Advertentie | |
|
![]() |
|
Gisteren NOS nieuws gezien? Daar werden allerlei scenario's getoond. Van "Blitzkrieg" tot "binnenste buiten"
![]() zie: http://www.omroep.nl/nos/nieuws/inde...0802/irak.html REIE
||
![]() |
Citaat:
Ik hoop nog steeds stilletjes dat ze amsterdam vergeten als ze die rakketen de lucht in sturen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hou noch van extreme joden, nog van extreme moslims (en ook niet van extreem rechts.) Wees eens wat toleranter... REIE
|
![]() |
Voor
Vanwege het feit dat saddam gewoon weg moet daar die vent spoort gewoon voor geen meter en hoe eerder die gek daar van zijn troon wordt gestoten hoe beter.Je kan er op w8en tot saddam weer een aanval doe op iets of iemand en hoe langer we w8en met die gek aantepakken hoe meer kern of biologies wapens die man heeft van mij hadden ze hem gisteren al mogen aanvallen om hem te stoppen maarjah das mijn mening. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En heel europa als bereid ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Amerika moet zich gewoon ns wat minder met andere landen bemoeien
![]() En zolang saddam rustig zijn 'tijd uitzit' zal die op een gegeven moment wel aftreden of zo...hij is toch ook al de 50 gepasseerd ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
wat denken jullie dat er gebeurd als ze saddam hussein hebben doodgemaakt. Ze kunnen niet de oppositie als nieuwe bewindhebbers aanvoeren, zoals in afghanistan, omdat die er door saddams eigen toedoen niet meer onder de levenden verkeren. Het gevolg is dat het land niet meer te besturen is, omdat irak een erg gecentraliseerd land is. gevolg: er chaos zal uitbreken en dat het uiteen zal vallen waardoor misschien wel de hele regio zal destabiliseren
Ik denk dat er in deze situatie veel mensen in irak en de landen daar omheen ongelukkig zijn met het bestuur van SH, maar dat een oorlog geen verbetering zal zijn maar juist een verslechtering, waarbij nog veel meer mensen zullen gaan lijden. Want als het waar is dat saddam chemische of nucleaire wapens heeft, dan zal hij niet schromen om deze in te zetten tegen de Amerikaanse militairen en de Isrealische bevolking.
||
Citaat:
persoonlijk lijkt het risico op massale burgerslachtoffers te groot en bied de VS geen goed alternatief voor de regering van saddam
|
Waarom moeten ze altijd bombarderen dan? schiet die lul toch dood met een sniper...want de enige die ze treffen zijn (vaak) onschuldige burgers....netals in Afghanistan..half afghanistan ligt in de as (overdeven), en OBL leeft nog...lekker nuttig dus..
||
Citaat:
Ga met een ski-koffer naar Irak als je denkt dat het zo simpel is ![]() Je moet hem wel eerst zien te vinden, eer je hem dood kan schieten. |
![]() |
||
Citaat:
Verder kan ik ook bevestigen dat (gesneden) beelden niet mogen worden aanbeden, in de Islam, en dat ze daarom uit voorzorg niet gemaakt worden. Dit geldt ook voor het christendom, als je de beeldenstorm nog kan herinneren. Wat aanvallen betreft, ik ben voor "uit de lucht" Precisiebombardementen op legergebouwen. REIE
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 03-08-2002 om 20:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wat mij betreft mag de VS dat gerust doen. Liever de VS aan de macht dan Saddam Hussein. Laten we wel een beetje perspectief hebben, mensen. Anti-amerikanisme tot daar aan toe, maar van volstrekte afwezigheid van enig vermogen tot relativeren en enig gevoel voor verhoudingen blijken jullie wel gespeend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
moet ik enkele mensen heir nog erop wijzen dat saddam ook chemische wapens tegen de koerden heeft ingezet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zie Saddam net zo graag verdwijnen als jou... maar let wel: een kat in het nauw maakt rare sprongen.... |
![]() |
|
![]() |
ik ben vrij anti-amerikanistisch maar saddam is natuurlijk ook geen lievertje.
toch denk ik dat t een uitermate domme actie zou zijn. Voor israel/palestina soweiso funest maar ook voor de rest van de wereld gevaarlijk (ook voor ons als er zon idioot europees land besluit de vs te helpen). saddam heeft momenteel aardig wat vriendjes en bovendien doet hij niet echt iets. Bij de golfoorlog was hij de eerste met een actie nu doet hij niets, behalve in eigen land en bij het as van het kwaad behoren. Hierdoor zal zijn macht sterker worden en niet zoals ee of andere muppet zei (gelezen in volkskrant) dat als de VS ze bombardeert het leger zich tegen saddam zou keren, dat is de grootste onzin ooit. bovendien mag de (militaire) kracht van saddam niet onderschat worden, het zijn geen handje vol idioten met oude (van de vs gekregen) wapens zoals in afganistan. Bovendien hebben we gezien hoe makkelijk het is de vs op zijn kont te krijgen. Biologische en chemische wapens zijn hoogst effectief. Antrax was klein en bovendien een relatief ongevaarlijk middel. laten we eens een leuker virus in de subway loslaten, of gewoon een soort pest. Vliegtuigje erbij, klaar. Bovendien ook lekker voor mijn papa want die heeft aandelen (maar goed dat doet er niet toe)
|
![]() |
en zoals mijn mama altijd zegt begin niet aan iets nieuws voor het oude afgesloten te hebben. Laat ze nou eerst eens de beloofde rust en orde en democratie in afghanistan brengen. geen burqua betekent nog niet vrijheid, en door de geliefde noordelijke alliantie worden de vrouwen even hard mishandelt als door de taliban
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hamas aan de macht T_ID | 500 | 30-01-2006 18:44 | |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Bedelactie VS levert € 28 miljard op Boosoog | 150 | 21-11-2003 18:30 | |