Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb al heel vaak verteld waar je op moet letten met trainen. Zoek maar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zou je kunnen probeeren meer raps te maken, bijvoorbeeld 4 x 20 keer opdrukken, 4 x 15 keer biceps, et cetera. Dan zijn de voorderingen niet alleen zichtbaar maar ook meetbaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Enneh...is dit wat om m'n triceps/brachialis te trainen?; -------------------------------------------------------------------- 1. Dippen tussen bankjes Uitleg trainingswijzen Bij deze oefening heb je twee bankjes nodig die je evenwijdig aan elkaar moet plaatsen. De bankjes dienen zo ver uit elkaar te staan dat je op het ene bankje je voeten op ongeveer enkelhoogte kunt laten steunen, terwijl je met je armen op het andere bankje steunt (zie foto). Je moet vanuit deze positie in staat zijn een 'dip' (= jezelf laten zakken) kunt maken. Bij deze oefening moet je je handen op schouderbreedte op het bankje achter je plaatsen, terwijl je met je hielen (iets uit elkaar) op het andere bankje steunt. Je lichaam en benen moeten een hoek van 90 graden vormen. Buig je ellebogen en laat jezelf beheerst zakken, zover op comfortabele wijze mogelijk is. Dan keer je weer terug in de uitgangspositie door je armen weer te strekken. Als het dippen erg makkelijk gaat, kun je je trainingsmaatje (of iemand die in de buurt is en er even bij kan blijven staan) vragen om wat gewichten (schijven) op je bovenbenen te leggen. Doe dit alleen als iemand bij je kan blijven staan gedurende de oefening! De dip tussen bankjes is goed geschikt voor het droog trainen, vooral als je al een tijdje hebt getraind en zonder gewichten een groot aantal herhalingen / reps kunt maken. Voor diegenen die inderdaad met gemak de dip tussen bankjes kunnen doen, raden wij aan de dip op de zogenaamde 'dipsteunen' (vraag ernaar op je sportschool) uit te voeren. Hierbij is het van belang dat je niet voorover hangt en dat je je ellebogen dicht tegen het lichaam houdt. --------------------------------------------------------------------- bron: www.fitness-island.com |
![]() |
||
Citaat:
ma ik denk da da normaal is ik heb fitness gedaan en daar was ook niets te zien aan mijn armen opzij denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Doe de beweging maar eens zonder gewicht en span goed aan. Doe het eens met je handpalm naar boven en span flink, dan voel je je biceps. Doe het met je duim omhoog, span flink, en dan voel je het aan de zijkant waar jij het wil, de brachialis dus. Doe je rug van je hand omhoog en doe het dán en je voelt brachialis en brachioradialis. (bovenkant onderarm) Dan merk je zelf wel dat het goed zit. maar zoals ik al zei, verwacht geen enorme toename in omvang naar de buitenkant de brachialis ligt grotendeels onder de biceps en zal die hoofdzakelijk omhoog duwen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Voor thuis: Pushups met je duimen en wijsvingers tegen elkaar ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En wat heeft het met miet zijn te maken, met los gewicht kan veel en ik ben uiteraard eens dat de basis ook de basis hoort te blijven. Maar dit soort specifieke kop-accenten krijg je alleen met een kabel.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar idd, dat advies was nog niet gegeven, concentreer je op de compound, ontwikkel je algemene massa, en als je díe hebt moet je eens naar details gaan kijken.
|
![]() |
||
Citaat:
tja.. duidelijker kan ik het ook niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()