Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2005, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-07-2005 @ 16:33 :
Met d'r tetten???
gedachte wens vader?
Advertentie
Oud 07-07-2005, 16:38
Verwijderd
Vrede op aarde jongens, vrede!
Oud 07-07-2005, 16:39
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Francien schreef op 07-07-2005 @ 16:34 :
el-kaide?
Al-Qaeda (Arabic: القاعدة, "the foundation" or "the base") is the name given to a worldwide network of militant Islamist organizations. Built on the mujahideen resistance movement against the Soviet occupation of Afghanistan, it seeks to defend, via military and terrorist tactics, other Islamic communities under siege, including those in Kashmir, Bosnia, Chechnya, and Palestine. The group places itself in confrontation with the United States, due to the
en.wikipedia.org/wiki/Al_Qaeda
Oud 07-07-2005, 16:40
Verwijderd
[...] Terreur daarentegen is het tegenpool van de religie; er is geen genade, er wordt bloed vergoten, er wordt vermoordt en brengt een hoop ellende. De oorsprong moet gezocht worden bij mensen die een [...] communistische [...] gedachte hebben. [...]
Oud 07-07-2005, 16:41
Optima
Optima is offline
van dit sort acties wordt ik altijd erg wraakzuchtig. Maar laat ik het relativeren: ik hoop dat al die achterlijke malloten die affiniteit tonen met al-quaida, snel opgespoort worden, en ene vreselijk pijnlijke dood tegemoet mogen gaan. Desnoods publiekelijk executeren, sturen we die eikels een paar onthoofdingsfilmpjes terug, or worse: castratiefilmpjes.
Oud 07-07-2005, 16:41
JCG
JCG is offline
Citaat:
S. schreef op 07-07-2005 @ 16:23 :
En Nederland zou volgens het NOS volgend doelwit zijn! Dusss trek eigen conclusies
Ik blijf dag en nacht in een moskee hangen, dat blazen ze waarschijnlijk minder snel op
Oud 07-07-2005, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 07-07-2005 @ 16:40 :
[...] Terreur daarentegen is het tegenpool van de religie; er is geen genade, er wordt bloed vergoten, er wordt vermoordt en brengt een hoop ellende. De oorsprong moet gezocht worden bij mensen die een [...] communistische [...] gedachte hebben. [...]
Waarom haal je tussen stukjes weg?
ganralph
ganralph is offline
en mijn wijze afsluiting voor vandaag (voor het geval iemand me verkeerd begrepen heeft in de discussie):

ik leef mee met de getroffenen en ik hoop dat de verantwoordelijken berecht zullen worden (en dat er geen wereldwijde paniek-acties uitgevoerd gaan worden).

dodental staat nu op 45 geloof ik en dat zijn er, hoe de discussie ook loopt, 45 te veel.
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 07-07-2005 @ 16:42 :
Nou verklap je de grap!
Oud 07-07-2005, 16:43
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
JCG schreef op 07-07-2005 @ 16:41 :
Ik blijf dag en nacht in een moskee hangen, dat blazen ze waarschijnlijk minder snel op
denk dat ik dan maar n baard laat staan
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 07-07-2005 @ 16:42 :
Nou verklap je de grap!
Sorry!
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Dat doen je geliefde "Lonsdale jongeren" wel!

OH NO! NERGENS MEER VEILIG! PLUNDEREN!
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Maar die worden weer in de hens gestoken door 'lonsdalejongeren'.

EDIT: foiled again!
Verwijderd
Citaat:
Al-Qaeda waarschijnlijk niet nee, maar er zullen vergeldingen komen en dan denk ik dat een moskee een favoriet doelwit is.
Gatara
Gatara is offline
sommige lui schijnen er lol in te hebben
Oud 07-07-2005, 16:47
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
S. schreef op 07-07-2005 @ 16:42 :
Je zou andere stukjes van diezelfde man moeten lezen, da's heel wat minder vrede op aarde.
Oud 07-07-2005, 16:49
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik vind het allemaal een beetje eng worden. Madrid, Londen.. wie weet is Amsterdam het volgende doelwit ..
Oud 07-07-2005, 16:49
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 07-07-2005 @ 16:47 :
Je zou andere stukjes van diezelfde man moeten lezen, da's heel wat minder vrede op aarde.
Dat jij wat tegen die FILOSOOF hebt, was me al wel duidelijk, beste T_ID. Maar wat hij daarin schrijft is tóch wel
Oud 07-07-2005, 16:59
mjk
mjk is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 07-07-2005 @ 16:49 :
Ik vind het allemaal een beetje eng worden. Madrid, Londen.. wie weet is Amsterdam het volgende doelwit ..
Amsterdam niet. Dan Rotterdam met het Botlek gebied.
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
S. schreef op 07-07-2005 @ 16:49 :
Dat jij wat tegen die FILOSOOF hebt, was me al wel duidelijk, beste T_ID. Maar wat hij daarin schrijft is tóch wel
Ik heb niks tegen die man, ik heb iets tegen zijn haat tegen homoseksuelen die hij in zijn teksten heeft gezet.

Ik heb tevens iets tegen de schaamteloze manier waarop hij leugens verspreid over atheisten, communisten, de evolutietheorie, de nazi's, Nietzsche, en andersdenkenden over het algemeen.
Verwijderd
Volgende zouden DENEMARKEN en ITALIË zijn volgens voorlopige berichtgeving over mogelijke opeisers...

Denken jullie, Nederlanders, soms dat AMSTERDAM/ROTTERDAM/DEN HAAG een mogelijk doelwit kan zijn, vanwege het feit dat Schiphol een belangrijke luchthaven is, jullie dé wereldhaven hebben en vanwege de Nederlandse deelname aan zowel Afghanistan als Irak?

En wat met BRUSSEL, capital of Europe, grootste bastion van diplomaten, internationale en europese instanties zoals EP, EU Commissie en de NAVO... Centraal gelegen in Europa, en met de Haven van Antwerpen als 2de belangrijkse Haven en Zaventem...

>> Graag uw mening!

Kas
Belg
Oud 07-07-2005, 17:01
T_ID
T_ID is offline
En over Nederland als doelwit... tja.. je hoeft helemaal niks te doen om in de ogen van die mafkezen al moord en doodslag te verdienen, dus ik zou er niet van op kijken.
Oud 07-07-2005, 17:04
JCG
JCG is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 07-07-2005 @ 16:43 :
Al-Qaeda waarschijnlijk niet nee, maar er zullen vergeldingen komen en dan denk ik dat een moskee een favoriet doelwit is.
Dan trek ik een lonsdle trui aan, en ga bij de deur staan. Dan denken ze dat ik al bezig ben met die moskee en gaan verder
Oud 07-07-2005, 17:06
Raven
Raven is offline
tja welk antwoord moet hierop komen ..

als je dit laat gebeuren zonder op de een of andere manier terug te slaan dan is het hek van de dam
Oud 07-07-2005, 17:14
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
mjk schreef op 07-07-2005 @ 16:59 :
Amsterdam niet. Dan Rotterdam met het Botlek gebied.
Hou op .
Oud 07-07-2005, 17:17
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Amsterdam lijkt mij een logischer doelwit, aangezien deze terroristen niet (direct) uit zijn op economische doelen (meer het gevolg van hun aanslagen), maar op het verspreiden van angst. En het lijkt me kinderlijk makkelijk om met een rugzak vol TNT de metro in te stappen of door de Kalverstraat te lopen of de Bijenkorf in elkaar te laten donderen.
Oud 07-07-2005, 17:19
MB
MB is offline
Citaat:
Raven schreef op 07-07-2005 @ 17:06 :
tja welk antwoord moet hierop komen ..

als je dit laat gebeuren zonder op de een of andere manier terug te slaan dan is het hek van de dam
Het maakt eigenlijk niet oveel uit wat je terugdoet, want het blijft toch wel komen. Of je meot het echt uitschakelen, maar dta is erg lastig.
Oud 07-07-2005, 17:21
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 07-07-2005 @ 17:17 :
Amsterdam lijkt mij een logischer doelwit, aangezien deze terroristen niet (direct) uit zijn op economische doelen (meer het gevolg van hun aanslagen), maar op het verspreiden van angst. En het lijkt me kinderlijk makkelijk om met een rugzak vol TNT de metro in te stappen of door de Kalverstraat te lopen of de Bijenkorf in elkaar te laten donderen.
Hé zeg, straks breng je zo nog op ideeen
Optima
Optima is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 07-07-2005 @ 16:59 :
Denken jullie, Nederlanders, soms dat AMSTERDAM/ROTTERDAM/DEN HAAG een mogelijk doelwit kan zijn,
Nee, zodra die malloten in Nederland komen, en voor het eerst het woord sociale uitkering horen, denken ze " dit is wel oke, laten we hier maar niks doen"
MB
MB is offline
Ik vraag me af waarom de Nederlandse economie het op een na meest gedaald is

http://www.rtl.nl/financien/rtlz/koersen/
Oud 07-07-2005, 17:22
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Optima schreef op 07-07-2005 @ 17:21 :
Nee, zodra die malloten in Nederland komen, en voor het eerst het woord sociale uitkering horen, denken ze " dit is wel oke, laten we hier maar niks doen"
Dan gaan we er juist allemaal aan. Stel je eens voor, beschaving, denken aan een ander, we worden prompt doelwit nr 1.
Oud 07-07-2005, 17:22
Levitating Nun
Citaat:
omg, you're so funny!
Oud 07-07-2005, 17:23
Vice
Vice is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 07-07-2005 @ 17:17 :
Ik denk dat ze eerder een plek kiezen waar veel mensen komen zoals Utrecht centraal.
Oud 07-07-2005, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 07-07-2005 @ 17:23 :
Ik denk dat ze eerder een plek kiezen waar veel mensen komen zoals Utrecht centraal.
Ja, en wat met een politiek doelwit? (den haag)
economisch/financieel : R'dam?
Oud 07-07-2005, 17:26
Levitating Nun
Citaat:
Str0nk schreef op 07-07-2005 @ 17:21 :
Hé zeg, straks breng je zo nog op ideeen
Men hoeft geen Einstein te zijn om dit te bedenken. Nog meer doelwitten? Allrighty then!
-Joods Historisch Museum.
-De Wallen.
-Herengracht 502 (ambtswoning Cohen).
-Havengebied.
-Stadshuis (StOpera).

Voilà.
Oud 07-07-2005, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Da_mark schreef op 07-07-2005 @ 17:21 :
Ik vraag me af waarom de Nederlandse economie het op een na meest gedaald is

http://www.rtl.nl/financien/rtlz/koersen/
ooh heel simpel

das normaal

kijk, de AEX daalt ALTIJD als eerste, en het zwaarst.. vraag me niet waarom maar wrs procentueel het meeste

de AEX, en daar moet je eens op letten, daalt snel een aantal punten of procenten!

CONCLUSIE: dit heeft op zich niets te maken met de recente gebeurtenissen in Londen.

uiteraard wel de daling van de koers, net zoals *overal in de wereld* maar niet de sterkte van de daling
Oud 07-07-2005, 17:28
Levitating Nun
geilespookje, dat lijkt mij horse manure.
Oud 07-07-2005, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 07-07-2005 @ 17:28 :
geilespookje, dat lijkt mij horse manure.
kom op dan!!

wat denk jij?
VERKLARING AUB
Oud 07-07-2005, 17:31
Levitating Nun
Die heb ik niet, ik denk alleen dat het poep is.
Oud 07-07-2005, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 07-07-2005 @ 17:31 :
Die heb ik niet, ik denk alleen dat het poep is.
ik daag je uit

zoek eens op

11 sept

van al de europese beurzen zal de AEX het zwaartst getroffen zijn

AL-TIJD
Oud 07-07-2005, 17:33
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Get out
Oud 07-07-2005, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Spreek je uit eigen ervaring?
Oud 07-07-2005, 17:46
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 07-07-2005 @ 17:26 :
Men hoeft geen Einstein te zijn om dit te bedenken. Nog meer doelwitten? Allrighty then!
-De Wallen.
-Havengebied.
-Stadshuis (StOpera).

Voilà.
Wat dacht je van Schiphol of A'dam CS? Ik vrees dat wij wel eens de volgende kunnen zijn op het lijstje van de heren terroristen...
Oud 07-07-2005, 17:48
Levitating Nun
Citaat:
LB06 schreef op 07-07-2005 @ 17:46 :
Wat dacht je van Schiphol of A'dam CS? Ik vrees dat wij wel eens de volgende kunnen zijn op het lijstje van de heren terroristen...
Op Amsterdam CS is op dit moment weinig te mollen en Schiphol is te duidelijk.
Oud 07-07-2005, 17:49
deedee20
deedee20 is offline
Ik vindt die aanslagen verschikkelijk
Of Nederland de volgende zal zijn?
Ik denk het we we hebben ons teveel met al die oorlogen bemoeid.Amsterdam of Rotterdam zijn dan volgens mij de doelen

Diane
Oud 07-07-2005, 17:51
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 07-07-2005 @ 17:26 :

-De Wallen.
-Havengebied.
-Stadshuis (StOpera).

Voilà.
van deze bovenstaande is de haven en de wallen de enige serieuze opties, imo
Verwijderd
En wat met BRUSSEL, capital of Europe, grootste bastion van diplomaten, tot wel 1000 diplomaten zelfs!
Internationale en Europese instanties zoals Europees Parlement, EU Commissie en de NAVO... Centraal gelegen in Europa, en met de Haven van Antwerpen als 2de belangrijkse Haven en Zaventem...

miljoen inw in klein gebeid Brussel waar de bevolkingsdichtheid over de 1000 inw. / km² bedraagd

Antwerpen als econ. hoofdstad van het land...

wat wel is, is dat ons land NIET deelnam aan IRAK
en ook miss wat TE KLEIN of onbelangrijk zou zijn voor terroristen, wat uiteraard enkel maar positief nieuws is!

>> Graag uw mening!

Kas
Belg
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik denk ook dat wij zeer snel aan de beurt zijn
Oud 07-07-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 07-07-2005 @ 17:48 :
Op Amsterdam CS is op dit moment weinig te mollen en Schiphol is te duidelijk .
En de Londense Subway niet?!
Oud 07-07-2005, 17:52
Gatara
Gatara is offline
wist je trouwens dat het precies 33 jaar geleden is toen in Tel Aviv 3 dolgedraaide Japanners om zich heen begonnen te schieten waarbij 29 mensen om het leven kwamen?

Ik wist dat ook niet, maar kwam het net tegen

Regels voor berichten