Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik schrijf dus (bijna) alle teksten voor onze band! 't is oi-punk!
||
![]() |
Citaat:
misschien een stomme vraag, maar ik ben wel nieuwschrierig naar je teksten. Zou je iets willen mailen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Hmmm ik schrijf oer wat mij ook maar intresseert, soms autobiografisch (gedichten ed) soms ook als kritiek of cynisch, ligt eraan wat voor een ophef er gemaakt kan worden over iets...In principe kun je een verhaal over een aardappel nog intressant maken met de juiste vergelijkingen en nutteloosheid...
||
![]() |
Citaat:
Ja, dat snap ik. Nu niet persoonlijk, maar ik had dit eerst op muziek geplaatst en het is hierheen verhuist. Het gaat dus eigenlijk om songteksten. |
![]() |
|
![]() |
Ik schrijf ook regelmatig.
zet ze ook op mijn site wil dr alleen meer mee gaan doen maar ja een band vinden enzo he. En ik denk dat ik mijn teksten kwa inhoud ook behoorlijk kan verbeteren. Alhoewel heb hier een hele nieuwe serie en die klinken behoorlijk al zeg ik het zelf ![]() anywayz Groeten Edwin
|
Verwijderd
|
jah, mij schrijft ook.. we hebben zelfs een band, Paralith, (jaja) maar dat wil niet echt opschieten, hebben nog nooit samen gespeeld en das toch bes wel heel handig als bent
![]() en goed, waar ik mijn inspiratie vandaan haal.. ik schrijf gewoon mn gevoel op, volgens mij.. niet van het nieuws in elk geval ![]() |
![]() |
|
![]() |
*steekt vinger hoog in de lucht* ME ME ME!!
die teksten van mij slaan niet echt ergens op (heb k zelf t gevoel ten minste) maar soms helpt t wel weet je om dingen van je af te schrijven zeg maar...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 21:24 | |
Muziek |
Rock EpicAlastis | 57 | 31-08-2007 19:42 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
De Kantine |
Googlism. kaleidoscope | 71 | 05-02-2003 15:20 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 | |
ARTistiek |
zijn hier ook tekstschrijvers? ducky | 16 | 11-11-2001 18:13 |