![]() |
||
Citaat:
![]() En omdat je dus verder geen antwoord op "Waarvoor leef ik nog? Voor wie doe ik het allemaal nog? " wist te verzinnen, leek me dus dat dat dan 't enige was? ![]() Maar je wilt dus ook geen vriendin meer? ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, kijk eens op L&G. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne, dat was ik ook, maar zelfs met mij is het goed gekomen! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Behalve met de liefde, worstel ik ook met ouders die elkaar iedere dag het leven zuur moeten maken, ook al ligt m'n oma in het ziekenhuis, een vader die niet normaal met z'n kinderen kan en wil communiceren, een toekomstvisie zonder perspectief, een zwart gat waar anderen een droombaan/droomstudie voor zich zien, vriendschappen waaraan ik hevig twijfel, eenzaamheid... Natuurlijk zou ik best een vriendin willen. Wie niet? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus nee, geen tijd voor jou Godelieve, hoe kan je dat denken? Hij is vergeten dat ik vandaag moest afrijden, dat kan. Maar wees dan iig enthousiast als ik je vertel dat ik geslaagd ben! En wees blij voor me dat ik een leuk weekend heb gehad. Ook al heb ik gerotzooid met jongens. Ook al haal ik mezelf hier mee naar beneden. Ik heb lol, laat me. Ik leef! Ik heb nu het gevoel dat ik leef. Ik leer nieuwe mensen kennen, heb lol met die mensen en zij met mij. En dat is niet altijd op sexueel gebied, maar soms wel. Do you mind? God, jongen. Laat me leven! Doe jij je ding, dan doe ik het mijne. Wees blij voor me en doe niet alsof je me verafschuwt! @ Isiyanka; dank je wel! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Net gewerkt, wat ging het slecht. Mijn handen trilden, ik sloeg verkeerde bedragen aan, wist niet meer hoe het moest als een klant extra geld wilde opnemen, was een brok zenuwen. Heb gelukkig geen vreetbuitrek, maar ben bang dat dat nog komt. Te weinig gegeten en teveel druk vandaag. Gitaar les ging wel helemaal goed, daar kwam ik helemaal tot rust. Ik speelde mijn nummers foutloos, kreeg nieuwe akkoorden, speelde deze ook foutloos, dat was fijn.
||
![]() |
Citaat:
Ik kan niet meer. |
![]() |
||
Citaat:
*knuf terug*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gaat echt niet goedkomen zo lieverd.... OT: Me wel wakker bellen, smsen, 's nachts bellen en wat dan ook. Maar verder? Ja, een vriendin hebben.. Godsamme, hoe kan je dat nou doen? En dan niet alleen tegenover mij, ooktegenover haar.. Waargh! En ik ga strax de mensen van het gemeentehuis echt iets aan doen. Ik wil GVD mijn rijbewijs hebben, NU! Heb er lang genoeg voor gezwoegd! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |