![]() |
||
Citaat:
1 zitmeubel voor twee of meer personen 2 instelling waar men geld tegen rente kan uitzetten, die kredieten verleent, valutahandel bedrijft enz. => bankiershuis, bankinstelling 3 gebouw waarin een geldverlenende instelling gevestigd is 4 min of meer afgeplatte verhevenheid van de bodem onder water 5 harde aardlaag 6 donkere laag of streep van wolken aan de horizon => wolkenbank 6 maarliefst ![]() drug (de ~ (m.), ~s) 1 stimulerend, verdovend of hallucinerend middel => dope, narcoticum En verder dan 1 telt-ie niet. Ik denk dat zowel de genezende als de niet-genezende soort eronder valt...
|
![]() |
||
Citaat:
@ wann: wat dacht je van wiet?
||
Citaat:
Ook leuk dat ze in sommige landen liever morfine uitdelen als pijnstiller dan medi-wiet terwijl het slechts een klein pijntje is. |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast ben ik eigenlijk nog eens vergeten te melden dat ook medicijnen erg schadelijk voor je algehele gezondheid kunnen zijn.
||
Citaat:
Zo kan je ook kiezen met drugs, misschien dat een aantal drugs schadelijk zijn voor de gezondheid maar meestal is de nuttige werking toch belangrijker. Dan kan je ook zeggen dat die drugs goed voor je zijn, net zoals mensen zeggen dat bepaalde medicijnen die je tegen kanker gebruikt ook goed voor je zijn (terwijl er toch duidelijk schadelijke dingen van komen). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (ik loop je ook maar te bokken ![]() Maar goed, dat geloof ik wel ja, klinkt ook wel redelijk logisch aangezien je door een trip wel behoorlijk anders over jezelf kunt gaan denken of je wereldbeeld verandert. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Stilletjes blijf ik propageren dat mensen moeten ophouden met de term 'harddrugs'. Spreek over de dope die ze gebruiken, coke, speed, mdma, etc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En misschien gaat er wel eentje de fout in, maar de hele groep geloof ik niet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik sluit me in die gevallen bij EZBlade aan dat het hun eigen schuld is. Als je er aan begint dan is het aan jou om van te voren te kijken naar wat de eventuele nadelen kunnen zijn en of jij daar problemen aan zal gaan ondervinden of niet. Als je weet dat je er problemen van kan krijgen moet je er volgens mij niet aan beginnen. Als je zeker weet dat je dat niet krijgt dan kan het volgens mij wel. Als je twijfelt ook dan is mijn advies om er niet aan te beginnen en als je dat wel doet is dat jouw fout en zal ik er niet wakker van liggen als je naar de tering gaat.
||
Citaat:
natuurlijk is dat een heel ander verhaal dan junk worden, maar dat wil niet zeggen dat het je niet kan remmen in je sociale leven of in je ontwikkeling ofzo
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@ little nemo: Dat wist ik niet. En daarom begin ik er ook niet aan. Ik weet van mezelf dat ik dat wat jij noemt al met wiet heb dus als ik aan de xtc, coke of wat dan ook begin denk ik dat het met mezelf heel erg fout gaat. Niet dat ik het niet een keer wil proberen maar ik weet er gewoon niet genoeg over en dat is voor mij al genoeg reden om er helemaal niet over na te gaan denken om het te gaan doen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Tenminste... zo was het toch bij mij en bij de andere mensen die ik ken... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
sarcasme ![]()
||
Citaat:
om de schadelijkheid?? als je elke dag 2 biertjes drinkt is er nix aan de hand, met elke dag een halve xtc pil ben je binnen een paar jaar redelijk naar de kanker om hoe snel je eraan verslaafd raakt?? na 1 shot heroïne ben je vrijwel meteen verslaafd, na een avond dronken zijn zie ik dat nog niet zo snel gebeuren dus ik ben wel benieuwd naar je redenatie btw, wat mij betreft is het onderscheid hard/softdrugs vrij arbitraal en onzinnig, iets is niet schadelijk omdat het een harddrug is ofzo maar gewoon omdat het doet wat het doet. en welk labeltje je daar opplakt is niet zo boeiend
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Drugs mondeling Verwijderd | 5 | 18-01-2011 13:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat gebeurt er met zelfdoders in het hiernamaals? Severus | 37 | 28-10-2007 20:21 | |
Drugs & Alcohol |
Heeft uitgaan groei van het aantal mensen met een alcohol/drug verslaving tot gevolg? Lieke89 | 19 | 13-10-2006 12:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit Unexplained | 175 | 16-02-2003 14:58 | |
Muziek |
When the drugs don't work Rain down on me | 35 | 10-02-2003 19:01 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs bij feesten als Impulz, Trance Energy, Sensation, Innercity...ect. Verwijderd | 26 | 06-02-2002 12:53 |