Advertentie | |
|
![]() |
|
Counting Crows Must Die
counting crows must die counting crows must die counting crows must die i'd like to punch them in the eye all that crap I hate so much everything about them sucks boring music badly played if they were a dog i'd have them spayed boring hippie ripoff shit that sucked in the first place counting crows must die
||
Citaat:
jij hebt het gesnopen.. 19 augustus CC rules!!!! wiehaaaa. HMH here i come!!!!
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
kheb alle albums, vind ze echt zoooo geweldig
![]() august and everything after is vind ik wel de mooiste, omdat er zoveel langzame nummers op staan, gewoon heel mooi, vooral sullivan street... recovering the satellites heeft een aantal heel mooie liedjes, o.a. have you seen me lately, natuurlijk a long december, en nog wat nummers. het enige nummer dat ik eigenlijk niet leuk vind is children in bloom, kweet niet, kan er niet echt naar luisteren, het pakt me niet. across a wire is mooooi, ik ben gek op de acoustic sessie van VH1...die nummers zijn zo mooi geworden, heel gevoelig enzo. ![]() this desert life...ja ik heb het album wel al sinds ie uit kwam enzo, alleen toen in die periode was ik niet meer zo into de CC en toen heb ik het niet echt geluisterd. met hard candy begon ik ze wel weer vaak te luisteren, alleen dat ene album heb ik nog steeds niet echt geluisterd, dus kan er niks over zeggen. hard candy is echt leuk, veel vrolijke nummers en wat langzamere, Holiday in spain is mn favoriet samen met american girls. ik leerde ze kennen toen ik in 97 naar de herhaling van pinkpop 96 keek, toen werd CC dus uitgezonden, en had al wel een paar keer A Long december op tmf gezien en erover gehoord doordat mn toen favo band Matchbox 20 er veel mee vergeleken werd. ik ga alleen niet naar een concert. te groot en te duur voor mij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het idee dat de Countin Crows net zo veel of meer live cd's dan studio cd's hebben geniaal. En hun muziek klinkt gewoon lekker in het gehoor. De zanger Adam Curitz (ik ken ze nog niet lang, dus vergeef als ik het verkeerd mocht hebben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
die andere zullen wel bootlegs zijn? en het is adam Duritz ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
[QUOTE]danique2 schreef:
voor zover ik weet hebben ze maar 1 live cd op het label uitgebracht en dat is across a wire. die andere zullen wel bootlegs zijn? [/QOUTE] Volgens de fans van mijn vakantie groep hebben ze er meer. En volgens mij heb ik er bij de schappen van Van Leest ook meer live cd's zien liggen. Ze zijn in Amerika ook beroemder dan hier, misschien scheelt dat ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Wat vind je van Big Yellow Taxi (hidden track op Hard Candy)? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Om een kort verhaal lang te maken: Een goed nummer wat wel bij het album hoort en past, maar wat wel net ff anders klinkt dan de rest. Hierdoor valt het wqel extra op.
|
kort gezegd:
Adam Duritz is de beste zanger ter wereld August And Everything After is het beste album ter wereld en Across A Wire is de beste live-plaat ter wereld. Kortom; mijn recensie rules (www.scholieren.com/muziek) mag dat reclame maken? voor jezelf?
|
Ik ken de band al wel een tijdje (twee jaar)... Ze maken zeker goeie muziek. Ik heb ze 'ontdekt' door mijn vriendin, die is hélemaal gek van ze...
Ze hebben nu ook zo'n clip: American Girl dus ik denk dat inmiddels wel veel meer mensen van deze band gehoord hebben!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
daarna moet je overgaan naar August And Everything After (de beste) dan neem je de officiele live-plaat (Across A Wire) Om een beetje op de hoogte te blijven van hoe ze er nu voor staan neem je dan de nieuwe plaat Hard Candy en om je verzameling compleet te maken koop je ook nog This Desert Life.. en daarna komen de bootlegs en zo.....
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
holiday in spain samenwerking tussen blof en counting crows love.the.sunset | 13 | 09-05-2004 16:29 | |
Muziek |
Counting crows in Ahoy love.the.sunset | 10 | 14-02-2004 11:47 | |
Muziek |
waar gaat Murder of One(Counting Crows) over? love.the.sunset | 2 | 18-09-2003 20:47 | |
Muziek |
Is de Elisabeth van Counting Crows/Acda&deMunnik nou dood of niet?? MeCute1983 | 7 | 17-02-2003 11:59 | |
Muziek |
Counting Crows Maurice | 32 | 30-12-2002 14:57 | |
Muziek |
hard candy -counting crows roman | 11 | 05-07-2002 13:40 |