Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hokjes hokjes hokjes... ik HAAAAAAAAT hokjes....
ik ben geen 'alto' 'punker' en al helemaal geen 'goth'.... en trouwens, wat zou je onder deze termen moeten verstaan..?! kweet ut niej hoor.. k kan hier wel van alles lezen over 'wat versta je onder alternatief ' maar zelfs daar ben ik het allemaal niet mee eens, omdat NIEMAND egt alternatief is... en jahh, als ik vanaf morgen alleen maar in gothic kleding loop, dan vraag ik erom om in een hokje te stoppen... duzz... zelf heb ik niet egt 1 kleding stijl ofsoww.. dus ik denk niet dattik snel in een hokje word gestopt... |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
iedereen heeft een eigen stijl. ookal lopen er veel personen bijna hetzelfde bij, de een vind een bepaald schoensoort niet mooi, en de ander is helemaal dol op roze rokjes (ik zeg maar wat) het is toch een beetje eigen
|
mmmm....
Ik weet dat in o.a. de psychologie je mensen wel in hokjes moet plaatsen, ook geld dit bij onderzoeken waarbij een lichaam onherkenbaar is geworden; onderscheid met rassen. Point: soms kan het niet anders. maar zoals ik dat zie; iedereen is een individu, dat je iets wil uitdragen d.m.v. kleding, kan. (let op! gewaagde opmerking volgt!)... Het hoort bij de puberteit om jezelf af te zetten/scheiden en kenbaar te maken (wording van een individu) en dat doe je nou eenmaal met kleding, toch? ![]()
|
k probeerde me 'vroeger' ( ahum) ook altijd als metalhead voor te doen....
toen vroeg iemand es een keer aan mij van: wat ben je nou eigenlijk, skater of punker ofsow... toen dacht ik pas van..... ehm jah, tis best wel kortzichtig als je van jezelf zegt wat je bent.... je past toch nooit erges 100 % bij.... glukkig maar
||
Citaat:
|
![]() |
|
je kan toch nie zegguh in wat voor soort hokje je hoort?? volgens mij heeft iedereen zijn eigen stijl en behoord niemand tot 1 van die bekende hokjes! en dan kun je nog wel zegguh wa je ONGEVEER bent maar je zult het nooit 100% zijn... toch?? en volgens mij wil je je nie kleden om tot die groep te horen, je vind die soort kleding gewoon mooi en maakt met die soort kleding en een beetje van je eigen smaak je eigen stijl!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Gala 2005 Verwijderd | 6 | 19-12-2005 16:55 | |
Flora & Fauna |
Hoe is het hok van jullie dieren ingericht? Eend | 27 | 04-10-2004 13:41 | |
Verhalen & Gedichten |