![]() |
||
Citaat:
Ik zou me inderdaad ook nooit laten afwerken door een jongen die al meerder vagina's heeft zien passeren in een week. Als je dan toch zo graag seks hebt en je hebt geen zin gebonden te zijn (wat ik me goed kan voorstellen) zoek dat idd een vaste partner uit die je kunt vertrouwne en waar je afspraken mee hebt zodat je zeker weet dat jij de enige bent. Toch zou ik altijd condoom gebruiken. Ik keur one night stands enzo echt niet af maar wat deze meiden doen vind ik fout. Verder hoop ik dat het hier niet zo erg is maar heb daar geen idee van. Ik zie nu steeds vaker meisjes van 14 die zich gedragen en kleden als een 16 jarige. Ik denk dat die meisjes ook snel zulk soort dingen zullen doen. Best wel jammer, denk niet dat je je op die leeftijd al moet bezig gaan houden met seks maar gewoon de Tina moet lezen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar het gebeurt.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
nou jah hier wel eigenlijk k'ben nu zelf 14 (over 2 week 15) de meeste van mijn vriendinnen hebben allemaal al een vriend en doen wel meer. ikzelf nog nie zo btw ik vin me der toch eigenlijk nog wel te jong voor
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik vind het nogal onzin dat iedereen Stefanlover zo aanvalt.. Ik bedoel ze is inderdaad pas 15, maar leeftijd zegt meestal niets..
Je hebt meisjes van 15 die als je met ze praat en als je ze tegenkomt lijken alsof ze 18 zijn en je hebt meisjes van 15 die nog heel onvolwassen zijn enzo.. Ik ken haar verder niet enzow maar ik vind het beetje stom om haar zo aan te vallen want ze doet toch gewoon waar zij zegt dat ze zich daar bij goed voelt en het is toch niet alsof ze met elke jongen in bed duikt ofzo ![]() Misschien houdt ze van haar vriend of is ze heel verliefd op haar vriend, waar slaat het op om te zeggen dat je niet van iemand kan houden als je "pas" 15 bent.. Sommige mensen zijn nog helemaal niet klaar voor om zoiets te voelen en sommige mensen weer wel.. En waarom *moet* je wachten met sex totdat je 16-18 bent? Gaat er dan een geheime poort open in je hoofd waardoor alle sex fantastisch en sprookjesachtig wordt? Ik snap zelf die amerikanen helemaal niet.. ten eerste dat ze zo gaan freaken over meisjes van 14-15 die sex hebben, dat komt heel vaak voor en als je gewoon een vriend hebt.. wat is er dan mis mee? Alleen wat ik gemeen vond is dat ze vooral focuseden op orale sex van pijpen en heel weinig over beffen enzow ;P vind ik echt zo amerikaans, dat jongens bijna nooit meisjes oraal bevredigen (of dat er heel weinig over wordt gezegd) alsof het orgasme van het meisje niet belangrijk is... *grr wordt heel boos ![]() |
![]() |
|
Uitspraak van dr Phil op die dag:
Sex is NOT ok! At that age it's NOT! verder maakt hij er geen woorden over vuil. Geeft geen argumenten en gaat door met vertellen tegen het 14-jarig meisje hoe stom ze wel niet is. Waarna het publiek hartelijk begint te klappen. Jaja... wat een vrij land, dat Amerika
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou zoiezo die gast helemaal verrot slaan, mannen zijn gewoon geile rukbuffels
![]() Een oudere vent/jongen hoort beter te weten dan met een minder jarige te gaan , meisjes van die leeftijd zijn zeer makkelijk te beinvloeden! Zo een vent kan haar alle sbeloven en zij gelooft het ook nog, tis raar maar waar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ze het toch zelf willen, wie ben hjij [haar broer ![]() tis hun eigen leven... ze doen het toch, je kunt beter vertellen hoe je het safe doet en weaarom... |
![]() |
||
Citaat:
die gast gaat zeker dood als ik zou weten wie het zou zijn dan |
![]() |
||
Citaat:
Een meisje van 12 heeft niks te willen op da tgebied , ze weet bij god neit eens waar ze mee bezig is...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een meisje van 12 kan zelf ook nadenken, ik snap neit waar iedreen het altijd toch vandaan haalt dat iemand van 12 nog helemaal niks kan beslissen.. maar goed verbieden heeft gewoon _geen_ zin ipv verbieden kun je beter voorlichten, dan bereik je pas iets... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik zeg alleen maar hoe ik erover denk hoor
||
Verwijderd
|
Citaat:
|