Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
in de zon wel .. en dat doet geen pijn |
![]() |
||
Citaat:
en pijn doet ie niet. ik voelde hem namelijk pas toen ze er al klaar mee waren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik weet niet of dat voor iedereen geldt kan ook toeval zijn |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik denk dat dat 6 weke niet zwemme voor gaat over zwembaden--> ivm met vuil enzo
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Rot op met je gezwets! Ga ergens anders kinderachtig lopen doen, met je "rechtvaardigheid"... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
mag ik hier even op ingaan: mensen die een keer of een paar keer een piercing hebben laten zetten hoeven er helemaal geen verstand van te hebben, net zoals sommige mensen die nog nooit een piercing hebben laten zetten er wel verstand van kunnen hebben. dus zij heeft wel enmigszins recht om op grond van hoe jij erover praat, te concluderen dat je kennis van het piercen te klein is om een goed oordeel te vellen over piercingshops. iets wat jij ziet hoeft nog niet meteen goed te zijn, als ik een ei kook en iemand kijkt ernaar zegt die toch ook niet meteen ' je kan een goed ei bakken' als het niks is?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Oh ja, ik wil graag een rook-piercing laten zetten. Heeft iemand deze? Hoe bevalt het enzo... En klopt het dat het zo'n zeer doet? ![]()
Laatst gewijzigd op 01-06-2005 om 20:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb er nu ongeveer 9 maanden een. het bevalt prima ik ben er nog nooit mee blijven haken oid ![]() het piercen was niet echt een genot, maar vanwege de zenuwen (mijn hart klopte echt vet snel) viel de pijn best mee. ik had alleen op een gegeven moment wel zoiets van ja ehm is die naald er nou nog niet doorheen. ik heb het trouwens gedaan toen ik gewoon een dagje ging shoppen. ik zat op de fiets en ik dacht 'he laat ik vandaag eens mijn piercing zetten'. dat kun je denk ik beter doen dan ik ga volgende week, want daar wordt je alleen maar zenuwachtig van. succes d'r mee ik heb er helaas geen foto van |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook een rookpiercing, ongeveer net zo lang als jij. Ik vind hem best lastig schoon te maken, en hij raakt ook vaak geïrriteerd, en dan wordt dat stukje huid waar die doorheen zit dik. Maar verder bevalt ie heel goed! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Deed wel pijn idd.. Het zetten in principe niet
||
Citaat:
![]() nooit last van gehad, niet ontstoken of iets geweest en na een paar dagen deed ie ook geen pijn meer als ik aan me oor trok oid. ik heb er nu een ringetje in.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb mijn tragus wel geschoten, maar ik zou er niet aan moeten denken dat mijn rook ook geschoten was |
![]() |
||
Citaat:
en ik heb de knoop doorgehakt, ik ga mijn lippiercing laten zetten.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoe spreek je het uit: roek? rooooek? rook? |
![]() |
||
Citaat:
en heb het niet eens gezegd, wees het alleen maar aan. "ja, dat is wel eigen risico he!" "ja tis goed, doe nou maar" echt nooit last van gehad en nog steeds erg blij mee dat ik dat gedaan heb ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic saturday | 500 | 17-05-2005 23:00 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic! Jules | 500 | 10-04-2005 11:27 |