Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2002, 12:46
Lyx
Lyx is offline
Rotterdam - Feyenoord wil na Shinji Ono meer Japanse internationals naar de Kuip halen. De Rotterdammers hebben hun oog laten vallen op de centrale verdediger Toshihiro Hattori van Jubilo Iwata en de bij Arsenal vertrekkende Junichi Inamoto. Beiden maakten tijdens dit WK deel uit van de nationale ploeg.

Hattori (28) staat nog onder contract bij Jubilo Iwata. Feyenoord zou hem op huurbasis naar Rotterdam willen halen. Tijdens dit WK had Hattori geen basisplaats, maar kreeg hij als invaller zijn speelminuten. In de wedstrijd tegen Rusland verving hij een kwartier voor het einde Shinji Ono.

De Feyenoorder is inmiddels op de hoogte van de interesse voor zijn landgenoten. Vooral de komst van Inamoto zou Ono toejuichen. Inamoto was dit seizoen reserve-speler bij Arsenal. Manager Arsène Wenger heeft geen plaats meer voor hem en wilde ook de optie tot koop niet lichten. De Britten waren namelijk geen eigenaar van Inamoto, wat velen dachten. Ze hadden hem gehuurd van zijn Japanse club en kunnen hem daardoor ook niet ruilen met PSV voor Mark van Bommel.

De interesse van Feyenoord voor Inamoto is niet nieuw. Vorig jaar al hebben de Rotterdammers hun belangstelling kenbaar gemaakt voor de geblondeerde middenvelder. Inamoto zou een verhuizing naar Nederland wel zien zitten, vooral omdat hij van Shinji Ono alleen maar goede verhalen heeft gehoord. Ono voelt zich thuis in de Nederlandse competitie en won in zijn eerste jaar bij Feyenoord meteen de UEFA Cup.

bron Rotterdams dagblad / feyenoordnet.nl

het gerucht dat hij naar PSV ging was alleen omdat hij in een eventuele ruil met van Bommel en Hofland .

Maar dat kan dus niet omdat ie gehuurd is.
Oud 21-06-2002, 13:19
Krugdinho
Krugdinho is offline
goeie zaak
Oud 21-06-2002, 14:09
Verwijderd
ze hebben zeker geld teveel speler buiten de EU minimale salaris €400.000 alsof het nix is..... en waarschijnlijk pakken ze ook nog de eventuele hoofdsponsor van NAC af
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 14:42
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef:
ze hebben zeker geld teveel speler buiten de EU minimale salaris €400.000 alsof het nix is..... en waarschijnlijk pakken ze ook nog de eventuele hoofdsponsor van NAC af
Dat salaris kan ik niet echt plaatsen. Niet op maand basis noch op jaarbasis zal een jappanner dit bij feyenoord gaan verdienen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 14:44
MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Inamoto zou een goede zaak zijn
Oud 21-06-2002, 15:16
Verwijderd
Citaat:
darkshooter schreef:

Dat salaris kan ik niet echt plaatsen. Niet op maand basis noch op jaarbasis zal een jappanner dit bij feyenoord gaan verdienen
jawel dat staat in de wet: een speler van buiten de EU moet minstens een salaris hebben van 800.000 guldens nou dus vooruit iik heb overdreven... €360.000 per seizoen...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 15:21
Spoeleh
Spoeleh is offline
Citaat:
vijf schreef:

jawel dat staat in de wet: een speler van buiten de EU moet minstens een salaris hebben van 800.000 guldens nou dus vooruit iik heb overdreven... €360.000 per seizoen...
hmmm er zijn zat kleine clubs die buitenlandse spelers hebben.. lijkt me niet dat die dat op kunnen brengen. en waar sloat die wet in Godsnaam op? begrijp niet echt wat het nut ervan is...

anyway ff ontopic, lijkt me wel goed plan ja als ze komen. ik zou zelf ook die Toda wel bij de selectie willen hebben. vonnik ook een leuke speler.
Oud 21-06-2002, 17:36
gehaktbal
gehaktbal is offline
Ze halen ook al 2 australiërs had ik op voetbalonline.nl ofzo gelezen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 17:51
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
gehaktbal schreef:
Ze halen ook al 2 australiërs had ik op voetbalonline.nl ofzo gelezen
en die worden meteen gestald bij excelsior
Oud 21-06-2002, 18:25
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
vijf schreef:
en waarschijnlijk pakken ze ook nog de eventuele hoofdsponsor van NAC af
wij zijn gewoon beter

maar die austrauliers gaan naar excelsior

maar dat lijkt onwaarschijnlijk aangezien er al 10 spelers daar naar toe gaan
Oud 01-08-2002, 19:29
faith666
faith666 is offline
Best maar ze mogen er ook wel wat Zuid-Koreanen bij halen......ff wat extra trainen en ze zijn minstens net zo goed voor minder geld........ja een beetje onzin om zoveel miljoen voor een speler uit te geven, je kan het veel beter gebruiken naar mijn idee maar ik dwaal af, best een goed idee dus!
Oud 01-08-2002, 20:38
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
der zijn geen goede zuid-koreaanen met individuele kwaliteiten. Vind ik persoonlijk
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 21:04
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
der zijn geen goede zuid-koreaanen met individuele kwaliteiten. Vind ik persoonlijk
\
ik vind jung hwan ahn wel goed en park
Oud 01-08-2002, 23:47
Verwijderd
En Psv komt met ZUid-Koreanen aanzetten

Dat wordt nog wat tussen Feyenoord en Psv straks
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 11:59
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:

\
ik vind jung hwan ahn wel goed en park
hun kwaliteiten zijn door de media gemaakt
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 16:17
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
hun kwaliteiten zijn door de media gemaakt

ik vind ze zelf ook goed.
Oud 02-08-2002, 21:45
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
beschrijf je gevoel dan eens, waarom zijn ze goed
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 11:48
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
beschrijf je gevoel dan eens, waarom zijn ze goed
Ahn heeft veel techniek kopsterk en heeft een redelijk schot bovendien scoorde ie tegen italié

park is een echte leider in de wedstrijd net als ahn veel techniek en een goed schot.
Oud 03-08-2002, 18:43
faith666
faith666 is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
Die Zuid-Koreanen hebben toch wel goed gespeeld op het WK.....dat komt ook niet zomaar, kijk maar naar Nederland.......
Oud 05-08-2002, 17:26
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Dat wordt nog wat tussen Feyenoord en Psv straks
Een wedstrijd met meer buitenlanders dan Nederlanders... Wordt Ajax dat niet altijd verweten?
Maar ja, dit hoort bij het hedendaagse voetbal, leuk of niet.

Anyway, Feyenoord lijkt mij niet echt versterkt tov vorig seizoen. Ik denk dat ze dit seizoen minder resultaten gaan halen dan vorig jaar.
Oud 06-08-2002, 06:15
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:

Een wedstrijd met meer buitenlanders dan Nederlanders... Wordt Ajax dat niet altijd verweten?
Maar ja, dit hoort bij het hedendaagse voetbal, leuk of niet.

Anyway, Feyenoord lijkt mij niet echt versterkt tov vorig seizoen. Ik denk dat ze dit seizoen minder resultaten gaan halen dan vorig jaar.
In de competitie moeten ze het weer beter gaan doen, maar heel logisch zullen ze de Uefa Cup niet weer winnen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 10:27
SMC
SMC is offline
En jawel ... Feyenoord heeft een bod gedaan op een Zuid-Koreaanse verdediger van Pusan Inc.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 11:55
Lyx
Lyx is offline
ok tís geen japanner
maar een koreaan genaamd SONG
Oud 12-08-2002, 11:56
Lyx
Lyx is offline
Feyenoord heeft een akkoord bereikt met de Zuid-Koreaan Song Chong-gug. De middenvelder was tijdens het WK een van de uitblinkers in het team van bondscoach Guus Hiddink.

De Zuid-Koreanen bereikten bij de wereldtitelstrijd in eigen land de halve finales. Song speelde in alle wedstrijden. Song wordt maandag gekeurd in Rotterdam. Als hij de keuring goed doorstaat, zal hij een vijfjarig contract bij Feyenoord tekenen. Vorig seizoen speelde Song in zijn land voor Pusan Icons. Met zijn overgang naar Nederland is een bedrag van 4 miljoen euro gemoeid.
Oud 12-08-2002, 23:56
Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
triest dat ze een Koreaan halen. Probeert F-nord zeker mee te profiteren met het nederlandse beeld bij de koreaatjes. Komen daar ook nog eens rellen vanwege mensen in PSV en Feyenoord shirts.
Oud 13-08-2002, 01:45
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
die zk had een shirt van hodedonk aan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten