![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is moreel juist, omdat met het geld dat wordt gebruikt om gehandicapten in leven te houden vele tientallen anderen gered kunnen worden van de dood. En die zijn al wél levend. |
![]() |
|
[QUOTE]Mephostophilis schreef op 08-06-2005 @ 21:49 :
Voor zover bekend vinden die 'mensen' dat helemaal niet erg. /QUOTE] Waar slaat dat nu weer op?! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Makelville gaat er vanuit dat je door het ontnemen van leven op zo'n kleine leeftijd, je de ziel levensgeluk tegenhoudt. Daardoor zullen jullie het nooit eens worden met mekaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt niet de ene groep bevooroordelen boven de anderen. |
![]() |
||
Citaat:
En waarom mag je niet kiezen voor abortus? Kijk, als jij zo'n kindje zou willen houden, suits me fine, maar waarom wil je dat anderen dan ook opdringen? (want als ze dat gehandicapte kindje niet willen houden dan moeten ze gesteriliseerd worden, zeg je)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan stel je dus het gehandicapte kindje boven de mensen in het ontwikkelingsland.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Als je een gezond kindje krijgt en je hebt eerder daarvoor een gehandicapt kindje laten weghalen, neem je juist wel je verantwoordelijkheid voor dat gezonde kindje, omdat dat kindje echt gewenst is. Zoals ik al zei, iedereen moet het toch voor zichzelf kunnen bepalen. Ik zeg toch ook niet, omdat ik geen gehandicapt kind zou willen, dat iedereen die een gehandicapt kindje zou krijgen dat weg moet laten halen?
||
![]() |
Citaat:
Je hebt de keuze gehad om het veilig te doen zonder problemen, of om het niet veilig te doen, en kan er dan achter komen dat je zwanger bent (Gewild of ongewild..) maar je hebt de keuze aan het begin gehad.. dus moet je maar opdraaien voor de gevolgen.. (VIND IK) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
[QUOTE]Sleeves schreef op 09-06-2005 @ 19:40 :
Citaat:
Ach, ik ken 'gezonde' kinderen zonder handicap die meer zorg nodig hebben dan een gehandicapt kind.. maar ok.. Citaat:
![]() Trouwens, die onderzoeken tijdens een zwangerschap zijn echt onbetrouwbaar... iemand die ik ken was zwanger, en al in een vroeg stadium was bekend dat het kind zwaar gehandicapt zou zijn, en ernstige nierproblemen had enz.. ze stonden toen voor de keuzen, weghalen of houden.. ze hebben het toch gehouden.. en wat blijkt er is een KERNGEZOND kind geboren...!! Zonder enkele handicap oid.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat als een meisje verkracht wordt en ze raakt zwanger? Mag het dan wel of ben je er dan nog steeds zo tegen? Of moet ze dan ook maar gesteriliseerd worden als ze d'r kindje laat weghalen? Ik ga d'r geen woorden meer aan vuil maken, want we worden het denk ik toch niet eens, en dit kan zo wel eeuwig doorgaan. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bovendien herhaalt iedereen hier constant hun argumenten, dus het schiet toch niks op
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik werk met verstandelijk gehandicapte kinderen. Vele van deze kinderen hebben een zeer laag niveau en zullen de rest van hun leven begeleiding en verzorging nodig hebben. Maar wil dit zeggen dat ze niet van hun leven genieten? Neen. Zij genieten op een eigen manier van de dingen die om hen heen gebeuren en dat ook erg intens. Mephostophilis maakt de opmerking dat mongooltjes er ongelukkig uitzien. Wat een onzin. Mijn ervaring met mensen met het syndroom van Down is dat zijn het leven juist een stuk positiever inzien dan de meeste mensen tegenwoordig, |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gehandicapte kinderen De Veroorzaker | 51 | 25-10-2010 20:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gehandicapte baby's levend begraven littlebee | 16 | 31-07-2007 21:53 | |
Psychologie |
gymles voor geestelijk gehandicapten BlackInside | 16 | 19-08-2006 11:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
verstandelijk gehandicapten+kinderen Marinka | 27 | 17-03-2005 20:54 | |
Algemene schoolzaken |
enquete verstandelijk gehandicapten maenma | 43 | 03-03-2005 21:56 | |
De Kantine |
Stelling: Gehandicapten mogen geen kinderen krijgen! Mara | 29 | 10-06-2004 20:32 |