Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Weetje, het snijden, vreten en kotsen is geen straf. Het is een opluchting. Alleen de schaamte en de walging daarna is een straf. Ik vroeg hem naar de zin van het leven, en we kwamen uitn op het onderwerp zelfmoord. Ik zei dat ik dat nooit zou doen, en hij zei dat hij niet anders verwacht had. Godverdegodver. Ik heb serieuze pgingen gedaan, ik ben nog steeds suicidaal. Maar toch loog ik weer. Altijd liegen, liegen, liegen. Je liegt verkeerd, word betrapt op tegenstrijdige l leugens, liegt je er weer onderuit. Het is zo'n neerwaarste spiraal. Weer eens gespijbeld van school, ik doe niet anders. Zometeen oppassen bij mijn oude mentor, kan ik weer gaan liegen. Waar ga ik heen? Wat voor verrot leven moet ik verder nog lijden? ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik ben weer eens super nieuwsgierig, laat ze alsjeblieft snel terugmailen met goed nieuws. ![]() ![]() ![]() Zometeen leuke dingen doen hopelijk. (wel dingen doen, nou nog hopen dat het leuk is ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Dus bij deze van mij ook een... ehm.. stevige schouderklop. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet wat ik moet zeggen, waarschijnlijk lijken alle woorden nu toch leeg voor jou. Maar sterkte man, echt sterkte. *knuffel* Citaat:
||
Citaat:
Ik snap dat het een opluchting is om te snijden en te kotsen e.d dat herken ik. Maar is het wel de goede opluchting? Kun je bijvoorbeeld niet op een sport gaan (kan soms ook opluchten) of bijvoorbeeld een kussen heel stevig vast houden (moest ik doen van een therapeute). ik verzin zo maar wat dingen. Probeer te zoeken naar andere dingen want het is zo zonde om jezelf dit aan te doen, je verdient zoveel beter. *knuff* en nogmaals sterkte! ot: ik heb echt iets van claustrofobie ofzo de laatste tijd. Ik voel me echt nergens thuis of op mijn gemak. Ben ik bij mijn vriend dan wil ik naar huis, ben ik thuis dan wil ik naar mijn vriend, ben ik buiten dan wil ik nar binnen, ben ik binnen dan wil ik naar buiten...ik kan het nergens vinden. Ik word paniekerig van ofwel te veel of wel te weinig vrijheid. Ik hoop dat ik het zo in de hand kan blijven houden als ik nu nog doe, want anders krijg ik straks net als mijn vriend last van paniekaanvallen. ![]()
Laatst gewijzigd op 07-06-2005 om 20:38. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
"Heb je nog gesneden?" "ja" "dat is dom" En ik kan zovaak uitleggen dat het voor mij een uitlaatklep is, een manier om me goed te voelen, ze blijven lullen dat het dom is. Dus ik zeg maar nee zodat ik snel weer weg kan. En waarom ik lieg? Omdat ik niet wil dat mensen denken dat ik zielig ben, of denken dat ik aandacht wil trekken. Als ze denken dat ik vrolijk ben en het goed gaat krijg je meer mensen om je heen dan als je depressief zit te zijn, dat heb ik in de loop van de jaren wel geleerd. Ik heb al zoveel mensen verloren met depressief zijn, dat wil ik niet meer. Ik wil godverdegodver een goed leven, anders heeft het geen zin emer. Dan hoeft het voor mij niet meer. En als ik andere hulp wil moet ik dat mn ouders vertellen, en gaan ze weer dingen vragen. Mijn moeder was stomverbaasd toen ze vesre littekens zag. "Dat deed je toch niet meer?" Ze denken dat het beter gaat, dat wil ik graag zo houden. Ik wil geen eet en kamer controles meer. Ik wil gewoon niets meer. Maar ik moet maar door en door. Citaat:
Als ik bij hem ben naar huis, als ik thuis ben naar hem. Als ik op school ben naar huis, als ik thuis ben naar school. ![]()
Laatst gewijzigd op 07-06-2005 om 21:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed... nog steeds verliefd, het gaat met pieken en dalen. Dan weer heftig, dan weer niks, dan weer een top, dan weer een dal... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT; het lijkt wel goed te gaan met de nadruk op lijkt... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||