![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Ik nomineer Titus: ![]()
Laatst gewijzigd op 14-06-2005 om 20:59. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Deze film uit 2002 is echter ronduit flut. Verder vind ik Sleepers wel een mooie 'wraak'-film, met trouwens een topcast: Robert de Niro, Dustin Hoffman, Brad Pitt, Kevin Bacon.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb hem destijds in de bioscoop gezien en voelde me redelijk belazerd. Het is sowieso een verhaal dat al té vaak is verfilmd (including tv-series). Deze versie is zeker niet een van de betere en voegt er dus bijzonder weinig aan toe. Té goedkope manier om geld te verdienen op een succes-formule. Jammerlijk... Doet me sterk denken aan The Man In The Iron Mask, wat geloof ik ook een adaptatie is van The Three Musketeers, wederom een boek van Alexandre Dumas. De oude film is best aardig, die nieuwe versie met Leonardo DiCaprio ronduit slecht.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
The Count of Monte Christo 2002 is om te huilen zo slecht, vond ik persoonlijk. Alleen dat Richard Harris er in speelde maakte het nog een beetje leuk. De franse versie is veel beter. deze heet le comte de monte christo. Er spelen veel bekende franse acteurs in mee, en de graaf wordt door niemand minder gespeeld dan gerard depardieu. Trek er wel even een lange avond voor uit, want de film duurt 400 minuten^_^
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke rolprent heb jij als laatste gekeken? Vertel het me. Dinalfos | 500 | 24-04-2008 18:02 | |
Films, TV & Radio |
Hoe heet deze film? Skilly | 3 | 16-04-2008 18:57 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Films, TV & Radio |
braveheart badeendje003 | 36 | 28-06-2005 21:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |