Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2005, 20:00
RanC
RanC is offline
Citaat:
makelville schreef op 24-06-2005 @ 20:58 :
Heerlijk die negeerlijst
Citaat:
nare man schreef op 24-06-2005 @ 20:56 :
Goh, ik neem even een dagje vrij van het modereren om een terrasje te pakken in de zon en meteen zien mensen hun kans schoon. Verbazingwekkend. Blijkbaar vinden sommige mensen nog de energie om ondanks het lekkere weer zich nog ontzettend op te vinden over 'screening van forumbazen', want natuurlijk gewoon een slap excuus is voor S. en consorten om te vertellen dat ze mij weg willen hebben omdat ze zich in hun wiek geschoten voelen. Ik heb geen zin om hier erg uitgebreid op in te gaan want daarvoor is het veel te warm. Maar op enkele punten wil ik toch wel even ingaan.

Ten eerste mijn vermeende 'discriminerende' en 'racistische' opvattingen. Het moge bekend zijn dat ik het niet heb op strenge gelovigen. Zoals leden en forumbazen op het Religie-forum ongetwijfeld weten heb ik een gruwelijke hekel aan alle strenge gelovigen, niet alleen aan moslims. Of het nou een radicale moslim is die termen als 'vieze konteneuker' (tegen McCaine) of 'dom joods hoertje' (tegen Gatara) in de mond neemt, of het nu een gestoorde 'born again christian' is, of het nu Fleet Admiral met zijn ziekelijke drang zich tot het jodendom te bekeren is. Maakt me niet uit. Ik begrijp dat moslims zich vaak achtergesteld voelen maar maak jullie niet druk, ditmaal worden jullie niet overgeslagen. Jullie zijn voor mij evengoed gelovigen.

Ten tweede de rol van evito.nl in dit geheel. Het heeft geen zin om nog langer om de hete brij heen te draaien, iedereen weet allang dat het om dat forum gaat. Het forum aldaar, de Kijfhoek, is opgezet en bedoeld om mensen eens lekker te laten schelden. Logisch dat daar ongenuanceerd gescholden wordt - het is dan ook ongemodereerd. Wat daar gezegd wordt dien je dus met een korrel zout te nemen - Onzin op dit forum is ook niet een plek waar je mensen op hun woord moet geloven en waar je als teerhartige om advies moet komen vragen. Met andere woorden, het continue lopen zeiken over mijn uitlatingen op evito.nl is van hetzelfde laken een pak als het continue 'uit zijn verband rukken' van Koranteksten, en daar weten onze forummoslims ongetwijfeld alles van.

Dat die screenshots telkens opduiken is eigenlijk een zwaktebod want het leidt af van de kern van de zaak waar ik nu toe kom. Hoewel de N&A-moslimkliek toch niet overtuigd zal zijn, kan ik in alle eerlijkheid, ook met die screenshots tegen me, zeggen dat ik moslims absoluut niet anders behandel dan gewone gelovigen of willekeurig welk forumlid dan ook. De scherpe opletter zal hebben gezien dat ik evengoed topics sluit die door onzinnige atheïsten worden geopend, dat ik evengoed offtopic gechat van rechtse rakkers verwijder en dat ik alle partijen in een flamethread waarschuw, niet alleen gelovigen of in het bijzonder moslims, waar iedereen natuurlijk bang voor is.

Ik wil bij deze alle mensen, en in het bijzonder S. en consorten, dan ook van harte uitnodigen om nu eens met bewijzen van slecht modereergedrag van mij te komen. Even een voorbeeld. Een rechter die op de LPF stemt of op Geert Wilders, en die een zaak krijgt over een Marokkaanse tasjesrover, zal gewoon oordelen. Waarom? Omdat er controle is op zijn oordelen. De overwegingen en het vonnis zijn openbaar, hij dient zich aan de wet te houden. Laat hij zijn persoonlijke opvattingen meespelen, dan valt hij ongetwijfeld door de mand.

Op die manier zie ik de taak van het modereren ook. Wat ik persoonlijk van moslims, jehova's of voor mijn part van Frans Bauer-fans vind, is totaal niet relevant. Waar het om gaat is dat ik modereer zoals van een goed en objectief moderator kan worden verwacht. Als daar klachten over zijn, dan mag - en moet - er uiteraard gereageerd worden. Maar dan wel onderbouwd, met bewijzen van onnodig sluiten, oneerlijk behandelen, et cetera. Dan moet Koen de Bemiddelaar worden ingeschakeld. Er zijn legio mogelijkheden voor. Dat werkt een stuk concreter dan telkens maar mekkeren over mijn vermeende xenofobie, want daarmee kweek je ook bepaald geen goodwill.

Dus, afsluitend, wat is mijn definitieve standpunt?

Ten eerste, ik ben absoluut niet racistisch. Mensen die denken dat het op een scheldforum afzeiken van moslims 'racisme' is, moeten zich laten nakijken. Net zoals jullie moslims willen dat Koranteksten niet uit hun verband worden gerukt, is het ook nogal flauw om telkens met screenies te komen van de Kijfhoek. Er zijn ook legio posts van mij te vinden waarin in inga tegen maffe rechtse figuren, waarin ik het opneem voor de vrijheid van godsdienst, et cetera. Wil je mij aanvallen, doe het dan goed en besteed daar ook aandacht aan. Ook aan discriminatie doe ik niet, niet tijdens het modereren en niet daarbuiten. Voel je je oneerlijk behandeld (= gediscrimineerd) kom dan met bewijzen.

Ten tweede. Moet een forumbaas gescreend worden? Wat heeft dat voor nut? Een communistische rat modereert niet noodzakelijkerwijs beter dan een rechtse bal. Iemands politieke of religieuze voorkeur is dus volkomen irrelevant, zolang hij die niet laat doorspelen in zijn modereergedrag. Ik laat mijn politieke en religieuze voorkeur, zoals ik die hierboven heb betoogd, niet meespelen bij mijn modereergedrag. Wederom geldt, iemand die het tegendeel meent te kunnen bewijzen, komt maar met voorbeelden. Wie de slachtofferrol op zich neemt, wie bang is voor machtsmisbruik, die klaagt maar - gegrond.

In elk geval in dit topic laat ik het hierbij. Als de mensen die het aangaat tenminste de moeite nemen dit volledig te lezen en zich daarbij eens achter de oren krabben en afvragen waar ze zich nu werkelijk zo druk over maken, hetgeen ik betwijfel. Ik wacht in spanning.
Ha.

Ik win.
Advertentie
Oud 24-06-2005, 20:01
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Heerlijk die negeerlijst
Ja, zo kun je mensen goed in de gaten houden, nietwaar?

Anyways, Nare Man, het is een geniale rebuttal.
Oud 24-06-2005, 20:01
Levitating Nun
Citaat:
RanC schreef op 24-06-2005 @ 20:59 :
Oh mijn niet-bestaande God, Nare...

Hoe lukt het je om in zoveel woorden te zeggen wat met "get a life" gezegd kan worden.

Maar gelijk heb je hoor.
Juridisch, hè? Dan heb je een gave voor flink in de ruimte lullen.
Oud 24-06-2005, 20:02
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Heerlijk die negeerlijst
Oud 24-06-2005, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 24-06-2005 @ 21:01 :
Juridisch, hè? Dan heb je een gave voor flink in de ruimte lullen.
Ik ben misschien lang van stof, maar als ik werkelijk geen antwoord had dan zou ik mijn verlies hebben genomen en mijn conclusies hebben getrokken. Echter als ik beschuldigd word van dingen die ik zelf onzin vind, dan heb ik zeker wel het één en ander als reactie te melden.
Oud 24-06-2005, 20:03
Levitating Nun
Zoals we gemerkt hebben.
Afijn, voor sommige mensen zijn zulke teksten kinderspel.
Oud 24-06-2005, 20:04
RanC
RanC is offline
5 stemmen voor.
1 blanco stem.
Oud 24-06-2005, 20:04
Levitating Nun
Citaat:
RanC schreef op 24-06-2005 @ 21:04 :
1 blanco stem.
Oud 24-06-2005, 20:05
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
RanC schreef op 24-06-2005 @ 21:04 :
5 stemmen voor.
1 blanco stem.
Staat daar een motivatie voor?

Die mag je trouwens niet posten evenmin wie blanco of tegen stemt. Dát moet wel gerespecteerd worden!
Oud 24-06-2005, 20:06
Verwijderd
Wordt dit nu tot de vijfhonderd volgespamd voordat ik een serieuze en uitgebreide reactie heb gekregen? Niet aardig.
Oud 24-06-2005, 20:07
perfectme
perfectme is offline
Ik hoop dat je beseft dat je zo een reactie niet zult krijgen.
Oud 24-06-2005, 20:07
RanC
RanC is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-06-2005 @ 21:06 :
Wordt dit nu tot de vijfhonderd volgespamd voordat ik een serieuze en uitgebreide reactie heb gekregen? Niet aardig.
Ach, verwacht je die nou echt van die hypocriete moslimkeffers?
Oud 24-06-2005, 20:09
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
RanC schreef op 24-06-2005 @ 20:59 :
Hoe lukt het je om in zoveel woorden te zeggen wat met "get a life" gezegd kan worden.
Ironisch van iemand die dat met een hele lap tekst moet zeggen en ook nog is actief modereert op twee fora.
Oud 24-06-2005, 20:10
RanC
RanC is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-06-2005 @ 21:09 :
Ironisch van iemand die dat met een hele lap tekst moet zeggen en ook nog is actief modereert op twee fora.
NIEUWSFLASH:

Pixelstad, 24 juni 2005

De forummer genaamd Nare Man werd gebanned van www.evito.nl toen hij de functie van FB (ForumBaas) accepteerd op forum.scholieren.com
Oud 24-06-2005, 20:10
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-06-2005 @ 21:09 :
Wie bedoel je?
Oud 24-06-2005, 20:12
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
RanC schreef op 24-06-2005 @ 21:10 :
NIEUWSFLASH:

Pixelstad, 24 juni 2005

De forummer genaamd Nare Man werd gebanned van www.evito.nl toen hij de functie van FB (ForumBaas) accepteerd op forum.scholieren.com
Thanks for the info

Woa; en ineens vind ik 't evito forum stoer. Ik wil er ook op!!
Oud 24-06-2005, 20:13
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
perfectme schreef op 24-06-2005 @ 21:10 :
Wie bedoel je?
Welke vent heeft net een hele lap tekst getypt, waar die begint over dat die niet snapt dat iedereen niet in 't zonnetje zit en is een forumbaas.

Als je 't binnen drie keer raad krijg je een biertje.
Oud 24-06-2005, 20:13
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-06-2005 @ 21:13 :
Welke vent heeft net een hele lap tekst getypt, waar die begint over dat die niet snapt dat iedereen niet in 't zonnetje zit en is een forumbaas.

Als je 't binnen drie keer raad krijg je een biertje.
Die persoon is al een tijd geen fb meer op e.
Oud 24-06-2005, 20:14
Levitating Nun
[marcade]pwnd[/marcade]
Oud 24-06-2005, 20:15
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
perfectme schreef op 24-06-2005 @ 21:13 :
Die persoon is al een tijd geen fb meer op e.
Nee dat weet ik nu dus ook net 10 seconden.
Oud 24-06-2005, 20:15
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 24-06-2005 @ 21:14 :
[marcade]pwnd[/marcade]
Dan verandert er nog weinig aan m'n initieele mening
Oud 24-06-2005, 20:18
Levitating Nun
S. is druk aan het typen, denk ik.
Oud 24-06-2005, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Goh, ik neem even een dagje vrij van het modereren om een terrasje te pakken in de zon en meteen zien mensen hun kans schoon. Verbazingwekkend.
Wat is hier verbazingwekkend aan? Ik kan niet ruiken dat jij 'een dagje vrij neemt' van het forummen.
Citaat:
Blijkbaar vinden sommige mensen nog de energie om ondanks het lekkere weer zich nog ontzettend op te vinden over 'screening van forumbazen', want natuurlijk gewoon een slap excuus is voor S. en consorten om te vertellen dat ze mij weg willen hebben omdat ze zich in hun wiek geschoten voelen. (...)
Je begrijpt dat ik een individu ben? En dat dat sommigen dus in dit geval niet opgaat? Heb je uberhaupt wel het hele topic gelezen? Ik heb niets aangemerkt op jouw gedrag als fb, op dit forum. Ik was, nogmaals, zelfs een voorstander van jouw aanstelling. Totdat ik die 'niet-aardige' posts op dat andere forum van je gelezen had.

Citaat:
Dat die screenshots telkens opduiken is eigenlijk een zwaktebod want het leidt af van de kern van de zaak waar ik nu toe kom. Hoewel de N&A-moslimkliek toch niet overtuigd zal zijn, kan ik in alle eerlijkheid, ook met die screenshots tegen me, zeggen dat ik moslims absoluut niet anders behandel dan gewone gelovigen of willekeurig welk forumlid dan ook. De scherpe opletter zal hebben gezien dat ik evengoed topics sluit die door onzinnige atheïsten worden geopend, dat ik evengoed offtopic gechat van rechtse rakkers verwijder en dat ik alle partijen in een flamethread waarschuw, niet alleen gelovigen of in het bijzonder moslims, waar iedereen natuurlijk bang voor is.
Hoezo scheer je weer alle moslims van dit forum over één kam, met je 'moslimkliek'. Heb je bijv. nanahara's post gelezen. Hij was het totaal niet met mij eens. Nogmaals, dit is een eenmansactie, en ik heb niets tegen jou als fb hier. Ik heb dit topic geopend om een aantal onduidelijkheden uit de weg te gaan. Een aantal regeltjes op dit forum dienen wat beter te worden geformuleerd, wat mij betreft. That's my point. Ik heb verschillende keren aangehaald, zelfs in de beginpost, dat het mij niet gaat om jou forumbaas-af te maken. Maar dat negeer jij natuurlijk even voor het gemak.
Citaat:
Ik wil bij deze alle mensen, en in het bijzonder S. en consorten, dan ook van harte uitnodigen om nu eens met bewijzen van slecht modereergedrag van mij te komen. (....)
Pff. Je begrijpt de bedoeling van dit topic écht niet hé?
Oud 24-06-2005, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 24-06-2005 @ 21:18 :
S. is druk aan het typen, denk ik.
Ik was, op mijn beurt, toe aan een biertje!
Oud 24-06-2005, 20:22
Levitating Nun
Alcohol?
Oud 24-06-2005, 20:23
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 24-06-2005 @ 21:07 :
Ach, verwacht je die nou echt van die hypocriete moslimkeffers?
Thanks.

Jullie denken blijkbaar allemaal dat dit afkomstig is van het 'moslimkliekje'. Een van de redenen voor het openen van dit topic: houdt eens op met generaliseren. Eenmansactie, weetjewel.
Verwijderd
Citaat:
Heerlijk die negeerlijst
Je kan een Fb niet op je negeerlijst zetten
RanC
RanC is offline
Citaat:
S. schreef op 24-06-2005 @ 21:23 :
Thanks.

Jullie denken blijkbaar allemaal dat dit afkomstig is van het 'moslimkliekje'. Een van de redenen voor het openen van dit topic: houdt eens op met generaliseren. Eenmansactie, weetjewel.
Eens een collectief, altijd een collectief.
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 24-06-2005 @ 21:22 :
Alcohol?
Maybe.
Oud 24-06-2005, 20:24
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Nou ik vind je lief hoor, als dat helpt
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ach, al vanaf pagina 2 benaderde de relevantie het nulpunt, zo erg is het niet.
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-06-2005 @ 21:23 :
Je kan een Fb niet op je negeerlijst zetten
Hij stond, voor zijn fb-schap op haar negeerlijst. Dat is sindsdien niet veranderd.
Oud 24-06-2005, 20:25
RanC
RanC is offline
Waarom iemand negeren in de Real Live Soap genaamd http://forum.scholieren.com?!
Oud 24-06-2005, 20:27
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 24-06-2005 @ 21:18 :
Je begrijpt dat ik een individu ben? En dat dat sommigen dus in dit geval niet opgaat? Heb je uberhaupt wel het hele topic gelezen? Ik heb niets aangemerkt op jouw gedrag als fb, op dit forum. Ik was, nogmaals, zelfs een voorstander van jouw aanstelling. Totdat ik die 'niet-aardige' posts op dat andere forum van je gelezen had.
Kom, jij weet net zo goed als ik waar we het over hebben. Maar vooruit, als dat niet de kern van dit topic was, dan ben ik te voorbarig geweest, waarvoor mijn excuses. Maar als je na het lezen van mijn e.nl-posts ineens tegen mijn benoeming zou zijn geworden dan is het ook lezenswaardig wat ik hier heb neergezet.

Citaat:
Hoezo scheer je weer alle moslims van dit forum over één kam, met je 'moslimkliek'. Heb je bijv. nanahara's post gelezen. Hij was het totaal niet met mij eens. Nogmaals, dit is een eenmansactie, en ik heb niets tegen jou als fb hier. Ik heb dit topic geopend om een aantal onduidelijkheden uit de weg te gaan. Een aantal regeltjes op dit forum dienen wat beter te worden geformuleerd, wat mij betreft. That's my point. Ik heb verschillende keren aangehaald, zelfs in de beginpost, dat het mij niet gaat om jou forumbaas-af te maken. Maar dat negeer jij natuurlijk even voor het gemak.
Nee, ik heb niet het hele topic gelezen, ik ben zo iemand die zonder de gebruiksaanwijzing te lezen meteen probeert de stofzuiger aan de praat te krijgen.

Maar ten aanzien van de 'werkelijke kern' van jouw betoog heb ik niet zoveel te melden.

Citaat:
Pff. Je begrijpt de bedoeling van dit topic écht niet hé?
Dat kan best, maar ik neem aan dat je me ook niet kwalijk neemt dat ik me dan en passant eventjes verweer tegen al die shit die sommige forummers sinds mijn aanstelling hebben uitgehaald.

Overigens is het ook in dat geval behoorlijk flauw om de aanzet van zo'n topic even 'op te leuken' met screenshots die 'toevallig' van mijn posts zijn, en te refereren aan 'een bepaalde forumbaas'.

Maar nogmaals, als dat mijn verbeelding is heb ik niets gezegd. Maar dan wil ik verder ook niets meer horen over mijn FB-schap en dan zal ik iedereen die er verder nog over zeurt gewoon naar mijn post in dit topic doorverwijzen.
Oud 24-06-2005, 20:27
Verwijderd
*kusjes en hartjes strooit in topic*

Oud 24-06-2005, 20:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 24-06-2005 @ 17:09 :
Misschien dat de Almachtige hierop kan reageren? Of houdt Hij zich hier niet mee bezig?
U riep mij?

Holy shit, pagina 9 al? Dat valt me nog mee!
Oud 24-06-2005, 20:35
Levitating Nun
Nee, Mark, ik bedoelde Jon.

Ik zou jou nooit en te nimmer vrijwillig roepen
Oud 24-06-2005, 20:36
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 24-06-2005 @ 21:35 :

Oud 24-06-2005, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-06-2005 @ 21:34 :
U riep mij?

Holy shit, pagina 9 al? Dat valt me nog mee!
Oud 24-06-2005, 20:37
RanC
RanC is offline
Citaat:

Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 24-06-2005 @ 21:37 :
Verwijderd
Beste nare, ik heb ook nergens betoogd of gepleit dat ze jou nu forumbaas-af moeten maken. Ik heb nadrukkelijk, keer op keer herhaalt zefs, hier en op het onzinforum, dat het me absoluut niet daarom gaat.

Waar het me wél om gaat, staat in het beginpost. En ja, het was misschien wat flauw, maar anders begrepen anderen hier niet waar ik het over had.
Oud 24-06-2005, 20:41
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 24-06-2005 @ 21:37 :
Beste nare, ik heb ook nergens betoogd of gepleit dat ze jou nu forumbaas-af moeten maken. Ik heb nadrukkelijk, keer op keer herhaalt zefs, hier en op het onzinforum, dat het me absoluut niet daarom gaat.

Waar het me wél om gaat, staat in het beginpost. En ja, het was misschien wat flauw, maar anders begrepen anderen hier niet waar ik het over had.
Maar had ik nou goed gezien dat Lucky Luciano had gereageerd en jij daar geen respons op had gegeven? (even checken of je het gelezen hebt )
Oud 24-06-2005, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-06-2005 @ 21:41 :
Maar had ik nou goed gezien dat Lucky Luciano had gereageerd en jij daar geen respons op had gegeven? (even checken of je het gelezen hebt )
Wat LL aanhaalde, is al een paar honderd keer door anderen aanhaald, maar dat waren mijn punten helemaal niet
Oud 24-06-2005, 20:52
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 24-06-2005 @ 21:43 :
Wat LL aanhaalde, is al een paar honderd keer door anderen aanhaald, maar dat waren mijn punten helemaal niet
Ik meen dat hij op verschillende vragen toch antwoord heeft gegeven. Wat je dus misschien kan doen is nog even de punten herhalen die niet duidelijk voor je zijn, of je vragen iets anders formuleren?
Oud 24-06-2005, 20:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:

Oud 24-06-2005, 21:27
meisje
meisje is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 24-06-2005 @ 17:04 :
Ik wil er alleen maar ff gaan rondkijken, waar ze het zoal over hebben daar. Maar ik denk niet dat ik er in kom.
Ik weet t wel zeker.
Oud 24-06-2005, 21:35
Nona
Nona is offline
Ik heb tot en met pagina 5 serieus gelezen, toen ging het echt niet meer (maar ik heb gelachen ).

Goed, ik zal eens hard mijn best doen op een goede reactie.
Ten eerste betreft de aanstelling van Wouter als forumbaas. Hier is lange tijd stevig over nagedacht en er zijn meerdere discussies over gevoerd op Admin. Zo ongeveer alles is doorgelicht en uiteindelijk is besloten dat hij een aanstelling zou krijgen als forumbaas op N&A. Hierbij zou hij wel een evaluatie aan zijn broek krijgen (dat weet hij zelf ook). Dat werd nodig geacht, want niemand zal ontkennen dat hij zo af en toe harde uitspraken doet. However, hij weet hoe hij zich moet gedragen en als ik het zo zie gedraagt hij zich prima.

Ten tweede het lidmaatschap van dit soort fora als fb van s.com. Nee, dit is niet gewenst. Deze regel is een tijd geleden ingesteld naar aanleiding van een escalatie met betrekking tot de activiteiten van een geband lid. Ik kan hier persoonlijk ook over meepraten, ik zal mijn eerdere lidmaatschap op het e.nl forum niet ontkennen. Zolang er over koetjes en kalfjes gepraat wordt is er niets aan de hand, maar aangezien beide partijen hier zo hun eigen geheimpjes en regelingen hadden werd het toch knap heet in het midden. Zeker als je de ene partij moet schaden om de ander te sparen wordt lidmaatschap te lastig. De beheerders van s.com hebben me hieruit geholpen door deze regel in te stellen, wat een keuze mogelijk maakte.
Na het instellen van deze regel (en zorgen over het lekken van informatie, wat nog eens een extra stimulans was) ben ik gebanned. Nare man is, zover ik weet, ook niet meer actief op dat forum, zoals het hoort.

En dan hebben we nog de reacties van Wouter op het e.nl forum. Ja, ik ga ervan uit dat ze van hem zijn, al kan ik dit niet controleren. Ten eerste zijn deze reacties allemaal van maanden geleden. Ja, wat ongenuanceerd, maar wie niet zo nu en dan ongenuanceerd over mensen praat van wie hij vermoedt dat ze de betreffende uitspraken nooit zullen kennen mag een kratje bier komen halen. Dat doet iedereen en dat doe ik ook, al helemaal als ik denk dat een conversatie vertrouwelijk is (ja, vertrouwelijkheid is een voorwaarde daar, jammer dat die screenshots nu zo openbaar zijn).
Daarnaast kan s.com niet controleren of iemand OOIT vervelende uitspraken over WIE DAN OOK heeft gedaan. Ja, als welbekend is dat een lid zich overal op internet discriminerend en vervelend opstelt is de discussie snel gevoerd, maar niemand van het forumteam kon bij deze discussies en om eerlijk te zijn had niemand daar ook interesse in. Waarom ook? Want waar het nu om draait is zijn houding op dit forum en die is naar mijn weten prima.

Schept dit wat duidelijkheid?
Oud 24-06-2005, 21:41
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 24-06-2005 @ 22:35 :
maar wie niet zo nu en dan ongenuanceerd over mensen praat van wie hij vermoedt dat ze de betreffende uitspraken nooit zullen kennen mag een kratje bier komen halen.
hoe schikt morgen?
Oud 24-06-2005, 21:42
Nona
Nona is offline
Citaat:
cartman666 schreef op 24-06-2005 @ 22:41 :
hoe schikt morgen?
Kom je mee barbequen?

Maar ontopic reacties graag.

Regels voor berichten