![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voorbeeld voor diegene die zo slim zijn om nooit vakken te zijn gaan vullen: Klant: "Jongeman wat kost dat pak melk." Ik: "44 cent mevrouw" klant: "Go alles is wel een stuk duurder geworden met die invoering van die euro he eerst was het nog 60 guldencent en nu al 88 guldencent." Ik: "Ja wat raar he hoe zou dat nou toch komen..." En dat nu we in het jaar 2005 leven nog steeds elke dag wel een keer ![]()
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 09-06-2005 om 00:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Van binnen zijn ze misschien zelfs blij, nu ze er een gespreksonderwerp bij hebben. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat betekend volgens mij niet dat ik me er niet aan mag ergeren. Dat er niets aan te doen is dat snap ik ook nog wel en daar leef ik mee maar irritant is het wel.
||
Citaat:
De supermarkten mogen dan wel goedkoper zijn, maar de rest van mijn consumpties zijn toch behoorlijk duur geworden hoor. Vooral op het gebied van kleding en schoenen. Er staat een winkel bij ons in het centrum die vroeger altijd reclame maakte dat ze geen spijkerbroeken hadden die duurder waren dan FL 59,95. NU maken ze reclame dat ze geen spijkerbroeken meer hebben die duurder zijn dan E 59,95! Maar om nog even mijn mening te spuien over het onderwerp van de TS. Ik denk niet dat de problemen opgelost worden als de gulden weer terugkomt. Sterker nog, er zullen dan alleen maar meer problemen voor in de plaats komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dagblad de Limburger ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De prijzen zijn sinds de invoering van de euro met 13% gestegen. De euro heeft daar ten hoogste enkele procentpunten aan bijgedragen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Helaas voor jou, maar je hebt niet altijd gelijk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien is de rente historisch gezien laag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat lijkt me eerder het probleem van het marktprotectionisme van de EU en Eurolanden, dan van de invoering van de munt zelf. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast bestaat in de VS een gezamenlijke markt. In Europa is dat nog niet het geval. In feite kan gezegd worden dat een gezamenlijke munt net een stap te vroeg is geweest. Uiteraard werkt de kleinere verzorgingsstaat en de grotere ruimte voor de vrije markt ook mee. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
"Angst" of oprechte bezorgdheid om immigratie heeft niets te maken met domheid. Er zijn genoeg wetenschappers die deze bezorgdheid delen met het zogenoemde gepeupel. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Leer eerst ff fatsoenlijk Nederlands, eer je anderen zulke naampjes geeft. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jammer dat de toppic-starter hier geen poll bij gemaakt heeft trouwens.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jammer inderdaad dat hij niet wist wat voor situatie er moest komen dat geboortegroei onder hoogopgeleiden toenam en onder laagopgeleiden daalde. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|