En zijn tijd hier moet hij verdelen. Gescheiden ouders. Pa wil hem zien, ma wil hem zien. Zus is uit huis, die wil hem zien. Mensen vragen hem om hulp, hij wil tijd voor zichzelf.
Dus nee, geen tijd voor jou Godelieve, hoe kan je dat denken?

Hij is vergeten dat ik vandaag moest afrijden, dat kan. Maar wees dan iig enthousiast als ik je vertel dat ik geslaagd ben! En wees blij voor me dat ik een leuk weekend heb gehad. Ook al heb ik gerotzooid met jongens. Ook al haal ik mezelf hier mee naar beneden. Ik heb lol, laat me. Ik leef! Ik heb nu het gevoel dat ik leef. Ik leer nieuwe mensen kennen, heb lol met die mensen en zij met mij. En dat is niet altijd op sexueel gebied, maar soms wel. Do you mind?

God, jongen. Laat me leven! Doe jij je ding, dan doe ik het mijne. Wees blij voor me en doe niet alsof je me verafschuwt!

@ Isiyanka; dank je wel!
Oud 30-05-2005, 19:52
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-05-2005 @ 15:26 :
Bij wie kan je nou beter bang zijn en het een kans geven dan bij een hele lieve jongen? En ik denk dat het alleen maar eerlijk is als hij weet wat er speelt, dan krijgt hij ook de kans om je er bij te helpen, enz. En dan weet hij idd ook beter waarom je dingen doet ed.
Ja inderdaad. Zucht.

Net gewerkt, wat ging het slecht. Mijn handen trilden, ik sloeg verkeerde bedragen aan, wist niet meer hoe het moest als een klant extra geld wilde opnemen, was een brok zenuwen. Heb gelukkig geen vreetbuitrek, maar ben bang dat dat nog komt. Te weinig gegeten en teveel druk vandaag. Gitaar les ging wel helemaal goed, daar kwam ik helemaal tot rust. Ik speelde mijn nummers foutloos, kreeg nieuwe akkoorden, speelde deze ook foutloos, dat was fijn.
Oud 30-05-2005, 20:18
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 30-05-2005 @ 20:35 :
Gefeliciteerd Daydream-ster

@ANGE: *knuffelt* Je eet omdat het gezond is? ik weet dat t heel moeilijk voor je is, maar blijf t proberen, alsjeblieft?

OT: Ik kan echt niet inschatten hoe ik dit ga maken. Was het wel verstandig om vanmiddag iets heel anders te gaan doen? Maar het was zo fijn, dus echt spijt ervan hebben kan ik toch niet
Jaja... ik weet het. Maar ik kan het niet. Zeker niet nu. Ik kan eigenlijk niet eens meer omschrijven hoe ik me voel. Dat allesoverheersende, donkere, zware, vermoeide gevoel. Dat het gewoon letterlijk pijn doet. Dat je wilt krijsen. Dat je wilt vluchten. Dat je gewoon niet meer weet waar je het moet zoeken...

Ik kan niet meer.
Oud 30-05-2005, 20:34
Verwijderd
ik ben moe. mijn hoofd is moe. ik wil niets meer doen. en ik wil vakantie. dus. rot maar op.
Oud 30-05-2005, 20:40
Verwijderd
Elke dag zie ik er weer meer tegenop om naar huis te gaan.
Vandaag tot vijf uur op school gebleven, maar toen ging de school dicht, dus ik kon niet langer blijven.
Thuis zijn is ongezond voor me.
T gaat niet echt goed met me.
Ik lijk wel gezellig, maar ondertussen...
Maarja, morgen weer een dag!
O, ik zie zooo verschrikkelijk op tegen de vakantie... ik wil echt niet!!!!!!!!!!
Oud 30-05-2005, 20:40
Dith
Dith is offline
Alles gaat kut maar ik voel me nu juist ontzettend gelukkig.
Oud 30-05-2005, 20:42
Verwijderd
gvd ik wil alleen maar rust eeuwig slapen laat mij nou laat mij.
Oud 30-05-2005, 20:51
Verwijderd
ik bedenk me de afgelopen dagen weer wat dingen van vroeger...
over mijn basisschooltijd... die jongen... ... jarenlang...
daarom dat ik tegen al die dingen niet kan!!
maar toch valt het in het niets vergeleken bij al het andere...
Oud 30-05-2005, 21:11
Gothic
Gothic is offline
sjonge jonge, sommige mensen snappen het écht niet. En sommige mensen zijn echt zeikers! Bah, om gek van te worden en zo jammer. Naja, weinig aan te doen.

en waarom vinden die mensen me niet gewoon aardig, merk elke keer weer dat ze wel aardig doen, maar niet oprecht zijn, zo jammer...
Oud 30-05-2005, 21:48
Verwijderd
Ja, dit is zonder twijfel de beste oplossing.
Oud 30-05-2005, 21:56
namnatulco
namnatulco is offline
de wereld is ziek, ik ben verliefd op iemand die al 4 maanden geleden me heeft duidelijk gemaakt dat ze me niet leuk vindt, ik ben moe, maar ik kan niet slapen, school zuigt!

zo dat moest r ff uit
Oud 30-05-2005, 21:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb geen zin in geintjes, nu niet. Ze maken me onzeker, zetten me aan het denken en dus twijfelen. Geen onnodige geintjes, asjeblieft. Het is weer eens tijd voor een knuffel vrees ik.
Oud 30-05-2005, 22:04
rare kwast
rare kwast is offline
argh...zit mezelf gigantisch in de weg
en uit de weg gaan doe ik weer niet...
ik haat mezelf om alles wat ik doe, en ik doe zo hard mn best om lief te doen maar ze vat het steeds verkeerd op ofzo..dan krijg je verdomme weer zo een vage reactie en dat schiet bij mij weer verkeerd.

ik kan dr niet tegen....ik weet dat ze liever met die andere vriendin om gaat en toch laat ik me steeds verleiden door haar lieve acties....

confused between whats real and whats a dream

ik wil alleen maar een knuf

Laatst gewijzigd op 30-05-2005 om 22:06.
Oud 30-05-2005, 22:43
Verwijderd
@ rare kwast: arme jij!! knuf!!
Oud 30-05-2005, 22:54
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 30-05-2005 @ 23:43 :
@ rare kwast: arme jij!! knuf!!
nee hoor, niet arme ik....doe het nog steeds zelf

*knuf terug*
Oud 30-05-2005, 23:18
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben niet ongelukkig, zo is het leven soms bedoeld...

Lalalala...

Heerlijk leven
Oud 30-05-2005, 23:42
Verwijderd
Na dit kutweekend en kutmaandag, vandaag toch een paar goede puntjes.

Ik heb goed met m'n beste vriendin kunnen praten, en ik heb bericht gehad van de marine dat ik door de primaire selectie ben en medio augustus/september met het selectietraject kan beginnen.
Oud 31-05-2005, 06:57
deringmeester
deringmeester is offline
vanacht 3 uur geslapen
klaar wakker om 5 uur
geen fuck zin in de dag
geen ruk zin in dat stomme project
ik ga strax mensen slopen ofzo.
Oud 31-05-2005, 07:23
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik ben dus moe he, maar 5 uur geslapen, ontiegelijke pijn aan mn rug, mn vader kan niet koken, ik krijg half aangebrand voer voorgeschoteld en een hoopvolle blik in mn schoot geworpen terwijl hij vraagt "Is het lekker?" jeetje.
En ik mis mama
Oud 31-05-2005, 07:46
Verwijderd
Citaat:
deringmeester schreef op 31-05-2005 @ 07:57 :
vanacht 3 uur geslapen
klaar wakker om 5 uur
geen fuck zin in de dag
geen ruk zin in dat stomme project
ik ga strax mensen slopen ofzo.
*geeft wat rust*

Gaat echt niet goedkomen zo lieverd....

OT: Me wel wakker bellen, smsen, 's nachts bellen en wat dan ook. Maar verder? Ja, een vriendin hebben.. Godsamme, hoe kan je dat nou doen? En dan niet alleen tegenover mij, ooktegenover haar..

Waargh!

En ik ga strax de mensen van het gemeentehuis echt iets aan doen. Ik wil GVD mijn rijbewijs hebben, NU! Heb er lang genoeg voor gezwoegd!
Oud 31-05-2005, 08:13
Verwijderd
Geen zin in school. Al helemaal niet in het examen.
Het is heel simpel en ik kan het ook goed maar toch ben ik bang dat ik het verknal.
En ik ga zo naar school toe, even mijn gezicht laten zien.. Alleen ik wil het commentaar niet (ik heb mijn haar een beetje veranderd afgelopen weekend). Ze vinden het vast lelijk.

Mijn weekend was leuk, en gister ook. Echt fijn.
En hij liet wat van zich horen. We gaan weer wat leuks doen binnekort.

Laatst gewijzigd op 31-05-2005 om 08:16.
Oud 31-05-2005, 09:08
rare kwast
rare kwast is offline
zo ik ga denk maar een 10 rittenkaart halen voor de dokter...zo ga je jaren niet zo zit je dr steeds

- heb nu wat voor mn hoofdpijn gekregen...voor als het echt niet meer te houden is
- verwijzing naar de podo

en hij vroeg hoe het was....*schrik...doet masker weer op* ja gaat goed..
gesprekken geholpen? ja super vandaar dat ik weer weg ben..

zegt ie dat ik er beter uit zie mooiii...
maar waarom worden die gedachten dan erger
lang leven mijn masker
Oud 31-05-2005, 09:26
WolterB
WolterB is offline
'En lanzaam vallen de zonnestraaltjes mijn kamer binnen en laten ze een mooi licht op mijn gedachtes vallen'
Oud 31-05-2005, 10:55
Hawahaai
Hawahaai is offline
Onrust in mijn hoofd. Misschien zelfs wel een beetje angst. Ik kijk de toekomst (maar dan de zeer nabij-e toekomst) met angst en beven tegemoet. En toch heb ik ergens ook weer het gevoel dat het allemaal wel mee gaat vallen en goed gaat komen.
Ik weet het niet.
Ik heb momenteel een opruimbui, en heb net een cake gebakken. Helaas voor mijn schoolwerk dus nu, maar dat opruimen gaat even voor. Als straks mijn zusje naar haar een-na-laatste examen is vertrokken, zal ik ook de vloer eens even in een sopje zetten. Misschien wordt mama daar blij van.
En vandaag is mijn vader jarig, en stiekem is hij zijn (grote) cadeau al voorbij gelopen, waarschijnlijk zonder dat hij het gezien heeft. Hihi!
Oud 31-05-2005, 10:58
rare kwast
rare kwast is offline
darkness has take over my world..
and i will go to that beautiful light...i will go to heaven

Regels voor berichten