![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Soms denk ik ook dat ik eerder een warmte allergie heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die zalf gebruiken wij altijd voor muggebulten. ![]() Het jeukt niet heel erg, zolang ik er maar gewoon afblijf etc. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Miracle: er achter komen of het idd zonneallergie is kun je ook door een paar dagen niet in de zon te komen. Wordt het dan minder/gaat het weg, dan is het wel heel erg waarschijnlijk dat het dat is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als het werkelijk een echte allergie is, dan zou antihistamine ook moeten helpen, lijkt me. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() (bedankt voor de tip ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je weet welk merk, dan hoor ik het graag van je. @Leo: Ik moet me verplaatsen en heb nog geen rijbewijs en lopen duurt echt te lang. ![]() ![]()
|
![]() |
Urtizon zegt mn moeder... Ik heb overigens hiermee wel 1 dag probleemloos in de zon kunnen zitten, maar ik moet t ff meerdere dagen achter elkaar testen.
Na een dagje zonnen last van jeukende blaasjes, pukkeltjes of uitslag? Dan biedt Urtizon Natural Sun Care dé uitkomst. Deze producten beschermen de huid effectief tegen zonneallergie, zonne-irritatie en verbranding. Alle Urtizon producten bevatten een werkzame formule (overgevoeligheidsprotector) die de huid verzacht en helpt herstellen van de negatieve invloeden van de zon. Iedereen kan nu zorgeloos de zon in met de veilige en natuurlijke zonbescherming van Urtizon Natural Sun Care! Bron Leonoor: Bedoelde jij ook niet deze pilletjes? Ik heb ze toen ik klein was ook gehad. Maar je hebt dus ook een zonnebrand en die schijnt bij mijn neef goed te werken. Laatst gewijzigd op 24-06-2005 om 21:13. |
![]() |
||
Citaat:
Het was maar een idee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Utrizon is, volgens mij, gewoon verkrijgbaar bij de drogist en hoeft dus helemaal niet voorgeschreven te worden? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vochtbultjes in het gezicht. x-spekkie-x | 12 | 09-04-2008 16:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonneallergie coopergirl | 33 | 14-06-2006 09:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
zonneallergie marlies | 16 | 02-06-2004 18:36 | |