Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dan kan je m tegenwoordig vast wel van internet downloaden dat scheelt je weer een loopje. Ontopic: Ik heb me er een aantal keer aan gewaagd maar het is me tot nu toe niet gelukt. Mischien omdat ik het niet genoeg wou mischien omdat ik gewoon al te verslaafd ben... Ik weet het niet maar het zal wel. Wat volgens mij de beste manier is is gewoon doen. De laatste peuk uit dit pakje oproken en daarna geen nieuwe kopen. En ook geen peuken gaan bietsen. Het klinkt zo simpel en in weze is het dat ook. Ook denk ik dat je niet van te voren moet gaan denken: Stel nou dat het mislukt... Dan ben je volgens mij al gedoemd te mislukken. En als het gebeurd gewoon doorgaan met stoppen. Je wil het immers en daar moet je wat voor doen ook. Veel succes ermee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon stoppen is het devies. Druk die peuk uit, kauw kauwgom alsof je leven er vanaf hangt.. Koop geen peuken meer. Gooi je aanstekers en sigaretten door de wc. Ga in pauzes niet meer naar t rookgedeelte. Zoek niet-rokende vrienden.. Zoiets.. Obviously.. I've tried.. but failed. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar voor de rest kom ik terug op mijn oude post. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Gelukkig goedkope sloffen uit Kenia. En daarna eeh is er weer een stopperiode aangebroken voor mij. ' sorry geen tips dus om ff ontopic te zijn |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon kaugom blijven kauwen veel koffie drinken... Klinkt loos maar bij mij heeft het geholpen *nou ja iig voor 4 maanden* En idd geen tijdslimiet instellen van DAN ga ik stoppen want dat is compleet onbegonnen
|
Verwijderd
|
Bepaal van tevoren wanneer je stopt, zodat je je goed kunt voorbereiden.
Stel je omgeving van het plan op de hoogte, zodat iedereen er rekening mee kan houden. Stop radicaal; dat geeft de meeste kans op succes. Stop gelijk met iemand anders, dan kun je elkaar steunen. Maak een lijstje van alle redenen om te stoppen, zodat je je er steeds van bewust bent waarom je het doet. Bestudeer je rookgewoonten. Als je weet in welke situaties je rookt, kun je die uit de weg gaan. Ruim alles op wat je aan het roken herinnert; gooi je sigaretten weg. Verander tijdens de eerste week je eet- en drinkgewoonten. Drink zoveel mogelijk water, eet vers fruit en vermijd gezelligheidsdrankjes waarbij je anders altijd rookt, zoals koffie, thee en alcohol. Vermijd rokerige ruimten zoals kantines, cafés en het rokershoekje op je werk. Zorg voor voldoende lichamelijke ontspanning. Ga wandelen of zwemmen. Trakteer jezelf na een moeilijke "niet-roken-dag" op iets leuks, bijvoorbeeld met het geld dat je tot dan toe hebt uitgespaard. bron: http://www.babyinfo.nl/advies/verzor...angerschap.asp Babyinfo.nl ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Succes!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop dat t in de bieb ligt, ik wil wel eens weten hoe Allan Carr me dan gaat overtuigen te stoppen. |
![]() |
||
Citaat:
Roken is een fuik waar je, meestal als jongere, nietsvermoedend in zwemt. Te laat merk je dat je niet meer terug kunt. Allen Carr laat zien hoe die fuik in elkaar zit, zodat je er moeiteloos weer uit kunt zwemmen. Allen carr gebruikt geen tructjes of hulpmiddelen. Hij ontrafelt slechts haarfijn de mechanismen die een roker doen roken. Wie dat eenmaal doorziet merkt dat stoppen met roken heel eenvoudig is, vanaf de eerste dag. * een unieke methode * geen afschrikwekkende plaatjes en praatjes * geen gewichtstoename * uw geestelijke afhankelijkheid verwijnt terwijl u dit leest * geen noemenswaardige onthoudingsverschijnselen "als u mijn instructies opvolgt, zult u de rest van uw leven blij zijn dat u niet meer rookt" Zucht.. Succes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar.ik.wil.niet.stoppen.hoor..ben.alleen.nieuwsgierig. de.fokking.spatie.doet.t.hier.niet.in.de.bieb |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
stoppen met roken something.. | 23 | 24-02-2011 10:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
gestopt met roken- steun topic Verwijderd | 22 | 06-12-2005 17:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Stoppen met roken Nona | 28 | 07-02-2005 18:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europeanen: liever geen seks dan stoppen met roken Gatara | 14 | 11-12-2002 11:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
** Het Grote Stoppen-Met-Roken Topic ** Lindatje | 17 | 04-11-2002 18:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Stoppen met roken...kijk ff... stefanietje | 13 | 21-12-2001 23:08 |