Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2005, 10:01
Kryptonite
Kryptonite is offline
Hey,

Al sinds een tijdje vind ik een jongen leuk. Hij woont ver weg, maar hij zit wel bij me in de klas, dus ik spreek hem vaak. Ik ben alleen altijd vreselijk verlegen en helemaal bij jongens die ik leuk vind. Ik durf dus eigenlijk geen echte actie te ondernemen.
Drie dagen geleden had ik een feestje van een vriendin. Daar zou ook een jongen komen waar ik vaak mee msn (ook hij woont nogal ver weg). Oorspronkelijk was dat omdat mn vriendin ons wilde koppelen, maar later werden we gewoon goede vrienden.
Ok, je voelt m al, op dat feestje hebben we alleen maar met elkaar gekletst en waren we onafscheidelijk. We vinden elkaar nu best leuk. Mijn vriendin ziet t nu al helemaal voor zich en heeft allerlei plannen om ons bij elkaar te brengen.
Ik heb alleen een probleempje: ik kan die andere jongen echt niet zomaar vergeten! Nou heb ik iig die eerste jongen (uit mijn klas) een meeltje gestuurd (4 uur snachts , kon niet slapen) om hem te vertellen wat ik van m vindt en of ie ook even eerlijk wil zijn. Als hij namelijk zegt wat hij van me vindt en dat is negatief, dan scheelt dat in elk geval alweer chaos in mijn hoofd.
Ook lijkt de jongen van het feestje veel enthousiaster te zijn over mij dan ik over hem en ik wil alleen iets met hem als ik echt verliefd ben, maar ik vin m wel errug leuk . Maar aan de andere kant ben ik ook weer bang (door mijn verlegenheid) om iets fout of voorbarigs te doen.
Ik heb nog nooit echt iets serieus met een jongen gehad dus ik weet ook niet wat ik van mezelf kan verwachten.

Ok, ik kap nu met schrijven want ik snap steeds minder van mezelf. Reacties zijn zeer welkom...
Oud 04-07-2005, 10:06
Verwijderd
Lef heb je wel, door die klasgenoot gewoon te mailen Ook wel handig, trouwens, want nu kom je inderdaad wel te weten of je hem af kunt schrijven of niet.
Mocht hij je niet leuk vinden, dan richt je je gewoon op het nieuwe slachtoffer. Je hoeft niet meteen iets met hem te beginnen, natuurlijk - heel verstandig om dat niet te willen als je niet verliefd bent - maar je op hem richten kan best, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 10:08
gurl19
gurl19 is offline
Ik zou denk gaan voor de jongen van het feestje.. Maar doe het gewoon lekker rustig aan. Dan kom je vanzelf achter wat je wilt!

De jongen uit je klas. Tja.. misschien perfectioneer je hem wel omdat je al zo lang verliefd ben maar nog geen actie hebt ondernomen.. En misschien is het ook niet wederzijds.

Als ik jou was zou ik kiezen voor de jongen van het feestje. Maar het is natuurlijk jou eigen keuze!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 10:27
Kryptonite
Kryptonite is offline
"De jongen uit je klas. Tja.. misschien perfectioneer je hem wel omdat je al zo lang verliefd ben maar nog geen actie hebt ondernomen.. En misschien is het ook niet wederzijds."

Precies, dat dacht ik ook al. Ik vind hem het leukste, maar ja, het is ook het meest uitzichtloos.

"Lef heb je wel, door die klasgenoot gewoon te mailen "

Thanks, zo ben ik normaal nooit, maar nu moet ik ff zekerheid hebben

Aargh! Kom ik zonet op msn, heeft de jongen van t feestje in zn naam gezet "Jeej, ze vindt me leuk!!"
Oké dat is freaky, ik wil m geen pijn doen, maar hij moet t dan wel even wat rustiger aan doen!

Zal ik m alles vertellen of zal ik wachten tot mn klasgenoot terug heeft gemeelt en dan opnieuw nadenken?
Oud 04-07-2005, 10:42
Verwijderd
fok jou vriendin, die heeft er niks mee te maken
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 10:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kryptonite schreef op 04-07-2005 @ 11:27 :
Psst... Er zit een knopje met 'quote' bij iedere reactie. Is een stuk overzichtelijker met reageren.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 10:58
chaosphere
chaosphere is offline
Citaat:
Kryptonite schreef op 04-07-2005 @ 11:27 :
Aargh! Kom ik zonet op msn, heeft de jongen van t feestje in zn naam gezet "Jeej, ze vindt me leuk!!"
Oké dat is freaky, ik wil m geen pijn doen, maar hij moet t dan wel even wat rustiger aan doen!

Zal ik m alles vertellen of zal ik wachten tot mn klasgenoot terug heeft gemeelt en dan opnieuw nadenken?
ik zo sowieso wachten totdat je klasgenoot je terug heeft gemaild, of op een andere manier heeft laten weten wat hij van jou vindt.

edit=typo (zo goed dan )

Laatst gewijzigd op 04-07-2005 om 11:44.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 11:06
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
chaosphere schreef op 04-07-2005 @ 11:58 :
ik zo zoiezo wachten totdat je klasgenoot je terug heeft gemaild, of op een andere manier heeft laten weten wat hij van jou vindt.
sowieso

Wanneer leren mensen dat nou eens?
Oud 04-07-2005, 11:15
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 04-07-2005 @ 12:06 :
sowieso

Wanneer leren mensen dat nou eens?
nooit
Oud 04-07-2005, 11:30
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Tom Poes schreef op 04-07-2005 @ 12:15 :
nooit
Ik merk 't.
Oud 04-07-2005, 13:24
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Ik vind het zooo dom als mensen in hun msn naam zetten wat ze denken dat andere mensen van hun denken.

edit: wat ze van anderen denken.

edit: wat ze denken hoe jij over hun denkt.

edit: komt alleen maar verwarring van.

Laatst gewijzigd op 04-07-2005 om 13:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten