Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
naief moet naïef zijn? Dan op alle slakjes zout gestrooid. Je brengt je gedichten erg persoonlijk en recht-door-zee de laatste tijd, een beetje meer drama zou niet weg zijn. Het klinkt vreselijk dramatisch, de juiste toon gevonden, complimenten.
|
![]() |
Ik vind het een heel mooi gedicht, maar bij de 1e 3 strofes vind ik steeds de laatste zin zo lelijk..
'Weg met het verstand', ik kan het niet uitleggen, maar dat 'Weg' vind ik niet echt mooi. Dan nog liever 'Geen verstand'. 'Zo ontzettend veel spanning' vind ik op zich geen slechte zin, maar vind het 'ontzettend' er een beetje te dik opgelegd. Zonder dat woord zou het ook krachtig over komen denk ik. En 'normaliter' vind ik ook niet mooi.. 'Maken jou zomaar beven' vind ik niet zo mooi klinken, ik denk door dat 'Maken', ik vind 'Laten' echt veel mooier. Ik klink nu waarschijnlijk heel negatief over het gedicht, maar ik vind het echt heel erg mooi, ben alleen misschien een beetje (te?) kritisch. Maar vind het dus echt mooi. ![]() |
![]() |
|
Ik vind het een mooi gedicht, maar ik vind alleen de titel, en dus de 1e zinnen niet zo mooi. 'de verboden aanraking' loopt voor mij niet zo lekker, aanraking is te lang....verder geen kritiek...erg mooi. Het woord normaliter stoort mij helemaal niet, het zorgt juist voor een goed lopent ritme!
Kus, Live |
![]() |
||
Citaat:
Op sommige plaatsen, zoals : Ik en zo gelukkig zijn als nu? , kan je beter accent plaatsen door leestekens of een andere structuur. Verder vind ik die eerste mooier, en tweede, minder voor jou ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vrouwonvriendelijk in de Bijbel Paulo | 1 | 11-08-2006 22:18 | |
Verhalen & Gedichten |
De Ronde Kamer [Vervolgverhaal] Eztherz | 0 | 21-03-2006 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
de Koekverslaving Gravin | 17 | 04-04-2005 15:31 | |
Vrije tijd |
“Column: “Wat zijn we toch verrot met elkaar?” USPalermo | 121 | 07-10-2004 13:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is de vrouw minderwaardig in het Jodendom? Oum Taqiyyah | 45 | 06-12-2003 14:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
moet de islam verboden worden. Isa | 53 | 08-01-2003 17:33 |