Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2005, 09:21
Verwijderd
Ik ben gek aan het worden
Advertentie
Oud 20-06-2005, 09:24
idontcare
idontcare is offline
gitster was ik naar maybee, was vet alleen het was warm. we gingen dr zo heen en we hadden sundae ijsjes en toen wilden we de tram in en mocht het niet omdat we ijs hadden maar die vent nam niet eens de moeite om ff te stoppen en dat te vertellen nee hij reed gewoon door maar eenmaal aangekomen was het er chill. toen was het afgelopen, kwamen we weer op het perron, en toen bleek dat die kut ns niet meer reed kut ns pfffffff!!! heel avontuur, maar toch thuis gekomen daarna nog maar even wat gaan drinken in cafe en toen naar huis tosti met ham kaas ananas gemaakt en daarna maar gaan slapen.

en vandaag moet ik naar school shit afmaken, naar de tandarts (ik word gevuld ) en daarna moet ik nog werken ook
Oud 20-06-2005, 09:40
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik ga zometeen lekker chillen bij de Windas .
Oud 20-06-2005, 10:02
Verwijderd
Ik heb vannacht buiten geslapen want dat vond ik spannend ofzo. En nu ben ik brak want die kussens van de tuinstoelen liggen niet bijster fijn. Wherezz teh coffee?
Oud 20-06-2005, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 20-06-2005 @ 11:02 :
Ik heb vannacht buiten geslapen want dat vond ik spannend ofzo. En nu ben ik brak want die kussens van de tuinstoelen liggen niet bijster fijn. Wherezz teh coffee?
Haha prachtig
Ik zoek ook koffie btw, om de dag door te komen.
Oud 20-06-2005, 10:12
Verwijderd
Ik ga zo denk ik maar es naar t strand of in de tuin liggen, en ik zit mezelf te pushen om te gaan douchen want de ketel is kapot dus is er alleen maar koud water en dat lijkt lekker met dit weer, maar het is echt heel koud. Ik ben niet geschikt voor de landmacht, .
Oud 20-06-2005, 10:16
Otis
Otis is offline
happy happy joy joy

ik zit lekker op school want vandaag zijn de projectweken begonnen dus NOG STEEDS GEEN VAKANTIE GODDAMNIT.
en ik moet dingen opzoeken over t hotspotbeleid van de gemeente Den Haag maar ik kan nix vinden .
Oud 20-06-2005, 10:16
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 20-06-2005 @ 11:06 :
Haha prachtig
Ik zoek ook koffie btw, om de dag door te komen.
Kijk onder een steen, Koffie is wel zo'n smiecht om zich te verstoppen voor de hardwerkende medemens.

Ik ben stokbrood met kruidenboter aan het maken in de hoop dat deeg met vet na enige tijd in de oven tot iets muteert waar ik baat bij heb.
Oud 20-06-2005, 10:32
Verwijderd
ik heb de afgelopen dagen alleen maar gewerkt, gegeten en geslapen en me heel zielig gevoeld omdat ik niet van het warme weer kon genieten. vandaag ben ik vrij en ga ik met een vriendje naar het veerse meer
Oud 20-06-2005, 10:33
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik heb saunaflyers uitgedeeld op een gothic feest en ik heb iedereen verteld dat ik een poolse importhoer ben
Oud 20-06-2005, 10:34
Otis
Otis is offline
ik wil ook zwemmen maar ik heb een hekel aan scheveningen want er zijn veel te veel mensen en ik wil in de schaduw zitten af en toe en je hebt geen schaduw op dat schijtstrand.
En dat klote hete zand erbij godverdomme en al die zweet mensen en dunne ellegirls van 14 zonder heupen in dezelfde hennes bikini.

ik wil een zwembad op mn balkon
Oud 20-06-2005, 10:37
Verwijderd
otis je moet op vakantie naar zeeland als je een leuk strand wilt
hier is het uitgestorven en meestal is iedereen lelijker dan ik in badkleding en dat zegt wel wat
Oud 20-06-2005, 10:38
Otis
Otis is offline
ja ik wil naar zoutelande , daar zijn allemaal lelijke mensen of geen mensen
Oud 20-06-2005, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 20-06-2005 @ 11:38 :
ja ik wil naar zoutelande , daar zijn allemaal lelijke mensen of geen mensen
daar komt mijn familie vandaan en het is één van de leukste stranden van zeeland maar er zijn nog betere plekken
Oud 20-06-2005, 10:40
Otis
Otis is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 20-06-2005 @ 11:39 :
daar komt mijn familie vandaan en het is één van de leukste stranden van zeeland maar er zijn nog betere plekken
ik ben weleens in cafe JOJO's geweest en de HOOIZOLDER
Oud 20-06-2005, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 20-06-2005 @ 11:40 :
ik ben weleens in cafe JOJO's geweest en de HOOIZOLDER
Oud 20-06-2005, 10:46
Susanne
Susanne is offline
ben nu net wakker, zou vanochtend gaan zwemmen maarja ik lag nog lekker te slapen zometeen ga ik iemand "bijles" geven voor zijn herkansing scheikunde.....yeah en dat op een dag als deze
Oud 20-06-2005, 10:51
Jolene
Jolene is offline
Mijn mutti is een week naar turkije en heeft een huishoud potje van 150 euro achtergelaten Ik weet alleen niet hoe de wasmachine werkt Nu luister ik gilbert o sullivan en zometeen boodschappen doen en eten zoeken dat makkelijk te maken is want ik ga niet de hele week op hotdogs leven zoals mijn broer
Oud 20-06-2005, 11:03
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
godverdomme al 2 dagen feestje met bacardi cola :@ en jaccuzie, zwembaden !

oh en iedereen slaapt hier

examen feestje & nu naar het strand

doei!
Oud 20-06-2005, 11:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb vanochtend gewerkt, en toen ik klaar was vroeg een muts van de c'est du pain of ik wou blijven tot 6 uur om haar te helpen. Ik moest er eerst om lachen, maar het bleek dat ze serieus was...
Aangezien ik nog nooit in de c'est du pain heb gestaan, Ik al 4 dagen om 5 uur m'n bed uit moest, het teringpokkepleuris heet is, ik morgen weer om 6 uur moet beginnen met werk, Ik altijd overal voor moet opdraaien en ik een teringhekel heb aan dat mens, heb ik gewoon gezegd dat ze de pokke kan krijgen.

En nu ga ik bij de airco liggen met een glaasje aarbeien prut
Oud 20-06-2005, 14:42
Verwijderd
Ik schrijf duizend essays en straks ga ik met Otis in een poedelbadje en dan onder de sproeier in een tuin met gras
Oud 20-06-2005, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 20-06-2005 @ 11:16 :
Kijk onder een steen, Koffie is wel zo'n smiecht om zich te verstoppen voor de hardwerkende medemens.

Ik ben stokbrood met kruidenboter aan het maken in de hoop dat deeg met vet na enige tijd in de oven tot iets muteert waar ik baat bij heb.
En hardwerkend ben ik.
Nogmaals haha, ik vind je echt komisch

Citaat:
Hermione schreef op 20-06-2005 @ 15:42 :
Ik schrijf duizend essays en straks ga ik met Otis in een poedelbadje en dan onder de sproeier in een tuin met gras
O duizend. Leuk

En nu ga ik weer leren. Grrr
Oud 20-06-2005, 14:46
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 20-06-2005 @ 12:04 :
Ik heb vanochtend gewerkt, en toen ik klaar was vroeg een muts van de c'est du pain of ik wou blijven tot 6 uur om haar te helpen. Ik moest er eerst om lachen, maar het bleek dat ze serieus was...
Aangezien ik nog nooit in de c'est du pain heb gestaan, Ik al 4 dagen om 5 uur m'n bed uit moest, het teringpokkepleuris heet is, ik morgen weer om 6 uur moet beginnen met werk, Ik altijd overal voor moet opdraaien en ik een teringhekel heb aan dat mens, heb ik gewoon gezegd dat ze de pokke kan krijgen.

Ik heb vandaag seks gehad en op het terras gezeten.

straks ga ik werken.
Oud 20-06-2005, 14:53
Otis
Otis is offline
Citaat:
Hermione schreef op 20-06-2005 @ 15:42 :
mmmmmmmm

ik zit nog steeds op school en zometeen ga ik lekker boodschapjes doen
Oud 20-06-2005, 14:55
Hagel
Hagel is offline
Vanochtend wakker geworden door het kutboren van een paar huizen verderop, toen kwam mijn broertje een film brengen en om 1 uur heb ik die ingeleverd bij de musicstore waar mijn collega mij vertelde dat we morgen met zijn tweeen moesten werken maar omdat het zo warm was heeft hij maar geregeld met de baas dat er maar 1 mag staan en dat hij dus vrij is, lul. Zogenaamd omdat hij moet leren maar ik heb ook tentamens Weggegaan en een markeerstift gekocht en op het balkon wat geleerd, schoot niet op dus ik wilde net oprah kijken maar dat is pas om 4 uur ipv om 3 uur en er zou tussen 2 en 4 iemand komen van de woningstichting om een kap te plaatsen en die is er nog niet en dat vind ik flauw. Nu ga ik zo kijken of oprah leuk is en anders ga ik naar de rabobank om krediet aan te vragen en door wageningen fietsen op zoek naar een kookplaat en daarna leeeeeren en niets eten want ik ben in hongerstaking totdat ik dun ben
Oud 20-06-2005, 15:11
Nuck
Nuck is offline
Ik ben mijn bed uit gebrand vanmorgen maar ik was nog veel te moe dus ben ik stug blijven liggen. Uiteindelijk toch maar opgestaan, even gestudeerd, even de stad in geweest en ik wil naar het strand
Oud 20-06-2005, 15:40
Jolene
Jolene is offline
Ik denk dat ik morgen ook maar thuis blijf want thuiszitten bevalt me goed Nu moet ik een vriendin helpen die een feest wil geven in een bos ofzoiets.Maar dat mag natuurlijk niet zomaar
Oud 20-06-2005, 16:03
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Hagel schreef op 20-06-2005 @ 15:55 :
niets eten want ik ben in hongerstaking totdat ik dun ben
dat lukt mij nooit
ik ben vandaag naar het park geweest met mn vriend en we hebben daar 3 uur heerlijk gelegen maar toen werd het me te warm dus nu zit ik weer op mn kamertje. Vanavond misschien een terrasje pakken ofzo
Oud 20-06-2005, 16:33
Verwijderd
Vandaag moest ik om 8.30 in het AMC zijn voor het krijgen van een insulinepomp .
Dan heb ik daar even een half uurtje gezeten , kon ik daarna gaan kijken in winkeltjes in de hal .
& toen heb ik een aapjeknuffel gehad van mijn moeder .
Daarna moest ik weer naar diabetesverpleegkundige om mijn suiker te meten .
Toen zijn we naar Ikea gegaan , en heb ik een nieuw bed gekocht (want ik sliep in een kinderbed en dat is niet zo goed voor mijn rug)
Toen moest ik weer terug naar het ziekenhuis .
Toen ben ik naar Bijlmer gegaan en daar gaan winkelen even .
Toen weer naar het ziekenhuis .
En daarna mocht ik weer naar huis .

Thuis wilde ik mijn bed in elkaar zetten , maar dat paste niet op de plek waar ik hem wilde hebben .
Dus nu staat hij voor de deur
Oud 20-06-2005, 16:42
Drez
Drez is offline
ik ging vandaag werken bij een archeologische opgraving, vuurstenen pijlpuntjes de gexxte! maar het was best leuk en ik ben verbrand.
en net las ik een mailtje dat ik bij de C.U.T.! zit!! en dat is de filmafdeling van mijn studievereniging dus dat vind ik leuk. vanavond ga ik naar een reunieborrelding van de excursie, dus beetje herinneringen ophalen & bier drinken .
Oud 20-06-2005, 17:09
Verwijderd
Mario's adventure is over.

En verder heb ik gewerkt.
Oud 20-06-2005, 17:23
Carn
Carn is offline
gewerkt, gegeten, dadelijk trainen in een waarschijnlijk redelijk warme gymzaal
Oud 20-06-2005, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Jolene schreef op 20-06-2005 @ 16:40 :
Nu moet ik een vriendin helpen die een feest wil geven in een bos ofzoiets.
In een bos? Leg uit..
Oud 20-06-2005, 17:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
- (Te lang) geslapen, aankleden blablabla
- Een discussie gevoerd met mijn ma en mijn zusje, over dingen die me "dwars zitten"
- Getreind naar Tilburg
- Supermarkt en ff mijn kamer opgeruimd
- Scriptie afgemaakt en ingeleverd
- Doelloos surfen... en nu dan forummen etc.

Vanavond zou ik gaan sporten, maar dat laat ik maar door de warmte. Bovendien wilde ik het qua sport in juli en augustus sowieso rustig aan doen. Naja, dan maar terrassen of een TV-avondje.
Oud 20-06-2005, 17:35
vixen
vixen is offline
Ik werd om 9 uur wakker gemaakt door mn vriend, die daarna naar Utrecht ging. Daarna even het huis opgeruimd en ook naar Utrecht gegaan. Naar het paard gegaan, was echt enorm cool. Toen naar huis, snel douchen en omkleden en tentamen gemaakt. Ging best goed nog ook. Nu een beetje computeren en leren. En het is zoo fucking warm..
Oud 20-06-2005, 17:36
Jolene
Jolene is offline
Wat valt daar aan uit te leggen Gewoon een open veld in een bos/weiland whatever,veel mensen,muziek en drank.
Oud 20-06-2005, 17:36
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
doezel schreef op 20-06-2005 @ 18:28 :
In een bos? Leg uit..
'n bosfuifje.
Oud 20-06-2005, 17:37
Jolene
Jolene is offline
Precies
Oud 20-06-2005, 17:41
schimmel
schimmel is offline
ik heb wat gebeld en volgens mij zou ik deze keer nog werk kunnen krijgen ook
en vannacht in museumpark gezeten met heel veel alto's en een gitaar en dat was... gemoedelijk, en daar hou ik nooit zo van. maar gelukkig was het in ontnuchterde toestand al een stuk aangenamer
Oud 20-06-2005, 18:36
Jolene
Jolene is offline
Zometeen komen 2 vrienden van me een film kijken en joints roken wat nu binnen kan want moeder is er niet nu word ik buiten mijn wil om aan een punker gekoppeld die ik helemaal niet ken
Oud 20-06-2005, 18:42
Snuitermans
Snuitermans is offline
Anti-eyebrows, anti.
Oud 20-06-2005, 18:46
Jolene
Jolene is offline
Flauw
Oud 20-06-2005, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Jolene schreef op 20-06-2005 @ 18:36 :
Wat valt daar aan uit te leggen Gewoon een open veld in een bos/weiland whatever,veel mensen,muziek en drank.
Nog nooit van gehoord zoiets.. Maar wel praktisch, geen rekening houden met geluidsoverlast en zo
Oud 20-06-2005, 18:59
June bug
June bug is offline
thuis voor de ventilator tv gegeken, gelezen en gecomputerd. net gegeten en afgewassen en ik ben echt ongelofelijk snotverkouden en dat is kut en ik snap er geen hol van met dit weer
Oud 20-06-2005, 19:01
schimmel
schimmel is offline
verkouden word je (heb ik me laten vertellen) van extreme temperatuurverschillen. dus dan zou in de winter van een warm huis naar buiten lopen hetzelfde effect hebben als van airconditioning naar de hitte.
en natuurlijk moet dat virus al in je lijf zitten.
Oud 20-06-2005, 19:16
Verwijderd
Ik heb op t strand gelegen en debiel gedaan met mijn stufi opmerking waardoor ik meteen heel lifestyle over me heen kreeg . En ik heb op het terras gezeten met Lars en we hadden Jack Johnson aanstaan op Lars z'n Ipod met boksjes en de mevrouw die naast ons aan een tafeltje zat kwam vragen welke muziek dat was want 't was zo lekker zomers. En verder heb ik de viva en yes gelezen wat ik eigenlijk 30+ bladen vind en in de tuin gezeten en geinternet met mijn draadloosinternetlaptop.
Oud 20-06-2005, 20:27
Jones
Vanochtend ook m'n bed uit gebrand. De hele dag gelezen en geleerd. 's avonds boodschappen gedaan. Gefrustreerd omdat er bijna geen groente of fruit meer was. Wel lekker gegeten en straks een uurtje fietsen
Oud 20-06-2005, 20:31
Otis
Otis is offline
ik en Herm zijn vandaag boos op de wereld en ik haat mensen en ik vervloek iedereen die zn P heeft , iedereen die overgaat, iedereen die vrij is en iedereen met een zwembad.
voorderest ben ik nu half bezig met school en aan t msnen en half angela's ashes aan t kijken en wil ik dat mn boo me nat komt spuiten , met een tuinslang
Oud 20-06-2005, 20:36
Susanne
Susanne is offline
ik heb vandaag bij een vriend in de tuin gelegen....geholpen met zn herkansing scheikunde, hij snapt er nog niet veel van maarja morgen is er weer een dag nu heb ik zin in seks op een te hete zolderkamer tjoow
Oud 20-06-2005, 21:01
Verwijderd
Ohja ik heb vandaag ook een klein beetje gebarentaal geleerd van iemand met een doof zusje, goddamn, dat is moeilijker dan je denkt man!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten