![]() |
|
![]() |
...gisternacht nog door al dat vuurwerk en zoow kreeg ik heel vaag allemaal rook in 1 van mun ogen....een paar uur zag ik met dat oog heel slecht alles zag er echt heel rokerig...bleg eigenlijk best wel slecht voor ut oog het was duzz gewoon helemaal smerig heb er gelukkig geen last meer van
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar bij mij zittie er nog niet mn hele leven, pas een jaar ofzo en verder iets vreemds.... smirnoff ice en bier, tijdens een vies spuuggevecht.... |
![]() |
|
ik heb toen ik 2 of 3 was ook eens glas in mn oog gehad, mn moeder liet een glas vallen en op de 1 of andere manier kwam er een stukje in mn oog, ook meteen naar het ziekenhuis. Maar ik merk er in het daglijks leven helemaal niks meer van. Alleen bij de dokter, als je van die letters moet opnoemen dan zie ik met mn rechteroog net iets minder goed, maar dat maakt bijna niets uit. Ik heb denk ik best wel geluk gehad, had ook aan 1 oog blind kunnen zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Later kwam ik erachter dat het met zeep ook had gekund ![]() Maarjaaaah nix aan overgehouden ![]() Don't try this at home ![]() xxx Alicia |
![]() |
|
![]() |
O by the way: het raarste wat ik ooit ik m oog heb gehad zijn van die glittertjes.
Ik was bij de C&A en paste zo'n truitje met een heeelehoop glitters. Toen ik m uitdeed, kwam er een in mn oog, precies bij m pupil. Naar de dokter geweest, en daarna nog een paar dagen met een rood opgezwollen oog gezeten. Dat zo'n klein ding zó'n pijn deed ![]()
|
![]() |
Een haar van een centimeter of 10 (en die ging er maar niet uit aaaaaaaahhh)
Schoonmaakvloeistof van m'n lenzen (met waterstofperoxide, was ook niet erg prettig...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Denotive Elude Hiked Zaph | 7 | 10-11-2005 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] ~ Groupy 2003 ~ Verwijderd | 9 | 17-12-2003 13:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Zana Nas-t Zeekoe | 12 | 30-01-2003 14:18 |