![]() |
|
![]() |
Gaat dit weer zoiets nutteloos als anw worden?
Lees en erger jezelf. http://frontpage.fok.nl/nieuws/55220 |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Aargh, 'natuur, leven en techniek', hebben ze nou helemaal niets geleerd van de ANW-onzin? ![]() Ze moesten gewoon verplicht wat bèta's in Den Haag plaatsen... dat zou de boel een stuk opknappen. Nu gaan dr alleen maar vage alfa's de politiek in, die totaal geen verstand van (bèta)onderwijs hebben. (sorry, misschien iets kort door de bocht ![]()
Laatst gewijzigd op 21-06-2005 om 21:11. |
![]() |
||
Citaat:
mijn mening NG word : scheikunde 123 natuurkunde 1,5 wiskunde B1,5 biologie 123 NT word: scheikunde 123 natuurkunde 123 biologie12 wiskunde b123 heb het niet helemaal doordacht , is gwoon een snelle schema.
Laatst gewijzigd op 21-06-2005 om 21:22. |
![]() |
||
Citaat:
wiskunde natuurkunde scheikunde zelf aanvullen: economie of biologie ofzo. En verder natuurlijk vakken als Engels, Nederlands, Geschiedenis, (klassieke taal)... Alle onzin gaat eruit; maatschappijleer, KCV, ANW... Bij het alfa-onderwijs moeten de talen weer eens een beetje gefatsoeneerd worden, want bij Frans leer je bijvoorbeeld ook niets meer. meer niveau in het onderwijs!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
eerste periode met sk12 tweede en derde periode met wb12 vierde periode heel klein btje met sk12 maar niet echt , tis bijna pure anw , saai ![]()
||
Citaat:
En zo geef je de dyslecten en anti- talige bèta leerlingen ook meer kans om VWO te halen en hun tijd nuttiger te spenderen.(dat nuttige spenderen geld ook voor andere bèta leerlingen)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar het blijft handig om verschillende niveaus qua wiskunde en natuurkunde te hebben. Maar ik vind dat ze beide om hoog moeten. Als je biologie gaat studeren heb je denk ik geen wiskunde b12 nodig en natuurkunde12 . Maar kennis van wiskunde en natuurkunde heb je wel nodig.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
ANW vond ik nooit zo erg.. een stukje algemene kennis en een hoog cijfer wat je gemiddelde weer wat omhoog trekt.
![]() Maar ik kan me weinig voorstellen bij nóg zo'n vak.. er staat ook niet echt in wat het vak precies zal inhouden.. ik heb ff vluchtig gezocht, maar kan er niet echt iets over vinden. Ze willen proberen om de beta-kant populairder te maken, maar ik snap nog niet helemaal hoe zo'n vak daaraan bijdraagt. Ik denk trouwens dat veel mensen niet voor bijv. N&T kiezen omdat ze (te onrechte) denken dat het te moeilijk zal zijn. Bij ons op school was het trouwens gewoon zo dat helft alfa en de helft beta ging volgen. Citaat:
Maar ik vind het wel onzin om alleen maar aan tekstverklaring te doen op het VWO. Ik zou mensen eerder laten kiezen tussen Frans en Duits en dan gewoon het volledige vak dat ze gekozen hebben laten volgen (dus met luisteren, spreken, spelling/grammatica). Dan kun je tenminste een taal aan het einde van het VWO. Aan het einde van de 3e wist ik meer van Frans en Duits dan aan het einde van de 6e. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En jouw tweede standpunt, ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vindt i.p.v Frans moeten ze Engels 1/2/3 maken met verscheidene moeilijksheids niveau's waarbij 3 vooral met de Engelse literatuur te maken heeft, en zwaardere leesteksten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Beste manier van leren? Stein1996 | 23 | 26-04-2011 13:29 | |
Studeren |
Overstap universiteit Stefanie | 32 | 04-07-2007 17:01 | |
Studeren |
Aankomende vierdeklassers; welk profiel hebben jullie gekozen? Charl0tteee | 16 | 16-06-2007 15:13 | |
Algemene schoolzaken |
Waarom Tweede Fase? Yab-Yum | 26 | 13-09-2005 07:32 | |
Algemene schoolzaken |
De nieuwe tweede-fase Verwijderd | 111 | 19-04-2005 10:34 |