|
|
||
|
Citaat:
ik verbrand nl nooit maar wordt wel schral van de wind & zeewater en dat helpt daar prima bij |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar mijn gezicht smeer ik wel met een hogere factor in. En als ik eenmaal gebruind ben verbrandt ik niet snel meer
|
|
||
|
Citaat:
![]() @Apomes Dan ga ik daar ook meteen even naar vragen ![]() @Santje17 Nope, alleen maar Nivea (=heel vet) en gewoon huismerk producten die we vroeger thuis hadden (=ook vet).
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Als ik toch iets een vieze, vette smurrie vind is het die notenmelk van het Kruidvat wel... Brr, echt dat bleef echt als een plakkaat op me zitten
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar je moet het ook niet een cm dik smeren he... dan is alle zonnebrandcreme vettig Maar ik vind juist dat die notenmelk super goed intrekt, en snel ook. Ben helemaal niet plakkerig of vettig na het smeren... |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Bij mij bleef er echt een laag achter, bij mijn familie ook, met andere zonnebrandcreme's geen last van. Etos eigen merk vind ik wel goed
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik vind die notenmelk trouwens ook flutspul, 't is erg dik. En een ander Kruidvat-merk (Mallorca Sunmilk) is net zo. Geen Kruidvat-huismerk nemen dus. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Je kan natuurlijk ook uiercreme gebruiken.. alleen dat stinkt als de ziekte...
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|