Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het komt niet echt over als een goede relatie ook.. hij kon niet met me praten boven want "My girlfriend is working behind the bar and she is extremely jealous". Hij had eerder al verteld dat hij daar zelden kwam omdat zij dan altijd ruzie kregen.. En dan flirt ie ook nog terug, wanneer zij het niet ziet dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jjij laat ook geen mogelijkheid ombenut om je eigen liefdesleven uit te doeken te doen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is wel erg verwarrend als hij zo met je flirt. Toch vind ik het wel erg netjes van je om corect bezig te blijven. Ik denk alleen wel, tsjaa hoever moet je daarin blijven. Ik bedoel hij is toch ook volwassen; hij heeft de vriendin, dus eigenlijk moet alle correctheid vanuit hem komen. Dit maakt het natuurlijk wel extra lastig. Verder denk ik dat je het beste of kunt genieten van de verliefdheid, of hem tocht uit je hoofd proberen te zetten; immers er zit weinig toekomst in hoogstwaarschijnlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan en mag er niet over oordelen, maar opvallend is dat toch zeker wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hou nog steeds veel van mijn ex, maar hij heeft zijn eigen plekje en zal daar altijd bestaan, maar staat volledig los van nieuwe liefdes en jongens.. Mijn hart is groot genoeg ![]() Ik heb gewoon te vaak mensen om me heen op late(re) leeftijd superverliefd zien worden, om te denken dat dat er nooit meer voor me in zit na de ervaringen die ik al heb. Twee jaar is echt níets op een mensenleven. En ja, soms vraag ik me weleens af of ik ooit zal stoppen met van mijn ex te houden, maar dan nog denk ik niet dat ik dat nooit meer voor iemand zal voelen. In tegendeel, ik ben ervan overtuigd van wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ken dat wel, zo'n verliefdheid die nergens op slaat. Ik heb een jaar of drie terug het zelfde gehad met een jongen die ik eigenlijk helemaal niet kende en waar ik misschien drie keer mee gepraat had. Hij kon gigantisch goed zingen en ik was eigenlijk vooral ook idolaat van zijn stem. Ik ben er een week of wat goed toingig van geweest en ik heb m'n vriendinnen volgens mij helemaal gek gemaakt, maar het ging eigenlijk ook vrij snel weer over. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik raak er gefrustreerd van. Kan ik dan nooit eens lekker zorgeloos verliefd zijn op iemand, maar dan stel ik me ook aan.. want alsof het zorgeloos was ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben dan gewoon veel sneller zo van 'ik trek mijn handen er wel vanaf en focus me op andere dingen' om conflicten of een gevoel van concurrentie te voorkomen. Ze verwacht dit niet van me, hoor, in tegendeel.. Zij zal niets ondernemen, want is zelf ook niet beschikbaar. Mja, ik voel me er gewoon toch niet lekker meer bij.. (ook omdat ze aangeeft dat het voor haarzelf waarschijnlijk met andere dingen te maken heeft, en dat frustreert me gewoon.. omdat ik machteloos sta en deze situatie zo vaak heb meegemaakt.. en altijd degene ben die een stap terug neemt, al is deze vriendin wél de eerste die dat dus niet van me verwacht) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet, ik heb er een enorm rotgevoel over nu maar begrijp niet helemaal waarom nou precies ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb vandaag en morgen in ieder geval geen tijd, dus misschien daarna nog ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Liefde & Relatie |
Weekendrelatie en de uitzichtloosheid Crimson | 40 | 04-11-2006 09:56 | |
De Kantine |
Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v? Briseïs | 500 | 03-01-2005 17:27 |