Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2002, 16:18
Elmo19
Elmo19 is offline
dacht dat niemand oprah keek!
Oud 02-08-2002, 14:44
owlbeer
owlbeer is offline
Stefanlovertje, verbal violence

Alsjeblieft laat nou hangen!!!
Oud 02-08-2002, 15:05
skyscraper
skyscraper is offline
heuuuuj, amerikanen zijn wous
Oud 03-08-2002, 15:20
Günther
Günther is offline
Citaat:
Desp schreef:

Ik ontmoette mijn vriend op mijn vijftiende, nu dus 7 jaar geleden, zijn nog steeds samen... misschien gooi jij iedereen dus een beetje op één hoop?
jah ik ken ook lui die nu getrouwd zijn en elkaar ontmoet hebben op hun 15e, het KAN wel, maar dan kun je niet vergelijken wat andere je misschien hadden kunnen geven. beetje vergelijkings materiaal is niet verkeerd. naja iedereen zn eigen keuzes maar `t is iig niets voor mij
Oud 03-08-2002, 21:25
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
3307 schreef:
Ik zit nu de herhaling te kijkuh.
Ik vind het allemaal wel meevallen hoor. Het word een beetje opgeblazen enzow.
Achja... het is hun leven en ik ga me daar dus echt niet druk om maken. Al heb ik wel zoiets.. als je sex zow lekker vind en je bent single. Zoek dan 1 persoon waar je samen sex mee hebt totdat de een weer een relatie heeft. Maar ga dan niet elk weekend een andere jongen pijpen of neuken. Das mijn mening dan.
Maar als die meiden het echt zow heel normaal vinden om telkens met verschillende jongens sex te hebben, prima. Wie ben ik om hun mening niet te respecteren.

En ik geef ook wel toe voor een jongen is die gedachte wel leuk en om te horen, dat die eene meid zo makkelijk is op seksueel gebied. Dat ze het heerlijk vind, dat ze er dol op is. Dat ze het zomaar met iedereen doet en makkelijk te krijgen is. En dat jij zelf ook nog kans bij haar zou kunnen maken.

Maar ik zou in iedergeval nooit mijn lul in een van die meiden hun mond stoppen waar al tientallen andere lulluh een bezoekjuh aan hebben gebracht. Moet er niet aan denken. Dat ding hier ander aan mijn buik is muh heilig en ik ga er voorzichtig mee om.
Ik vind het maar ziek hoor van die meisjes. Als je 14 bent kom je net kijken, dan ga je toch niet meteen elke pik afwerken? Die amerikanen zijn echt erg. Alsmaar zeggen 'I am a virgin' ala Britney Spears en lekker scheinheilig doen maar ondertussen vinden daar de grootste orgies plaatst met een alcoholvoorraad waar je u tegen zegt.

Ik zou me inderdaad ook nooit laten afwerken door een jongen die al meerder vagina's heeft zien passeren in een week. Als je dan toch zo graag seks hebt en je hebt geen zin gebonden te zijn (wat ik me goed kan voorstellen) zoek dat idd een vaste partner uit die je kunt vertrouwne en waar je afspraken mee hebt zodat je zeker weet dat jij de enige bent. Toch zou ik altijd condoom gebruiken. Ik keur one night stands enzo echt niet af maar wat deze meiden doen vind ik fout.

Verder hoop ik dat het hier niet zo erg is maar heb daar geen idee van. Ik zie nu steeds vaker meisjes van 14 die zich gedragen en kleden als een 16 jarige. Ik denk dat die meisjes ook snel zulk soort dingen zullen doen. Best wel jammer, denk niet dat je je op die leeftijd al moet bezig gaan houden met seks maar gewoon de Tina moet lezen
Oud 05-08-2002, 19:34
renetje
renetje is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
Naar mijn weten niet.

Maar ja, ik had ook nooit voor mogelijk gehouden dat 13-jarige meisjes 3 verschillende bedpartners hebben gehad...
Gebeurt Opsekers wel. Meisjes van 16/17 jaar doen het alsog ze hallo tegen je zeggen en gaan de rest van de avond gewoon normaal met je om. Dus ook hier gebuert het. Niet dat ik het weet van 13-jarige meisjes voordat ik allemaal vage lijpe opmerkingen naar me toe krijg geslingerd
Maar het gebeurt.
Oud 05-08-2002, 22:47
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Desp schreef:

Ik ontmoette mijn vriend op mijn vijftiende, nu dus 7 jaar geleden, zijn nog steeds samen... misschien gooi jij iedereen dus een beetje op één hoop?
Het kan natuurlijk wel, maar ik heb ook 2 nichten die nu 30 zijn, vanaf hun 13 samen zijn met hun vriend en die scheiden nu. Kijken terug op hun leven en denken: "heel de puberteit weggegooid". Die weten echt niet wat stappen is. Nou daar wil ik iedereen voor behoeden.
Oud 05-08-2002, 23:10
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Het is zwaar overdreven, je kan toch niet gelove dat heel America sletterig is? Misschien 1 wijk ofzo, die ze dan juist tonen.

But if it's true...God bless America!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 23:34
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Het enige verschil is dat we hier in Nederland gelukkig niet geneigd zijn om er een mediaspektakel van te maken, en hopelijk blijft dat ook zo.
Oud 06-08-2002, 03:17
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:

Oud 06-08-2002, 09:01
Just Johan
Just Johan is offline
ik dacht dat sex bij wet verboden was in amerika
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 09:39
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Just Johan schreef:
Sommige vormen wel. Er zijn staten waar orale sex verboden is, waaruit maar weer blijkt dat de Amerikanen zich in dat opzicht nooit echt van hun puriteinse verleden los hebben kunnen maken.
Oud 06-08-2002, 18:09
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Just Johan schreef:
Volgens mij bedoelde je iets anders dan je hier postte, dat mag ik tenminste hopen
Oud 06-08-2002, 18:10
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
nou jah hier wel eigenlijk k'ben nu zelf 14 (over 2 week 15) de meeste van mijn vriendinnen hebben allemaal al een vriend en doen wel meer. ikzelf nog nie zo btw ik vin me der toch eigenlijk nog wel te jong voor
Oud 06-08-2002, 18:12
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
AngelInDisguise schreef:
nou jah hier wel eigenlijk k'ben nu zelf 14 (over 2 week 15) de meeste van mijn vriendinnen hebben allemaal al een vriend en doen wel meer. ikzelf nog nie zo btw ik vin me der toch eigenlijk nog wel te jong voor
Het gaat er volgens mij meer om dat ze het doen terwijl ze niks hebben. Zeg maar een avondje zoenen maar nu dan een avondje pijpen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 00:18
Schmokey
Schmokey is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

ja nee 'k wilde dus wel weggaan.. dankjewel dat je dat ff zei is er tenminste nog iemand die mij niet irri vind... ik snapte jullie probleem nu... dus 'k zal er mee ophoude...

'k blijf wel forummen
Nou dan zal ik die ene die jou niet irri vind, even compenseren. Want ik vind je wel irri (bah wat een naar woord net als: boeie en laterz en mzzl en elite) Want je komt denk ik bij meerdere mensen net als bij mij best wel naief en puberaal over. Nu zit ik wel in mijn puberale fase maar ik durf het toe te geven en ga er ook wat verstandiger mee om. Maar in ieder geval, mijn mening over de sex op deze leeftijd. Je bent jong en onverstandig. Tis net als phil zei, dat het voor volwassenen. Want het is iets speciaals en je ontmaagding moet je voor wat speciaals bewaren zoals je huwelijksnacht. En dan een dom naief meisje dat op haar 13e al meerdere jongens heeft gepepen. Je moet wel bedenken dat je ook een waarde hebt. Het is niet zo van: Ik bepaal wt ik doe met mn lichaam en als ik hem wil pijpen dan doe ik dat. Je hebt een waarde aan je lichaam te hechten, en als je verstandig bent let maar op over tien jaar, dan denk je er echt wel anders over. Die meiden uit oprah zelf kwamen trouwens ook wel heel erg naief over en die jongens ook met hun: ik heb een reputatie op te houden. BAH, daar word ik kotsmisselijk van. Een reputatie doormiddel van orale sex. MAar goed, mij persoonlijke mening en wie het met mij eens is zeg het maar.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 15:26
tinkerbell070
tinkerbell070 is offline
Wie kijkt er in godsnaam nou naar oprah dan ben je nie echt 100%
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 18:49
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
tinkerbell070 schreef:
Ik had dit ook graag willen zien hoor.
Oud 08-08-2002, 18:51
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Schmokey schreef:

Want het is iets speciaals en je ontmaagding moet je voor wat speciaals bewaren zoals je huwelijksnacht. En dan een dom naief meisje dat op haar 13e al meerdere jongens heeft gepepen. Je moet wel bedenken dat je ook een waarde hebt. Het is niet zo van: Ik bepaal wt ik doe met mn lichaam en als ik hem wil pijpen dan doe ik dat. Je hebt een waarde aan je lichaam te hechten, en als je verstandig bent let maar op over tien jaar, dan denk je er echt wel anders over. Die meiden uit oprah zelf kwamen trouwens ook wel heel erg naief over en die jongens ook met hun: ik heb een reputatie op te houden. BAH, daar word ik kotsmisselijk van. Een reputatie doormiddel van orale sex. MAar goed, mij persoonlijke mening en wie het met mij eens is zeg het maar.
Ehm hier ben ik het wel mee eens, behalve over dat gedoe dat je ontmaagding iets heel speciaals is enzo. Het is dan wel de eerste keer, maar de keren erna zijn toch stukken beter.
Oud 13-08-2002, 23:39
Rikku
Rikku is offline
Ik vind het nogal onzin dat iedereen Stefanlover zo aanvalt.. Ik bedoel ze is inderdaad pas 15, maar leeftijd zegt meestal niets..
Je hebt meisjes van 15 die als je met ze praat en als je ze tegenkomt lijken alsof ze 18 zijn en je hebt meisjes van 15 die nog heel onvolwassen zijn enzo.. Ik ken haar verder niet enzow maar ik vind het beetje stom om haar zo aan te vallen want ze doet toch gewoon waar zij zegt dat ze zich daar bij goed voelt en het is toch niet alsof ze met elke jongen in bed duikt ofzo ?

Misschien houdt ze van haar vriend of is ze heel verliefd op haar vriend, waar slaat het op om te zeggen dat je niet van iemand kan houden als je "pas" 15 bent.. Sommige mensen zijn nog helemaal niet klaar voor om zoiets te voelen en sommige mensen weer wel.. En waarom *moet* je wachten met sex totdat je 16-18 bent? Gaat er dan een geheime poort open in je hoofd waardoor alle sex fantastisch en sprookjesachtig wordt?

Ik snap zelf die amerikanen helemaal niet.. ten eerste dat ze zo gaan freaken over meisjes van 14-15 die sex hebben, dat komt heel vaak voor en als je gewoon een vriend hebt.. wat is er dan mis mee? Alleen wat ik gemeen vond is dat ze vooral focuseden op orale sex van pijpen en heel weinig over beffen enzow ;P vind ik echt zo amerikaans, dat jongens bijna nooit meisjes oraal bevredigen (of dat er heel weinig over wordt gezegd) alsof het orgasme van het meisje niet belangrijk is... *grr wordt heel boos *
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 10:08
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Uitspraak van dr Phil op die dag:
Sex is NOT ok!
At that age it's NOT!

verder maakt hij er geen woorden over vuil. Geeft geen argumenten en gaat door met vertellen tegen het 14-jarig meisje hoe stom ze wel niet is. Waarna het publiek hartelijk begint te klappen.

Jaja... wat een vrij land, dat Amerika
Oud 14-08-2002, 10:13
Rioto
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:
Uitspraak van dr Phil op die dag:
Sex is NOT ok!
At that age it's NOT!

verder maakt hij er geen woorden over vuil. Geeft geen argumenten en gaat door met vertellen tegen het 14-jarig meisje hoe stom ze wel niet is. Waarna het publiek hartelijk begint te klappen.

Jaja... wat een vrij land, dat Amerika
Dr phil is the best
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 10:13
Verwijderd
Je moet Amerika niet als HEEL amerika zien, maar eerder als steden, of als staten apart..

Van de amerikanen die ik ken is dat helemaal neit zo..
Daar is het eerder zo dat als je een vriendin ehbt er nog niet eens meteen mee zoent...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 10:19
Verwijderd
trouwens mijn mening over sex.

Iedreen moet doen wanneer hij/zij het wil, wanneer hij/zij het wil en met wie hij/zij het wil. ook al zijn ze van mij part 12..

als ze dat zelf willen, laat ze...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 10:21
Rioto
Citaat:
McLaren schreef:
trouwens mijn mening over sex.

Iedreen moet doen wanneer hij/zij het wil, wanneer hij/zij het wil en met wie hij/zij het wil. ook al zijn ze van mij part 12..

als ze dat zelf willen, laat ze...
12!!! dude ik zou m,n zusje en die gast helemaal gaar slaan gewoon
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 10:30
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
Maypole schreef:

ja, dat helpt
Oud 14-08-2002, 10:31
Rioto
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:

ja, dat helpt
ik weet het niet , maar goed pissed zou ik wel zijn , 12 jaar wat is dat nog voor leefdtijd
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 10:33
verbal-violence
verbal-violence is offline
Ik zou zoiezo die gast helemaal verrot slaan, mannen zijn gewoon geile rukbuffels sletten zijn wegewoon!

Een oudere vent/jongen hoort beter te weten dan met een minder jarige te gaan , meisjes van die leeftijd zijn zeer makkelijk te beinvloeden! Zo een vent kan haar alle sbeloven en zij gelooft het ook nog, tis raar maar waar
Oud 14-08-2002, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:

als ze het toch zelf willen, wie ben hjij [haar broer ] dan om te zeggen dat ze dat niet mogen..

tis hun eigen leven...

ze doen het toch, je kunt beter vertellen hoe je het safe doet en weaarom...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 10:35
Verwijderd
euh, ik heb het dus de heel tijd over emnsnen van ongeveer dezelfde leeftijd
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 10:36
Rioto
Citaat:
verbal-violence schreef:
Ik zou zoiezo die gast helemaal verrot slaan, mannen zijn gewoon geile rukbuffels sletten zijn wegewoon!

Een oudere vent/jongen hoort beter te weten dan met een minder jarige te gaan , meisjes van die leeftijd zijn zeer makkelijk te beinvloeden! Zo een vent kan haar alle sbeloven en zij gelooft het ook nog, tis raar maar waar

die gast gaat zeker dood als ik zou weten wie het zou zijn dan
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 10:37
verbal-violence
Citaat:
McLaren schreef:

als ze het toch zelf willen, wie ben hjij [haar broer ] dan om te zeggen dat ze dat niet mogen..

tis hun eigen leven...

ze doen het toch, je kunt beter vertellen hoe je het safe doet en weaarom...
kan jij niet gewoon alles in 1 post houden ? je post gvd wel 4 achter elkaar :X

Een meisje van 12 heeft niks te willen op da tgebied , ze weet bij god neit eens waar ze mee bezig is...
Oud 14-08-2002, 13:57
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Maypole schreef:

en als ie daar een stijve van krijgt?
Oud 14-08-2002, 14:28
Rioto
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

letterlijk dood maken
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 14:35
verbal-violence
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

lol jij lokt he tgewoon uit nu staan hier allemaal zinlose posts
Oud 15-08-2002, 12:47
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:

kan jij niet gewoon alles in 1 post houden ? je post gvd wel 4 achter elkaar :X

Een meisje van 12 heeft niks te willen op da tgebied , ze weet bij god neit eens waar ze mee bezig is...

Een meisje van 12 kan zelf ook nadenken, ik snap neit waar iedreen het altijd toch vandaan haalt dat iemand van 12 nog helemaal niks kan beslissen..

maar goed

verbieden heeft gewoon _geen_ zin
ipv verbieden kun je beter voorlichten, dan bereik je pas iets...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 13:18
verbal-violence
Citaat:
McLaren schreef:

Een meisje van 12 kan zelf ook nadenken, ik snap neit waar iedreen het altijd toch vandaan haalt dat iemand van 12 nog helemaal niks kan beslissen..

maar goed

verbieden heeft gewoon _geen_ zin
ipv verbieden kun je beter voorlichten, dan bereik je pas iets...
een meisje van die leeftijd is zo makkelijk iets wijs te maken , als jij bijvoorbeeld zegt dat jezus een shemale was zou 8van de 10 het ook nog geloven
Oud 15-08-2002, 13:33
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:

een meisje van die leeftijd is zo makkelijk iets wijs te maken , als jij bijvoorbeeld zegt dat jezus een shemale was zou 8van de 10 het ook nog geloven
en jij denkt dat een 18 jarig persoon moeilijker is iets wijs te maken?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 13:54
verbal-violence
Citaat:
McLaren schreef:

en jij denkt dat een 18 jarig persoon moeilijker is iets wijs te maken?
een beetje snigger persoon wel , een SBO iemand lukt waartschijnlijk makkelijker dan een VWO student

Ik zeg alleen maar hoe ik erover denk hoor
Oud 15-08-2002, 14:29
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:

een beetje snigger persoon wel , een SBO iemand lukt waartschijnlijk makkelijker dan een VWO student

Ik zeg alleen maar hoe ik erover denk hoor

maakt geen ruk uit, als je maar weet hoe..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 14:32
verbal-violence
Citaat:
McLaren schreef:

maakt geen ruk uit, als je maar weet hoe..
Naja zelf weten hoe je verder prutst ik blijf bij mijn standpunt...
Oud 15-08-2002, 14:40
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:

Naja zelf weten hoe je verder prutst ik blijf bij mijn standpunt...
ik ook
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:46
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
LoveMaster schreef:
*Gaat imigreren*
Emigreren.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Jaah, daarom is mn MSN naam nu ook "Dr Phill en het orale sex misterie".. Lachte me dood In schoolbussen?.. mja, en wat doen ze met die teepjes.. die kun je vast vinden op Kazaa . Naja, wel eens gehoord van een wijf van 15 die zichzelf zo ongeveer een wiplash had gepijpt, die had er gewoon een enorme kramp van in haar nek opgelopen
RSI ... Repetitive Sex Injury
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 14:02
Verwijderd
Citaat:
tinkerbell070 schreef:
Het si echt super interessant soms, zoals dit. Dr. Phil is cool.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 16:43
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:

RSI ... Repetitive Sex Injury
bij hun wel ja.
Oud 23-08-2002, 14:15
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:

Het gaat er volgens mij meer om dat ze het doen terwijl ze niks hebben. Zeg maar een avondje zoenen maar nu dan een avondje pijpen.
ja dat doen sommige van m'n (vrijgezelle) vriendinnen ook wel eens jah...
Oud 24-08-2002, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Rosie schreef:
maar om naar die feestjes te gaan of gewoon op school?? Dat kan echt niet.. Sex is toch iets wat voort komt uit liefde??

Rosie
tsja, niet iedereen denkt er kennelijk zow over....
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten