Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() een van de eerste plaatjes dat je vind als je zoekt naar death metal ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Daarnaast slaat het werkelijk nergens op dat de kerk schuldig is aan genocide, aangezien de mensen die naar de kerk luisteren er zelf voor kiezen om dat te doen, en helemaal zelf verantwoordelijk zijn voor de gevolgen daarvan. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een paar jaar geleden kwam de D66 er ronduit voor uit dat bijzonder onderwijs moest worden gesloten. Nog niet zo lang geleden kreeg een Italiaan, ik geloof Buttiglione of iets dergelijks, toen hij de kans kreeg Eurocommisaris te worden zoveel kritiek vanwege zijn christen-zijn dat hij vrijwillig van de job afzag. Vlak na de invoering van het homo-huwelijk werd In Leeuwarden een christelijke ambtenaar ontslagen omdat deze uit prinipiele overwegingen geen homohuwelijken wil sluiten. De Staat is aangeklaagd door een stel feministen die wil dat de staat ingrijpt tegen de SGP, vanwege het vrouwonvriendelijk kararkter van die partij. Dit terwijl de vrouwelijke achterban van de partij zelf een stap terug zet en geen van die vrouwen door die feministen worden vertegenwoordigd. Invoering van de koopzondagen leidde ertoe dat christenen steeds vaker de moeilijke keuze moeten maken of ze bereidt zijn op zondag te werken of bereidt zijn banen op te geven. Het wordt voor christenen steeds lastiger in deze maatschappij en overal zien we dat anti-christelijke sentimenten de kop op steken. En als wij dan in diepe rouw God de almachtige smeken om zijn ingrijpen in deze woestijn, want we herrineren ons nog de dagen dat ons land vruchtbaar was, worden wij beschimpt.
Laatst gewijzigd op 04-06-2005 om 11:08. |
![]() |
||||||
Citaat:
![]() nee, hij kreeg kritiek omdat ie dubieuze uitspraken heeft gedaan m.b.t. vrouwen en homoseksuelen. Hoeveel christenen denk je dat er in het Europarlement zitten? Doe niet alsof je 1 of andere minderheid bent die groots gediscrimineerd wordt ![]() Citaat:
dan is ie inderdaad niet geschikt voor zijn baan, want dat behoort tot zijn baan. iemand die varkensvlees niet eet, maar in een grote slagerij gaat werken, moet ook niet klagen dat ie varkens in stukken snijdt. Citaat:
Was het niet 1 SGP vrouw die de boel aan het rollen zetten enkele jaren terug, maar zich uiteindelijk terugtrok vanwege grote dreigingen uit de gemeenschap met hel en dergelijke? Citaat:
oplossing: 7 dagen winkels open te laten, dan kan iedereen zelf beslissen wanneer ze hun winkels open hebben (met verplicht 1 dag vrij in de week). joden willen graag de zaterdag vrij, en moslims zouden volgens mij graag de vrijdag vrij willen zien (ivm vrijdaggebed). Citaat:
wanneer was ons land vruchtbaar? het was 1 en al drek en je mocht blij zijn als er een gedeelte land droog was. Nederland is gemaakt - niet door god, maar door de mens (evt met behulp van god indirect ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens gaat jouw stukje ook op voor metal, aangezien mensen die dat luisteren er ook zelf voor kiezen en verantwoordelijk voor de gevolgen zijn. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||||||
Citaat:
En hoeveel van die EP's kun je daadwerkelijk christelijk noemen en wat zijn de verhoudingen tenopzichte van de overige EP's En ik doe niet alsof wij groots gediscrimineerd worden. Ik zeg waar het op staat en dat is dat onze opvattingen steeds minder ruimte krijgen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
de taak die ie kreeg met zijn baan - waarin de rechten van homoseksuelen en vrouwen gerespecteerd moeten worden, was niet geschikt voor iemand die dergelijke opvattingen erop nahield. Simple as that. Citaat:
Ja, maar de ambtenaar werkte niet plotseling in superchristelijk Nederland. Citaat:
owja, die boze feministen ook. ![]() Wat is er zo fout aan feministen? Is het de vrouwelijke strijdbaarheid die aan de oppervlakte komt waar je niet tegen kunt? Vrouwen hebben meer dan aanrecht! Citaat:
Ik lig er niet wakker van. In het dagelijks leven zou niemand onder strenge opvattingen van 1 religie gebukt moeten gaan - tenzij vrijwillig. Als ik lesbisch zou zijn en ik zou willen trouwen en dit mag in dit land, moet dit niet belemmerd worden door iemand die er andere opvattingen op nahoudt. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar om even on-topic te gaan. De waarschuwing die door de TS werd geciteerd lijkt me gericht op de achterban. Dit betekent dus niet dat ze daarmee opeens heel Nederland bemoederen? Trouwens waarom springt iedereen er altijd direct bovenop als christenen hun mening uiten? Als atheist hoef je toch niet naar ze te luisteren. Als wij niet in de evolutietheorie geloven, laat ons dan lekker. Misschien vinden wij geloof in de evolutietheorie wel net zo achterlijk als jullie het scheppingsverhaal vinden. (trouwens ik snap niet waar al die heisa over het voorstel van mevrouw van der Hoeven vandaan komt, het is toch een volstrekt redelijk voorstel om eens grootschalig in discussie te gaan? Christelijke wetenschappers hebben ook verstand ![]()
Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 10:41. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
De enige mensen die "een beetje gissen in het wilde weg" zijn juist de mensen die niet geloven. Dat hele evolutie gebeuren is een poging om het ontstaan te verklaren, btw Darwin gaf zelf op zn sterfbed toe dat hij het uit zn duim had gezogen, omdat hij niet in God wilde geloven. Christen hoefen daarin tegen niet te gissen. God heeft zich bekend gemaakt en zelfs zijn Zoon naar de aarde gestuurd. Hij heeft alles laten opschrijven, wat nu de Bijbel heet. En in de Bijbel verteld God wie Hij is en wat Hij van je verwacht. Ook geeft Hij je de geschiedenis van de wereld. Citaat:
Deut 6:7 gij zult het uw kinderen inprenten en daarover spreken, wanneer gij in uw huis zit, wanneer gij onderweg zijt, wanneer gij nederligt en wanneer gij opstaat. Ef 6:4 En gij, vaders, verbittert uw kinderen niet, maar voedt hen op in de tucht en in de terechtwijzing des Heren. Daarom zijn er dus christelijke scholen. En wees blij dat die scholen er zijn. Daar worden teminste nog een beetje (christelijke) normen en waarden bij gebracht. Voor de rest mag het kind ook zelf weten wat hij doet. Dus al bij al snap ik niet wat jullie probleem is.
|
![]() |
||
Citaat:
Jullie hebben volgens mij een erg vaag beeld van de christen die niet klopt.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Conclusie: wat je beweerd is onzin. ![]() Mijn naam is trouwens Napoleon als ook maar een enkele van de mensen die hier metal voor satanisch en zondig uitmaken uberhaupt ernaar geluisterd heeft (langer dan 10 seconden) of uberhaupt de moeite heeft gedaan iemand die zich er mee bezig houd te leren kennen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat leuk trouwens dat je het bestudeerd hebt tot op een graad waarop je kan oordelen dat alle metal satanistisch is, hoeveel groepen en nummers heb je precies bekeken? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en death metal is ook kut muziek, tmag van mij best verboden worden, ik rouw er niet om ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|