Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2005, 21:01
Verwijderd
K hou van deze serie En al helemaal van deze aflevering... Die allerlaatste scene: "Will you help me?" te lief gwoon!
Advertentie
Oud 28-06-2005, 21:11
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 28-06-2005 @ 21:59 :
ephram had haar er stiekem voor opgegeven dacht ik
Hmmm, heb ik dat gemist
Oud 28-06-2005, 21:44
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 28-06-2005 @ 21:59 :
ephram had haar er stiekem voor opgegeven dacht ik
ja dat klopt, dat was die aflevering waar het net leek alsof hij een motivatieverslag schreef voor zichzelf (vooral in het begin) maar uiteindelijk bleek dat hij een aanmeldingsbrief schreef voor Amy voor Princeton...
Oud 28-06-2005, 21:48
Verwijderd
Ik keek vandaag en dacht dat dat van harvard was.. maar dan is t nu opgelost
Vond het een leuke aflevering. Eindelijk krijg ik het ouderwetse everwood-gevoel weer terug
Oud 28-06-2005, 22:31
Briseïs
Briseïs is offline
omg ik heb t half gemist
en van de laatste 20 minuten én dit topic kan ik nog niet uitmaken wat madison nou met het kind gedaan heeft

kan iemand mij even verlichten?
Oud 28-06-2005, 23:43
Flowtje
Flowtje is offline
Madison had het kindje ter adoptie weggegeven.

Ephram gaat er zeker weten volgende week achter komen dat de hele familie Abbot het al wist. Maar nu Bright uit huis gaat zou Ephram wel leuk huisgenootjes kunnen worden met Bright.

Stukjes met Bright waren leuk, en Jake <3
En de laatste scene was erg lief.
Oud 29-06-2005, 08:09
zus en zo
zus en zo is offline
Niet de hele familie Abbott weet het toch? Bright weet het volgens mij niet...
Oud 29-06-2005, 10:41
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 29-06-2005 @ 09:09 :
Niet de hele familie Abbott weet het toch? Bright weet het volgens mij niet...
Volgens mij ook niet

Ik vind wel dat Amy en Ephram nog zo afstandelijkig zijn... Ze knuffelen alleen maar.. Ik bedoel: als mijn vriend naar NY was gegaan en daar dat had gehoord dan had ik m heel lang geknuffeld en vastgehouden en tenminste wel 1 kus gegeven
Oud 29-06-2005, 13:36
Verwijderd
Weet Ephram nou dat Amy het al wist, of heeft hij het haar verteld over de telefoon, of denkt hij dat ze het nog helemaal niet weet?
Oud 29-06-2005, 13:37
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 29-06-2005 @ 14:36 :
Weet Ephram nou dat Amy het al wist, of heeft hij het haar verteld over de telefoon, of denkt hij dat ze het nog helemaal niet weet?
Amy reageerde op zo'n manier dat Ephram het aan haar heeft verteld aan de telefoon. Hij weet nog niet dat zij het al wist.
Oud 29-06-2005, 16:00
Solid
Solid is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 29-06-2005 @ 14:36 :
Ja dat vond ik ook vaag? want ik dacht dat ie wel boos zou zijn dat Amy het al wist (in het kader van: iedereen wist het al behalve ik)

volgens mij heeft ie alles verteld over de telefoon, maar hoe Amy gereageerd heeft weten we dus niet (best stom eigelijk, had ik best willen zien? want zou ze zogenaamd doen of eerlijk zijn)
Oud 29-06-2005, 16:07
Verwijderd
ja, ik vond amy ook op zo'n manier reageren alsof Ephram het haar verteld had.. maar ik vond het vreemd dat ie zoiets over de telefoon zou zeggen, en ik was benieuwd hoe hij het zou vertellen en zij zou reageren..
Oud 29-06-2005, 16:16
Verwijderd
Volgens mij weet Amy het, meot wel. Maar ik denk niet dat ze Ephram heeft verteld dat zij het al wist. Ephram kennende was hij dan niet zo tegen haar
Oud 29-06-2005, 17:34
Flowtje
Flowtje is offline
Amy wist het al voor Ephram naar zijn auditie ging. Ik ben benieuwd hoe Ephram gaat reageren als hij erachter komt dat Amy het ook al wist. Ik neem tenminste aan dat Ephram het via de telefoon tegen Amy heeft gezegd en dat Amy heeft gedaan alsof ze het toen voor het eerst hoorde.

Oh, en Bright weet het natuurlijk nog niet. (Niemand heeft het hem verteld toch?) Ik blijf erbij dat Bright en Ephram huisgenootjes gaan worden. (Aangezien Bright toch al uit huis gaat en Ephram niet meer bij Andy (Andy.. heet die vader van Ephram zo? Ik ben het vergeten ) in de buurt wil zijn.
Oud 29-06-2005, 17:38
Solid
Solid is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 29-06-2005 @ 18:34 :
Oh, en Bright weet het natuurlijk nog niet. (Niemand heeft het hem verteld toch?) Ik blijf erbij dat Bright en Ephram huisgenootjes gaan worden. (Aangezien Bright toch al uit huis gaat en Ephram niet meer bij Andy (Andy.. heet die vader van Ephram zo? Ik ben het vergeten ) in de buurt wil zijn.
Het zou best logisch zijn

en ^ ik was ook benieuwd hoe Amy zou reageren en hoe Ephram daar weer op zou reageren. Afijn, we zullen het niet weten.
Oud 30-06-2005, 17:15
Verwijderd
Nee ik dacht dat Ephram dacht dat Amy het had wist omdat Andy haar gebeld zou hebben ofzo omdat hij dacht dat Andy wel zou bellen naar Amy om te zeggen dat hij eraan kwam..
Zoiets ; )
Oud 01-07-2005, 01:23
Verwijderd
Citaat:
mala schreef op 30-06-2005 @ 18:15 :
Nee ik dacht dat Ephram dacht dat Amy het had wist omdat Andy haar gebeld zou hebben ofzo omdat hij dacht dat Andy wel zou bellen naar Amy om te zeggen dat hij eraan kwam..
Zoiets ; )
Dat dacht ik ook.
En anders dat Andy het aan Harold had verteld en die weer aan Amy.
Oud 01-07-2005, 08:47
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
mala schreef op 30-06-2005 @ 18:15 :
Zoiets ; )
Waarom zou Andy Amy bellen? Ze wist het al van Harold, en dat wist Andy.

En waarom zou Ephram denken dat Andy het al aan Amy heeft verteld? Ephram zou nu wel verwachten dat Andy wel uitkijkt met dingen doorvertellen of verzwijgen...

ephram zat op het vliegveld te peinzen tot Amy hem belde, toen zal hij het wel verteld hebben.
Oud 02-07-2005, 20:38
Verwijderd
Eh ja iets in me zegt dat het niet zo is, maar ik kan niet (meer) zeggen waarop ik dat baseer..
Oud 05-07-2005, 20:14
joes
joes is offline
tis ff reclame

Oh my god

zo zielig, deze aflevering, Delia was egt, serieus, egt geniaal! Andy vind ik maar een lul worden, waarom is hij nou opeens zo 'vrolijk' tege nina? sukkel
Oud 05-07-2005, 20:17
Kimisa
Kimisa is offline
Hmm, Hannah begint mij te irriteren. Ik vind haar rol niet echt bijzonder ofzo.
Oud 05-07-2005, 20:35
Verwijderd
Hannah met haar God de hele tijd vond ik ook niet zo leuk.. maar dat met die jongen wel

Delia
Gelukkig was ze op het eind weer blij
Oud 05-07-2005, 20:56
zeep007
zeep007 is offline
nee, hannah moet met Bright!!!!

en Ephram vind ik zo'n zeikerd worden, blergh. Amy daarentegen krijgt weer een beetje waardering van me.
Oud 05-07-2005, 23:54
Solid
Solid is offline
woww die scene van delia en andy goed geacteerd van haar zeg! (en tof eigelijk dat ze es een heftige scene mocht spelen, laatste tijd was ze enigszins uit beeld) 'do you wanna make a smiley?'

oei amy en ephram op zich wel logisch dat ie pissed is, maar aan de andere kant was zij toch ook niet de juiste persoon om het te vertellen? maar ok tis natuurlijk ook dat ze (nadat hij het zelf had verteld) niet gelijk had verteld dat ze het al wist..amy was wel begripvol oid..en ephram is gewoon messed up, ik zou ook niet weten hoe je ermee moet omgaan mooie scene bij dat adoptiebureau.

heel even dacht ik dat het Juillard verhaal nog doorging, maar helaas

hannah en die jongen zijn schattig (hoe heet ie?) ik vond haar er mooi uitzien. Een nieuwe verhaallijn, leuk toch; en dan wordt bright vast jaloers(joehoe!)

Laatst gewijzigd op 05-07-2005 om 23:57.
Oud 06-07-2005, 01:02
Verwijderd
ooooh wat een vreselijk corny aflevering zeg
Oud 06-07-2005, 14:19
Gruppie
Gruppie is offline
die verwijzing naar Joan of Arcadia was echt
Oud 06-07-2005, 16:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 05-07-2005 @ 21:56 :

en Ephram vind ik zo'n zeikerd worden, blergh. Amy daarentegen krijgt weer een beetje waardering van me.
Uhuh.
Oud 06-07-2005, 18:32
MB
MB is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 05-07-2005 @ 21:56 :
nee, hannah moet met Bright!!!!

Het zijn allemaal een stelletje zeikerds, maar degene die terecht een zeikerd is is die Ephram (momenteel, normaal gesproken zeikt hij ook over alles, zonder reden), aangezien zijn vader en zijn vriendin hem dus min of meer voorgelogen hebben over iets wat toch wel heel erg belangrijk is...
Oud 06-07-2005, 19:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 06-07-2005 @ 19:32 :
Het zijn allemaal een stelletje zeikerds, maar degene die terecht een zeikerd is is die Ephram (momenteel, normaal gesproken zeikt hij ook over alles, zonder reden), aangezien zijn vader en zijn vriendin hem dus min of meer voorgelogen hebben over iets wat toch wel heel erg belangrijk is...
Ik zou hetzelfde gedaan hebben als Amy geloof ik.

En ja, het is een zeikprogramma, maar wel fijn om naar te kijken.
Oud 06-07-2005, 21:40
kleindraakie
kleindraakie is offline
aah heeft iemand zin om te vertellen wat er gebeurd is gisteren? Ik was weg en ben helemaal vergeten om t op te nemen...
Oud 06-07-2005, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Gruppie schreef op 06-07-2005 @ 15:19 :
die verwijzing naar Joan of Arcadia was echt
Jaaa <3
Oud 07-07-2005, 09:53
Verwijderd
zo zielig amy.. zucht.. huilmomentje
Oud 07-07-2005, 15:15
Kim18
Kim18 is offline
Citaat:
grl schreef op 06-07-2005 @ 20:53 :

En ja, het is een zeikprogramma, maar wel fijn om naar te kijken.
Oud 09-07-2005, 21:45
Lilything
Lilything is offline
Kan iemand mij de aflevering van 5 juli samenvatten?

Ik heb, zo dom, er niet aan gedacht dat ik dat had, anders had ik mijn afspraak wel verzet, maar niet aan gedacht en

ik moet t weten
Oud 10-07-2005, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 09-07-2005 @ 22:45 :
Kan iemand mij de aflevering van 5 juli samenvatten?

Ik heb, zo dom, er niet aan gedacht dat ik dat had, anders had ik mijn afspraak wel verzet, maar niet aan gedacht en

ik moet t weten
'

op www.everwood.nl staan de afleveringen redelijk uitgebreid samengevat
Oud 12-07-2005, 22:11
Verwijderd
Wat een geniaal goede laatste vijf minuten Vond Everwood de laatste tijd niet meer zo goed, maar dit was echt sterk! Heb weer eens ouderwets zitten slikken
Oud 13-07-2005, 09:19
Verwijderd
Ik weet niet wat ik er deze week van vond. Amy was echt leuk deze keer. Maar misschien komt dat door herkenning ofzo
En Ephram deed me aan mn ex denken, een botte lul dus Hihi..
En Rose en Harold. OMG Kinderen willen en dan een tumor
En Delia komt bijna nooit meer in de serie voor
En Bright was weer leuk. Heb het idee dat hij een wat volwassenere rol heeft gekregen.
En Jake en zn broer. Wat een eikel zeg, die broer. Brr.. En zomaar hup hup ondertekenen zonder doorkijken. Tja, het is je broer, maar gezien het gedrag van die broer....
Nina was ook weer leuk
Oud 13-07-2005, 10:39
Verwijderd
Eens met Loontjuh!
Ik geloof dat ik alles redelijk heb meegekregen ondanks dat ik pas na de eerste reclame kwam kijken..
Kan iemand even vertellen wat er is gebeurd in het eerste stukje?
Oud 17-07-2005, 16:12
Verwijderd
Dat einde

Er komen nog 3 afleveringen, dan is het seizoen afgelopen.
Oud 17-07-2005, 19:44
Severus
Severus is offline
Ik hoop dat Rose de kanker overleeft en ze dan alsnog een kind nemen....
Oud 17-07-2005, 20:56
Verwijderd
Ik had al langer het idee dat Rose ziek zou gaan worden. 't Leek wel alsof ze haar symphatieke rol extra gingen belichten ofzo, zodat de klap groter was. In het begin filmpje zie je Rose geloof ik ook in een rolstoel zitten, ze glimlacht, maar ze lijkt wel wat moe (en ziek). Dus ja, ik verwachtte het al.

Toen ze dacht dat ze zwanger was, riep ik trouwens telkens 'overgang! overgang!' alsof dat zo leuk was mijn vriend werd gek van me. Jake opperde dat pas heel laat, maar goed, uiteindelijk was het dat dus niet.

Wel een eng idee dat ze weer een kind willen/wilden Dat bijna net zoiets als wanneer mijn ouders waar een kind zouden krijgen. Vreselijk idee
Oud 18-07-2005, 09:26
Verwijderd
Pff.. Even kijken of ik het red om het morgen te kijken
Oud 18-07-2005, 21:12
BCR
BCR is offline
Zielig voor Amy
Oud 19-07-2005, 19:50
Verwijderd
'Dr. Atkins can bite my bum'

Wel een beetje stom dat ze het niet aan Bright en Amy willen vertellen. Ik zou dus juist wel doen, ook al is het moeilijk.

Ephram wil naar Europa Amsterdam
Oud 19-07-2005, 20:17
Lente
Lente is offline
ephram en bright moeten samenwonen
Oud 19-07-2005, 20:19
Verwijderd
Ik vind Topher maar stom. Hannah is nu ineens heel anders, maar wel leuk.
Bright is leuk

Ik ben wel benieuwd wat Ephram gaat doen...
Oud 19-07-2005, 20:28
The 1 and only
The 1 and only is offline
Bright en Hannah

Rose
Oud 19-07-2005, 20:30
Lente
Lente is offline
3 weken later... en een minuutlater is het afgelopen heel raar, ephram zit nu zeker in londen ofzo. whu echt heel raar en vooral ook zielig einde
Oud 19-07-2005, 20:32
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Dat einde Dat is wreed, nou duurt t nog een week
Oud 19-07-2005, 20:35
Verwijderd
Ik had het al verwacht, dat ze haar benen niet meer zou voelen. Ik vond Harold al te happy doen, er moest iets mis gaan.

Bright lijkt echt op Harold viel me net op
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten