![]() |
|
![]() |
Hey
Dit is echt raar om te zien! Ik heb wel is van een hond met drie koppen gehoord (harry potter) ![]() Ik hoop maar dat zij het overleeft.... http://www.planet.nl/planet/show/id=...9897/sc=96093f
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op ethische gronden is er, zeker wat mij betreft, heel wat aan te merken op fokken, maar ik vind dit onzin. Dat katje met twee gezichten doet het blijkbaar prima. |
![]() |
||
Citaat:
Bij fokkers is er (vind ik) geen sprake van natuurlijke selectie. Fokkers spelen zelf met de genetische differentiatie, en omdat de mens nu veel meer 'kan' dan dieren in de natuur (zoals goede verzorging en gezondheid) blijven ook rassen die helemaal niet geschikt zijn toch in leven. Niets natuurlijke selectie. Er zullen altijd zwakke dieren zijn die dood gaan, maar dit heeft niets te maken met de genetische differentiatie. (Zoals bijvoorbeeld de bulldog, veel te ver doorgefokt, die heeft nu zo'n plat gezicht dat elk dier last krijgt van zijn ademhaling, dat is geen natuurlijke selectie meer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat de rest betreft ben ik het roerend met je eens, maar dat slaat niet meer echt op het voorbeeld van het katje met de twee gezichten, ik had het in mijn tekst wat betreft natuurlijke selectie echt over dat voorbeeld. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, daar ging het niet om. Ik denk dat het katje minder overlevingskans zal hebben vanwege de (negatieve) mutatie. Een kat met twee hoofden zal zich niet zo goed kunnen voeden, hij zal sneller worden verstoten door soortgenoten en sneller worden aangevallen door andere dieren. En daarom zal hij minder overlevingskans hebben naar mijn mening ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 50 Fantôme | 500 | 20-08-2008 20:11 | |
ARTistiek |
kunst of zelfverminking? Endomychus | 55 | 26-04-2004 17:11 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |