Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja klopt. Er staat een aantal fragmenten op www.barendenvandorp.nl
|
![]() |
|
Het programma is zeker net afgelopen ofzo? Er staat niets over Barend en Van Dorp op de RTL4 website
![]() Oh, met de zoekfunctie dus wel. http://www.rtl.nl/actueel/barendenvandorp/archief/ Weet Doavid ook nog hoe de meneer heette? ![]()
||
Citaat:
Als iemand weet hoe deze man heet, kunnen we verder met onze discussie ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Er zit vast een of andere goocheltruc achter. Het ziet er wel cool uit maar je kan tegenwoordig een hoop doen om mensen te bedriegen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en de kerel van tv staat e rook maar scheve gezichten bij te trekken. |
![]() |
|
Tidjje geleden stond hij ook al in de krant omdat hij ook op het Leidseplein aan het zweven was. Heb de aflevering bij Barend an van Dorp ook gezien en hij heeft de hele tijd op die stok gezeten/gezweefd.
http://www.ramana.nl/ Deze kerel is 't geloof ik.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dit is toch niet echt zweven? Hij heeft een stok onder zicg. Als je de stok op een goede plaats zet. Verzwaard aan de onderkand en er zo op leunt. En dan iets zwaars aan de andere kant zet (dus naast het punt waar je op leunt), dan zou het mogelijk moeten zijn. Maar wel goed moeten trainen denk ik ![]()
||
Citaat:
Je moet gewoon weten waar je op moet letten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb die gozer zien optreden op straat in Amsterdam. Het is echt zeker geen optisch bedrog. Iedreen stond erom heen man. Nadat hij naarbeneden zweefde liet hij ook nog paar metale lepes smelten en buigen door deze met zijn vinger top aan te raken. Op zijn website zie je ook foto's die gemaakt zijn tijdens een radio interview waarbij hij de plopkap van de microfoon van bart breugel laat vliegen. www.ramana.nl is zijn site
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Koefnoen kalinho | 180 | 18-10-2006 15:42 | |
Films, TV & Radio |
Wat vind jij van Talpa? roysprby | 281 | 21-10-2005 22:23 | |
Films, TV & Radio |
Talpa = Tien Miss Pannekoek | 145 | 24-05-2005 12:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Is-lam-i-tis-me Sartre | 8 | 09-12-2004 08:52 | |
Muziek |
Ik luister naar C.I.A. van Caesar, en jullie? Verwijderd | 258 | 13-04-2003 10:48 | |
Films, TV & Radio |
Barend & Van Dorp ^AmArU^ | 2 | 13-04-2002 18:54 |