Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2005, 20:56
Verwijderd
Goh, dan belooft hij om te komen en dan komt hij niet, ook geen smsje ofzo.. STOM!
Advertentie
Oud 16-06-2005, 20:59
MissN0urri
MissN0urri is offline
Ik ben blij dat ik kan melden dat ik 99.9% kans heb dat de bobbel in mijn borst goedaardig is
Oud 16-06-2005, 21:05
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
MissN0urri schreef op 16-06-2005 @ 21:59 :
Ik ben blij dat ik kan melden dat ik 99.9% kans heb dat de bobbel in mijn borst goedaardig is
goed nieuws
Oud 16-06-2005, 21:13
malaika
malaika is offline
ik ben blij, ik ben aangenomen bij de ah... woensdag beginnen, ik ben echt super nerveus maar ja, hopelijk gaat t goed.
Oud 16-06-2005, 21:54
rare kwast
rare kwast is offline
lost almost everything in this life, about to lose the rest
Oud 16-06-2005, 22:04
Nona
Nona is offline
Iedereen die geslaagd is gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!
Oud 16-06-2005, 22:05
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Halleluja
Oud 16-06-2005, 22:11
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Weer ruzie
was de laatste tijd minder, en het ging zo afschuwelijk goed met me, maar nu ben ik weer te blij voor ze ofzo.
het is ook nooit goed..
Oud 16-06-2005, 22:14
Verwijderd
Ik snap het niet
Ik snap niet wat er in mijn hoofd gebeurt maar ik word helemaal gek nu van mezelf, ik heb mezelf niet echt onder controle..

Oud 16-06-2005, 22:39
Verwijderd
Stomme trut. Doe eens normaal! Wat schiet je hier nou mee op? He-le-maal niets!

Zucht. Wanneer houdt het op?
Oud 16-06-2005, 23:10
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 16-06-2005 @ 23:04 :
Iedereen die geslaagd is gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!
dat én 3 virtuele zoenen
Oud 16-06-2005, 23:10
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
malaika schreef op 16-06-2005 @ 22:13 :
ik ben blij, ik ben aangenomen bij de ah... woensdag beginnen, ik ben echt super nerveus maar ja, hopelijk gaat t goed.
niet nerveus zijn voor de ah
welke afdeling? welke functie?
Oud 16-06-2005, 23:11
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
super! dat is nog eens goed nieuws
Oud 16-06-2005, 23:12
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Miracle schreef op 16-06-2005 @ 21:48 :
Jeeeeeeej, totaal onverwacht nieuws op de late avond: IK BEN GESLAAAAAGD!
ghehe, omdat je het hier nog een keer meldt mag ik je lekker nóg een keer feliciteren! well done girl! (F)
Oud 16-06-2005, 23:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Gefeliciteerd aan iedereen die geslaagd is (en 3 kusjes voor de meiden).

*zucht*

Ben een beetje down.

En m'n zusje draait al 5 keer achter mekaar een 'bubbling'-nr.
Oud 16-06-2005, 23:22
J3s
J3s is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-06-2005 @ 00:19 :

En m'n zusje draait al 5 keer achter mekaar een 'bubbling'-nr.
Hehe mijn 'little brotha' ook al.. 'r Komt nog aardig wat geluid uit die laptop van 'm
Oud 16-06-2005, 23:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
J3s schreef op 17-06-2005 @ 00:22 :
Hehe mijn 'little brotha' ook al.. 'r Komt nog aardig wat geluid uit die laptop van 'm
En ik was vergeten deze toe te voegen:
Oud 17-06-2005, 07:45
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Super, wat een opluchting moet dat zijn

Verdomme, zit ik er toch weer op te wachten voel me niet zo lekker, ben blij dat ik gister gewoon naar huis ben gegaan en toch stak het ook wel een beetje. Nu nog alles uit mn hoofd zetten en vakantie vieren. Iemand zei 'dit wordt de meest verantwoordelijkheden-vrije vakantie van je leven' ik merk er nog niet veel van maar het zal wel
Oh ja, alle geslaagden natuurlijk gefeliciteerd *kusjekusje*
Oud 17-06-2005, 08:08
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 17-06-2005 @ 08:45 :
Super, wat een opluchting moet dat zijn

Verdomme, zit ik er toch weer op te wachten voel me niet zo lekker, ben blij dat ik gister gewoon naar huis ben gegaan en toch stak het ook wel een beetje. Nu nog alles uit mn hoofd zetten en vakantie vieren. Iemand zei 'dit wordt de meest verantwoordelijkheden-vrije vakantie van je leven' ik merk er nog niet veel van maar het zal wel
Oh ja, alle geslaagden natuurlijk gefeliciteerd *kusjekusje*
zelf geslaagd??
Oud 17-06-2005, 08:45
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn zusje is geslaagd, en nog met een mooie lijst ook. Nu mag ze definitief volgend jaar VWO gaan doen. Ik ben benieuwd. Het viel me in ieder geval allemaal reuze mee gisteren.
Verder doet mijn oog zeer en heb ik hoofdpijn en moet ik superveel doen voor school, om alles op tijd af te krijgen.
Oud 17-06-2005, 08:47
Redhair
Redhair is offline
godvergodvergodverGODVER!
E. ligt in het ziekenhuis. Hij heeft geprobeerd er een eind aan te maken. KLOOTZAK! Daarnaast is hij godverdomme ook nog eens een pathologische leugenaar. Zijn achternaam is zijn achternaam niet eens. Het was geen vriend van mij, maar de beste vriend van de vriend van mijn vriendin, en hij was een goede vriend van mijn vriendje. Dit is niet goed. Dit gaat zo echt niet goed.
Hij was verdomme verloofd, en zelfs zij wist zijn echte naam niet.

Mijn hoofd stroomt over.
Oud 17-06-2005, 09:28
Verwijderd
waarom ging ik uberhaupt herkansen, soms ben k oko zo dom.. heb ik al een 6.7 staan wil ik nog hoger halen.
Oud 17-06-2005, 10:55
cagie
cagie is offline
Twee feestjes achter elkaar was misschien iets te veel van het goede. Voel me vandaag nogal gaar. Maar had het wel enorm naar mijn zin . Verder geslaagd!!!! Alleen een beetje teleurgesteld dat een goede vriendin nog niet eens gebeld heeft om me te feliciteren. Terwijl ze echt wel weet dat ik gistermiddag de uitslag kreeg en ik haar ook nog eens heb gesmst dat ik geslaagd ben. Maar ja... misschien dat ze vandaag nog iets van zich laat horen. Tenslotte had ik haar vorige week al uitgenodigd om vanmiddag een stuk taart te komen eten .
Oud 17-06-2005, 11:46
Verwijderd
oh mijn god ik ben druk en in mijn hoofd is het ook druk. Carin geslagd, Jurre geslaagd, Vincent geslaagd, Emmely geslaagd, Anika geslaagd, Cath geslaagd, Mendy geslaagd, die lieve Carine geslaagd, Bram een her, DJ een her...pfffffoeeehhh, waar laat ik dat nu allemaal? en ik moet alleen maar heel hard werken, maar dat gaat wat lastig nu natuurlijk maar ik ga mn best doen.

bewugh, ik wil naar iedereen toe, knuffelen, feliciteren, feesten. maar dat mag natuurlijk weer niet *boos*

HOERAA!!

oh, en alle geslaagden op dit forum: feli

Laatst gewijzigd op 17-06-2005 om 12:21.
Oud 17-06-2005, 12:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Anneka schreef op 17-06-2005 @ 10:28 :
waarom ging ik uberhaupt herkansen, soms ben k oko zo dom.. heb ik al een 6.7 staan wil ik nog hoger halen.
Ach, ik ging vorig jaar ook herren terwijl ik al geslaagd was terwijl nu niemand dat doet. Dan zal ik wel de enige idioot zijn die dat doet
Oud 17-06-2005, 13:10
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Eerised schreef op 17-06-2005 @ 09:08 :
zelf geslaagd??
Ja maar dat wist ik eigenlijk al weken, dus ben niet zo bijzonder blij of verrast ofzo

OT: Beetje moe moet nog koken ook en vanavond weer lesgeven, daar heb ik echt geen zin meer in. Ik kan er niks van en ik ben blij dat het bijna is afgelopen... denk dat we vanavond maar gewoon een beetje gaan spelen ofzo, het jaar is toch bijna afgelopen. En in dat feestje heb ik ook niet echt zin.
Ik weet niet of ik me nou dingen verbeeld, maar het lijkt wel alsof hij een beetje te aanhankelijk wordt... misschien is dat ook alleen maar mijn hoop wat een trut ben ik toch eigenlijk, iemand moet mij er eens van overtuigen dat de wereld niet om mij draait
Oud 17-06-2005, 13:19
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-06-2005 @ 13:54 :
Ach, ik ging vorig jaar ook herren terwijl ik al geslaagd was terwijl nu niemand dat doet. Dan zal ik wel de enige idioot zijn die dat doet
Dat valt best mee hoor.
Ik kan herkansen en dan een puntje hoger staan voor economie. Daar heb ik geen zin meer in.

*blij*
Oud 17-06-2005, 13:37
Nijn*
Nijn* is offline
IK HEB VAKANTIE!! (vind het nu stiekem toch wel leuk..) Haha, geweldig vandaag: Engels (verkloot want er werden uiteindelijk toch geen teksten bij gegeven dus had 2 van de 3 niet gelezen ) en Geschiedenis (ook verkloot, ik maakte een extra paragraaf en begon daarom te laat aan mijn essay).. Daarna nog even polshoogte gaan nemen bij mijn natuurkunde docent, hij stemt voor VWO, dus heb er in totaal 11 voor, 1 tegen en 2 waarvan ik het niet weet .. Hij had mijn toets van de pww al nagekeken en ik had een 6,7 Wauw, een dikke voldoende voor natuurkunde! Toen ben ik met drie vriendinnen maar een ijsje gaan eten en gaan 'winkelen' in Maarssendorp.. Leuk begin van de vakantie, hoe down ik gister ook was, nu ziet het er al een stukje beter uit.
Oud 17-06-2005, 13:50
Stefanie
Stefanie is offline
Al wat ik nu zeg is bij voorbaat al niet waar
Ik lieg mezelf en m’n leven
Ik lieg m’n hele leven zelf bij elkaar
Geloof me op m’n woord
Het is waar

Het heet overleven
Dat kan ik erg goed
Ik lach en lieg m’n leven leuker
Omdat ik weet dat iedereen dat doet
‘Hoe is het met jou?’
‘Met mij is het goed!’

Het kwam gewaaid, dus ik doe eigenlijk maar wat
Ik heb zowel in lijf als leven
Heb ik eigenlijk nooit een lijn gehad
Nou ja, ik lieg
Het is niet veel, maar je moet wat
Oud 17-06-2005, 13:54
Verwijderd
pfffff
vertel ik mijn onzekerheid
verkloot ik alles.

goddamnit
Oud 17-06-2005, 14:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Er zit zoveel in...

...maar het wil er niet uit.
Oud 17-06-2005, 14:13
Gothic
Gothic is offline
mag ze mee, gaat ze mee? ik hoop het... ik wacht netjes af .
Oud 17-06-2005, 15:36
WolterB
WolterB is offline
Ga ik dat ding ruilen, vergeet ik de gebruiksaanwijzing mee te nemen ne geen zin om nog een keer op-en-neer te bussen, kost me zo weer 2½ uur
Dan maar na het weekend in Enschede

En laat mij nooit loslopen in boekenwinkels
Oud 17-06-2005, 15:37
farai
farai is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 17-06-2005 @ 14:54 :
pfffff
vertel ik mijn onzekerheid
verkloot ik alles.

goddamnit
verkloten is een zwaar woord ze.
uiteindelijk benk er blij om, écht *knuff*

OT: oftewel dus gewoon hoe 1 gesprek zoveel te weeg kan brengen. och, het zal allemaal wel letterlijk op (trein)wieltjes bollen zeker?

dju nu zoek ik muzieknootjes tum tudumtudumtudum always look on the bright side of life tum tudum tudum tudum.
Oud 17-06-2005, 15:39
Nona
Nona is offline
Zo.
- Onderwijsgroep vanmorgen gehad
- Kaartje geschreven en verstuurd
- Irischeque gehaald voor jarige
- Mail en PM verstuurd
- Practicumbijeenkomst bijgewoond

Dus vanavond nog een verjaardag, zo even naar de supermarkt voor mijn vader en morgen werken. Moet ik zo maar even gaan eigenlijk.
Oud 17-06-2005, 17:22
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben zo enorm benauwd, ik kan niet eens normaal ademen
Oud 17-06-2005, 17:57
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 16-06-2005 @ 21:12 :
Grijs van Veldhuis en Kemper

Onwijs mooi! Ik heb hem van de week pas 'ontdekt'.
Ze hebben meer super mooie liedjes.
Oud 17-06-2005, 17:58
ilse
ilse is offline
jemug, ik ben echt zo ontiegelijk gek van die gast

niet gezond
Oud 17-06-2005, 18:15
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Aarrrrgghhh frustraties om niets
Oud 17-06-2005, 18:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Kut kut kut

Het voelt alsof ik 'vol' zit.
Vol met gedachten, gevoelens, emoties...
Het voelt alsof er niks meer bij past.
Alles kan teveel zijn.
Alsof er een bom in me zit die elk moment af kan gaan.
Rustig.
Ik moet rustig blijven.
En kalmeren.
Oud 17-06-2005, 19:13
leucomelas
leucomelas is offline
hmm *weet niet*
enthousiasme + fijn
weet het nog steeds niet
zo door gaan?
niet eerlijk t.o.v. ?
waarom zijn mensen tegenwoordig niet eerlijk meer?
hmmmz...
Oud 17-06-2005, 19:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leren ging vandaag wel goed, dat is wel positief. Het werkt wel goed voor mijn zelfvertrouwen om te merken dat mijn anatomie nou echt wat beter blijft hangen. Ik wil zo graag een goed cijfer halen en het moet opzich ook wel kunnen. Ik ben alleen zo bang dat het me niet lukt en dan weet ik echt niet wat ik tegen mijn ouders enzo moet zeggen. Ik ben gewoon bang om te falen lijkt het wel. Maar ik ga er voor, nog twee dagen keihard blokken en dan moet het toch een keer lukken?

Zondag komt mijn moeder met mijn oma langs hier. Ik moet eigenlijk keihard blokken maar ik vereenzaam echt zo dus ik kan wel wat sociaal contact gebruiken. Ik ben nou iemand die alleen fatsoenlijk kan leven met mensen om me heen, liefst veel mensen.

Ik vraag me af wat ik nou weer met mijn kleine teen heb gedaan. Het klinkt zo stom maar het doet echt pijn en het is zo raar dat ik echt niet weet wat ik ermee gedaan heb

En ik wil dat hij nu online komt want ik ben bang dat ie boos op me is en dat wil ik niet
Oud 17-06-2005, 20:25
Verwijderd
He, ik wil gewoon dat ik overga naar de 6e. Tamelijk bizar, het lijkt wel of ik gisteren voor het eerst in de brugklas stapte. Wat gaat tijd toch meedogenloos snel voorbij.
Oud 17-06-2005, 20:40
Verwijderd
Echt irritant de laatste tijd; geen enkel meisje dat ik leuk vind is in mij geinteresseerd. sterker nog, de laatste tijd is er helemaal geen meisje in mij geinteresseerd.

Dat vind ik nou wel heeeeel erg vreemd
Oud 17-06-2005, 21:25
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-06-2005 @ 13:54 :
Heb ik ook gedaan..
Had de 2e keer nog 4/10e lager ook nog
Oud 17-06-2005, 21:31
ilse
ilse is offline
voelde me de hele dag zo zeker over hem, waarom is dat dan nu ineens over? voel me zo onzeker, vraag me af wat ie aan t doen is, en over alles twijfel ik.. terwijl ie niets fout heeft gedaan.. ik ben zooo raar
Oud 17-06-2005, 21:44
Cethlion
Cethlion is offline
Nog even doorzetten. Een paar po's afmaken, een hoofdstuk wiskunde, een proefwerk frans en dan de proefwerkweek. Eergisteren een beetje ingestort op school. Ik moet niet zoveel eisen van mezelf, het mag best een keertje iets minder gaan. Ik maak het me zo alleen maar moeilijker!

Ik heb er wel een beetje spijt van dat ik niet ben meegegaan vanavond. Dan had ik hem kunnen zien.
Bah.

Waarom val ik alleen op onbereikbare prettige-jongens-exemplaren?
Oud 17-06-2005, 21:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 17-06-2005 @ 22:25 :
Heb ik ook gedaan..
Had de 2e keer nog 4/10e lager ook nog
Ik had de tweede keer ook lager. Voor het eerst dat ik lager had voor een herkansing. Normaal had ik altijd hoger.
Oud 17-06-2005, 21:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Pffff...

Terwijl ik boven op m'n kamer zat, waren m'n ouders weer eens ruzie aan het maken -alweer!!! Er hangt namelijk al weken een nare sfeer in huis, omdat m'n pa en ma al weken niet meer tegen elkaar spraken, muv het strikt noodzakelijke. M'n moeder wou de lucht klaren, maar ze weet na al die jaren toch wel dat m'n pa toch nooit praat?? Dus zij bleef maar aandringen, waarop hij steeds meer ging schreeuwen. Ik wilde daar weg. Snel, heel ver weg. Belde een vriendin. Niet thuis. Belde 'haar'. Daar ging iedereen naar bed, mocht niet van d'r ouders. En toen was ik door m'n vertrouwenspersonen heen. Toen ben ik een eindje gaan wandelen. Drie kwartier wandelen en 2 peuken later ben ik nog steeds gespannen en boos en en en het is gewoon allemaal te veel.

Oud 17-06-2005, 21:55
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Helemaal alleen thuis, normaal gesproken vind ik het fijn om een dagje alleen thuis te zijn, maar nu voel ik me eenzaam Mijn vriend kan niet naar me toekomen omdat die treinen plat liggen .. en ik voel me verdrietig en alleen Geen idee waarom ... kheb genoeg te doen maar nergens komt wat van terecht... moe ..hoofdpijn ... nergens zin in ...

Regels voor berichten