het nadeel is dat je geluidskaart hetnog steeds beschouwt als joint stereo (ook al zeg je tegen hem door de software dat het dual mono is) dat is nl hardwarematig vastgesteld bij die goedkope klotedingen. je krijgt dan zoizoo iets (weinig, maar naar mijn mening teveel) overspraak. dan zou ik toch overwegen omvoor 5 euries een 2e geluidskaart erbij te kopen op een of andere computerbeurs.
Als ik jou was zou ik zoizoo geen behringer mixer kopen

je hebt ook 2 sporige AD convertertjes die kosten meestal 150% van de prijs, ze zijn alleen wat schaarser op de markt.
Wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is naar een goedkoop standalone multitrack apparaatje kijken, zoals zoom ze maakt, of boss.
ff voor als je het niet wist, uitleg is natuurlijk handig:
(buizen) voorversterker = zoals het al zegt, het versterkt, niet gigantisch veel, maar dan krijg je iig niet een heel miezerig geluid, buizen als je een wat warmer geluid wilt krijgen. (vergen doorgaans wel een beetje onderhoud)
para eq = bepaalde frequentiegebieden kan je een boost/cut geven zodat je bijv meer bass krijgt of meer midden, vaak kan je de frequentiegebieden zelf instellen.
AD converter = precies hetzelfde als in je geluidskaart, zet een signaal van analoog om naar, jawel, digitaal. Dit is meestal een belangrijk punt, want als je een slechte hebt gaat er veel van je geluid verloren.
wederom, behringer is goedkoop en je kan het ermee doen, maar over een paar weken zeur je dan over slechte kwaliteit.