Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2005, 22:26
Fantôme
Fantôme is offline
oké, ik geef toe, het was een kutopmerking. het was kei en keihard.
maar die ruzies en de verwijten... ze raken me diep
Oud 26-06-2005, 22:33
Verwijderd
Ik zou het liefste morgen niet wakker worden
Oud 26-06-2005, 22:35
rare kwast
rare kwast is offline
ik probeer t plafon raak te springen maar t plafon is fucking te hoog

dan maar tegen een muur rammen
Oud 26-06-2005, 22:49
ythguaN
ythguaN is offline
Oud 26-06-2005, 22:49
Fantôme
Fantôme is offline
mijn dagboekstukje:

Oké, het was hard. Heel hard. Mara de woorden die door de kamer galmen en tegen de muren terugkaatsen... Ze raken me, heel diep...

Ik voel me zo schuldig, terwijl ik ergens het gevoel heb dat ik dat niet hoef te zijn. Mar het gaat hier ook eigenlijk gewoon niet goed. De woorden die vallen zijn onredelijk en niet de moeite waard. Er zijn scheruen te ontdekken, nu al... Hoe moet dat dan als het wél ergens over gaat? blijven we dan woorden gebruiken om elkaar in elkaar te trappen, of...?

sorry voor mn gezeur weer ofzo...
Oud 26-06-2005, 23:06
rare kwast
rare kwast is offline
r.k gaat naar bed...misschien hoef ik morgen niet wakker te worden
Oud 26-06-2005, 23:09
Verwijderd
damn ik ben teeee vrolijk
super domme muziek op, cammen met mensen en gewoon super<3
Oud 26-06-2005, 23:31
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik ben zo bang
maar hij heeft zo veel geduld en begrip
Oud 26-06-2005, 23:39
George
George is offline
Het is toch leuker om zelf spelletjes met mensen te spelen dan om door te hebben dat er spelletjes met je gespeeld worden.
Oud 26-06-2005, 23:39
Redhair
Redhair is offline
Ik wist het, en heb het altijd geweten. Hij gebruikte dus wel drugs. En niet zo'n beetje ook. Al die leugens steeds, al dat gezeik om geld. Ik heb het hem nog gevraagt, gezegd dat het niet erg was als dat het geval was. Maar nee, hij was niet aan de drugs. Zijn ogen vertelden me meer dan zijn woorden. Weer een junk. Gelukkig dat het niets geworden is tussen ons, gelukkig dat ik hem bijna nooit meer zie. Ookal voel ik nog kriebels, ik kan die ellende niet nog een keer aan.

En mijn vriend is zo lief. Ik was depressief op msn, maar hij is zo lief. Hij zei dat hij niet wilde dat ik dood ging, dat het niet erg was dat als ik onder invloed van iiets was hem wel durfde aan te raken, dat hij er voor me was. Dat hij blij met me was. En hij is vandaag gestopt met blowen. Voor mij. Ik hoop dat het hem lukt. Al ben ik onwijs hypocriet, want ik blow gewoon verder. Alleen ik heb het nooit zovaak als hem gedaan. Maar toch blijf iik bang. Hij is te lief voor me. Godver. Wat een kutavond verder. Heb toch nog chocola gegeten. 2 blokjes. Ik heb ook geen zelfdisicipline. Kutwijf.
Oud 26-06-2005, 23:40
Hawahaai
Hawahaai is offline
Erg gemengd gevoel. Van de ene kant ging het wel goed, van de andere kant veel 'klachten' en gesmiespel. Ik vraag toch niet voor niks hulp! Als die er dan niet komt, kan ik er ook niks aan doen, toch?
En autorijden blijft rot. Of ja, rot is niet het goede woord. Koppelen blijft moeilijk, net als de breedte van de auto en de snelheid van medeweggebruikers inschatten.
En nu moet ik mezelf nog een keer insmeren met aftersun en dan gaan slapen, anders gaat het fout (2x).
Oud 27-06-2005, 00:03
coopergirl
coopergirl is offline
Doet toch even zeer als iemand de naam van mijn vader gebruikt, terwijl -ie de naam van m'n stiefvader bedoelt... Heb alles van de familie barbecue alleen op geruimt, schoon gemaakt, bediend et cetera.. Waarom heb ik de intense behoefte het iedereen naar de zin te maken? Uit angst voor ruzies :-# Waarom ervaar ik zo'n intense boosheid jegens m'n stiefvader? Waarom valt hij tegen mij uit omdat ik enkele druppels koffie in het gazon laat vallen?

pfff, waarom word ik melancholisch van teveel wijn? o_0

Kga maar 'ns muziek opzetten
Oud 27-06-2005, 00:58
George
George is offline
Ha-ha.
Jongen, als je me zo'n klein meisje vindt, spreek me dan ook niet aan.
Oud 27-06-2005, 05:57
Verwijderd
Zo van 8.15 tot 14.30 tentamens maken Ikwilniet.

En hij heeft niet gesms't. Nou word ik nog onzekerder.
Oud 27-06-2005, 06:42
George
George is offline
Waarom probeer ik het uberhaupt nog, eigenlijk?
Het is niet zo dat het iemand wat boeit.
Oud 27-06-2005, 08:48
George
George is offline
Mislukkeling.
Oud 27-06-2005, 09:24
Verwijderd
ik heb waarschijnlijk weer veels te veel geleerd voor muziek..

Nouja het moet gewoon goed gaan! Ik ga alle svoldoende maken vandaag!
Oud 27-06-2005, 09:26
Verwijderd
Nee. Het kan zo niet, ik wil het zo niet langer. Laathaar er eens wat aan doen. Ik kan dat niet. Er moet eens wat gedaan worden. Ik kan niet blijven niet slapen. Ik kan niet zomaar bij mensen op de stoep staan. Ik wil het ook niet. Ik wou dat hij eens zo deed als er andere mensen bij waren. Die er wat van konden zeggen.

And then she'd shout down the line tell me she's got no more time
'cause she's a supergirl, and supergirls don't hide.
And then she'd scream in my face, tell me to leave, leave this place
'cause she's a supergirl, and supergirls just fly

Oud 27-06-2005, 09:50
WolterB
WolterB is offline
Eindelijk alles geregeld.
Uitgeschreven voor deze studie (alleen wachten op mail waarin in dat definitief kan doen), aangemeld voor nieuwe opleiding, zooi bij de IBG gewijzigd. Hopelijk gaat het in één keer goed...
Oud 27-06-2005, 10:35
Nijn*
Nijn* is offline
Het moet nu goed gaan, laat het goed gaan.. Ik kan me niet permitteren weer een fout te maken bij haar..
Oud 27-06-2005, 11:09
Stefanie
Stefanie is offline
En nu komt de zon, de zon komt op
En ik rij er recht op af
Asfalt voor mij alleen
De koning te rijk
Alles van mij waar ik kijk
Met dat gevoel dat zich niet laat verdrijven
Ik had eigenlijk langer willen blijven

Oud 27-06-2005, 11:32
rare kwast
rare kwast is offline
waarom kan ik maar 1 ding echt goed?!
en waarom is dat ene ding dat ik goed doe juist NIET goed om te doen
Oud 27-06-2005, 11:34
deringmeester
deringmeester is offline
*zucht*
Oud 27-06-2005, 11:49
rare kwast
rare kwast is offline
There's nothing left, nothing left to hold on to....There is no reason to make a fight anymore..

I let it all go
Oud 27-06-2005, 12:43
George
George is offline
Ik voel me zo leeg, alsof er een zwart gat in m'n binnenste zit dat steeds groter en groter wordt tot er geen Laura meer over is.
Oud 27-06-2005, 12:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
George schreef op 27-06-2005 @ 13:43 :
Ik voel me zo leeg, alsof er een zwart gat in m'n binnenste zit dat steeds groter en groter wordt tot er geen Laura Mark meer over is.
Oud 27-06-2005, 13:38
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
mag ik hier eg gewoon legaal me hart luchten????!!!!!!
Nou zal ik jullie eens wat vertellen, net belde meneer van Eysden, om te vertellen dat ik OVER GIIIIIIIIIIIIING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wel met een franse taak maar toch over!!!!!!!!!!!!!!!!!!

whoehooooooooooooooooooooooooooooooe!!!!!!!!!!!
Oud 27-06-2005, 13:39
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 27-06-2005 @ 12:32 :
waarom kan ik maar 1 ding echt goed?!
en waarom is dat ene ding dat ik goed doe juist NIET goed om te doen
ach, ik kan geloof ik geen een ding echt goed, alleen maar heel veel dingen een beetje goed. Das pas lastig met kiezen van beroep/studie/etc.
Oud 27-06-2005, 13:52
coopergirl
coopergirl is offline
Rijles ging fantastisch
'uhm Joyce, ik wil weer terug naar die helling... Zie maar hoe je er komt'
Mag ik bochtje achteruit proberen??
'Tuurlijk, leef je uit meid'
Whaah hellingproof en bochtje achteruit gingen goed
Oud 27-06-2005, 13:53
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Hernuel Fan schreef op 27-06-2005 @ 14:38 :
mag ik hier eg gewoon legaal me hart luchten????!!!!!!
Nou zal ik jullie eens wat vertellen, net belde meneer van Eysden, om te vertellen dat ik OVER GIIIIIIIIIIIIING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wel met een franse taak maar toch over!!!!!!!!!!!!!!!!!!

whoehooooooooooooooooooooooooooooooe!!!!!!!!!!!
Feli feli feli! En succes in VWO 5!
Oud 27-06-2005, 14:02
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 27-06-2005 @ 14:53 :
Feli feli feli! En succes in VWO 5!
heeeeeeeeeee???
hoe weet jij dat??
dat ik naar vwo5 ga????
Oud 27-06-2005, 14:12
George
George is offline
Citaat:
Hernuel Fan schreef op 27-06-2005 @ 15:02 :
heeeeeeeeeee???
hoe weet jij dat??
dat ik naar vwo5 ga????
Er staat 4VWO in je profiel.
Gefeliciteerd.

Ontopic.
Jajaja mijn schuld mijn schuld allemaal mijn schuld ik hou ook van jou. <3
Waarom ziet niemand me?
Oud 27-06-2005, 14:17
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
o ok
Oud 27-06-2005, 14:38
George
George is offline
Oh ha hij ziet me wel, het boeit hem alleen geen kut.
Oud 27-06-2005, 14:48
bindmiddel
bindmiddel is offline
Net kamertje opgeruimd. uitgemest is beter woord, te veel stof gewoon, en kwam weer fotos van exje tegen, en deed me bijna niks, vink stoer, nog steeds , het deed me meer dat het me niks deed
oeh en eindelijk weer eens iets doen, voelt goed, veel beter dan beetje heel de dag niksen. Straks even boodschappies doen. Morgen verven iets, en dan woensdag klap verwerken of iets vieren . En donderdag eindelijk die dromenvanger eens maken, of de runenset net waar ik zin in heb.

Kwam er vanochtend achter in dat msn iets, bij die lijst wie je allemaal in hun lijst hebben, dat exje dingetje mij weer toegevoegd had ik screenshot maken met tijd en datum haar mailen om uitleg, gaat ze nog ontkennen heel vaag, heeeeel vaag, Maar daarom ben ik destijds op haar gevallen

Oeh en in liefdesland ben ik nog altijd een ramp. Ik word verliefd op mensen die onmogelijk ver weg wonen, ook al geeft dingetje aan ook interresse te hebben voor mij op vage manier maar toch ik denk dat te lezen, toch heb ik geen zin in zoiets. Ik durf niet. en die fout dat ik met iemand ging zoenen waar ik niet om geef, heb ik mezelf nog steeds niet vergeven

when does that weird feeling go away? What's the meanig of it all......Why are we here....why can't we just be happy to live.....
Oud 27-06-2005, 14:59
Verwijderd
ik hou niet van natuurkunde, muziek ging kut en nederlands was stom!

IK HAAT TOETSENWEKEN!

(gelukkig worden ze afgeschaft )
Oud 27-06-2005, 15:06
Wolter
Wolter is offline
Lekker lezen in het zonnetje onder een grote boom met veel schaduw waar af en toe een beetje zon doorheen komt
Oud 27-06-2005, 15:09
George
George is offline
Ik vraag me af of ik nog op te vangen ben,
ik vraag me af of iemand me nog wel wíl opvangen.
Oud 27-06-2005, 15:18
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Hernuel Fan schreef op 27-06-2005 @ 15:02 :
heeeeeeeeeee???
hoe weet jij dat??
dat ik naar vwo5 ga????
Meis, voor iemand die naar 5 vwo gaat, had ik je pienterder ingeschat Nee hoor, is maar gekheid! Ik heb in je profiel gespiekt
Oud 27-06-2005, 15:43
Gothic
Gothic is offline
Zo klaar met werken, lekker gedouched, 24 euro verdient, niet veel, maar tis wat. Alleen vrijdag nog werken, voor de rest vd week allemaal leuke dingen gepland, hopelijk is het dan snel zaterdag ---> thailand ---> vakantie ...
Oud 27-06-2005, 15:51
Mara
Mara is offline
Kutterdekut. Morgen wiskunde tentamen, ik vat 't niet, m'n faalangst voel ik nu al aankomen en het gaat niet lukken. Straks blijf ik als enige zitten, in een volledig vreemde klas en ik ben al zo'n sociaal wrak
Oud 27-06-2005, 16:20
Verwijderd
Ik heb vandaag de hele dag bij C gezeten sinds lange tijd. en dat was gezellig. we hebben gewierd en de koeien van land gehaald. dit klinkt stom, maar voor mij was t even alsof ik weer 14 was. heerlijk. maar de kpn deed stom en ik kon dus niet bellen of smsjes ontvangen *sorry Mushu*. zijn even naar Leek gefietst om te vragen of we mogen komen werken. dus nu heb ik werk vanaf donderdag. lekker. wordt vast wel gezellig. alleen niet wat ik in gedachten had, maar het is lastig om werk te vinden. moet nu wel een aantal afspraken afzeggen of verzetten. *sorry Emmy*. ik heb zin in de oprtedens met de KAravaan. ik hoop dat het beter word dan het gisteren ging. de generale repetitie van Floris de 5e. er waren mensen die hun muziek voor het eerst zagen. maar het was wel tof, en er was een hele mooie Flors. getrouwd en kind weliswaar, maar dat geeft niet. kijken kan geen kwaad

en verder? tsja. het gaat nog steeds klote. en dat kan ik nu eenmaal niet van me afzetten. hoe hard ik er ook voor werk. nou ja. eerst de vakantie maar doorkomen.
Oud 27-06-2005, 16:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zucht en nog eens zucht.. en nu?
Oud 27-06-2005, 16:42
Nonaj
Nonaj is offline
Dan zit je al verre van lekker in je vel en dan krijg je van je docente opeens dit mailtje:

Dear Ellen,

I am sorry to tell you that I am of the opinion that you should not continue studying English. Your pronunciation, vocabulary and grammar are not good enough for the level that we expect after TV1 and TV2. You do not have a good command of English.

Komt trouwens niet uit de lucht vallen, dit was onderdeel van het commentaar op mn presentatie van vorige week Ik weet dat ik niet goed ben in presentaties en dat mn Engels niet al te best is, maar tot nu toe heb ik alles gehaald, en nu dit....

Opeens heb ik weer zin in alcohol
Oud 27-06-2005, 17:06
Retteketet
Retteketet is offline
@ nonaj: shit, wat een rotbericht. wat ga je nu doen?

verder: weer even terug van weggeweest. ik had niet zoveel tijd om te posten. ik heb ook eigenlijk niet zo veel te posten. behalve dat het niet zo goed gaat en toch ook eigenlijk wel. het is vreemd. alles om mij heen gaat goed, ik kan lachen, maak het gezellig, maar van binnen zit er een doorn. misschien moet ik eens gaan snoeien.
Oud 27-06-2005, 18:45
rare kwast
rare kwast is offline
zat in de bus (om half 3 ongeveer) naar mn stage en ineens begon ik te huilen..
waarom...waarom
zit nu op stage...ben je gelukkig wel beetje bezig maar toch nu is het weer rustig...ik ga wat doen
Oud 27-06-2005, 18:51
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hey jongens... Ik ben weer terug... *zwaait*

Dagboek 28 mei 2003:
[...] Bijna een maand geleden, híj deed me pijn. Net op vakantie geweest, alles is kut... m'n broer trekt het niet meer, is ingestort... Slikt oxazapam nu, slaapt hele dagen. En vandaag kwam ik hém tegen, tiefushufter: hij naderde me vanachteren, klemde zijn armen om me heen, gaf me een kus in m'n nek "Hallo kel, fijne vakantie gehad?". Tintelingen, woede, bloed dat begon te koken. "HUFTER! rot op!". Waarna een sissend: "Hoer!" volgde. Tranen, ik wil dit niet meer voelen. Nooit meer.

Dagboek 13 mei 2004:
[...] Volgende maand komt mijn broer als het goed is terug van wereldreis, zou hij al weten wat hij wil? Zou hij zich nu beter voelen? Ik zit inmiddels alweer een maand thuis, heb er de ziekte over maar ik kan het gewoon niet meer. Ben op, doodop. S'avonds huil ik mezelf in slaap, schreeuw... gil... Alles om mijn eenzame stilte te overbruggen. Maar waarom worden mijn woorden niet gehoord? Niemand luistert.

Dagboek 14 augustus 2004:
Ik heb een keuze gemaakt. Een moeilijke, en wel gisteravond. Maar het kon toch niet anders? Het is nu half 4 s'nachts, kan niet slapen en ik weet dat ik fout zit. Ik moet weg bij die jongen, 2 uur geleden ging het mis, maar met wie moet ik het erover hebben? Iedereen verklaart me toch wel voor gek. Zo fijn, maar ik kan dit niet alleen. Écht niet. Net sloeg hij door, echt door. Al is er al lang en breed excuses gemaakt, maar praat dat de gehele gebeurtenis goed? Godverdomme, tranen..

Dagboek 18 maart 2005:
Vandaag voor het eerst op gesprek geweest bij de psychotherapeut. Ik heb nog zo m'n twijfels, maar ik heb gewoon hulp nodig. Zou het goed komen? *zucht*

Dagboek 24 april 2005:
Ik las vandaag een zelfgemaakt verslag terug over een gesprek met een psychologe: "Pas wanneer je van jezelf houdt, kun je houden van een ander". Hou ik van mezelf? Hmm.. Nee ik geloof van niet en nu? [...]

Dagboek 26 juni 2005:
[...]We gaan de goede kant op, beginnen ons weer in bepaalde dingen te interesseren, vinden weer dezelfde dingen als vroeger leuk... hebben weer zin in de toekomst... lachen weer... Stiekem voel ik me goed, heel goed. Vandaag kwam ik erachter: Ik ben van mezelf gaan houden. En het allerstomste van alles: Ik heb weer vertrouwen, en wel in één persoon speciaal: mijn vriend, een jongen, en watvoor één. [...]

Zou het dan toch goedkomen?

Laatst gewijzigd op 27-06-2005 om 19:06.
Oud 27-06-2005, 19:30
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En ineens ben ik weer helemaal vrolijk.

Maak ik me dan echt zo druk om die rijlessen, laat ik dat nu voorts al mijn dagen verpesten?
Oud 27-06-2005, 20:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*Zucht*

Wat is ze mooi, wat is ze lief, wat is ze leuk...

En bezet.
Oud 27-06-2005, 20:58
ExVaal
ExVaal is offline
Wat een zak, zo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten