![]() |
||
Citaat:
ik verbrand nl nooit maar wordt wel schral van de wind & zeewater en dat helpt daar prima bij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar mijn gezicht smeer ik wel met een hogere factor in. En als ik eenmaal gebruind ben verbrandt ik niet snel meer ![]()
||
Citaat:
![]() @Apomes Dan ga ik daar ook meteen even naar vragen ![]() @Santje17 Nope, alleen maar Nivea (=heel vet) en gewoon huismerk producten die we vroeger thuis hadden (=ook vet).
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar je moet het ook niet een cm dik smeren he... dan is alle zonnebrandcreme vettig ![]() Maar ik vind juist dat die notenmelk super goed intrekt, en snel ook. Ben helemaal niet plakkerig of vettig na het smeren... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij mij bleef er echt een laag achter, bij mijn familie ook, met andere zonnebrandcreme's geen last van. Etos eigen merk vind ik wel goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind die notenmelk trouwens ook flutspul, 't is erg dik. En een ander Kruidvat-merk (Mallorca Sunmilk) is net zo. Geen Kruidvat-huismerk nemen dus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan natuurlijk ook uiercreme gebruiken.. alleen dat stinkt als de ziekte... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|