![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik blijf alleen van mening dat 'toonaangevende doppers', waarvan men denkt dat ze er verstand van zouden hebben, níet meer recht van spreken zouden hebben, dat dat soort mensen bepaald zouden moeten hebben wie er gewonnen 'zou hebben', daar ben ik het niet mee eens. Het gaat tóch om de massa, anders moet je geen openbare dichtwedstrijd houden, dan moet je alleen bepaalde mensen er maar op laten stemmen. En natuurlijk krijgen wat meer toegankelijke gedichten dan meer stemmen, tja, dat voorkom je niet. Dat vind ik niet eens echt frappant. Hoogstens jammer. edit: ergens 'niet' vergeten, dat maakt opzich wel uit ![]() Laatst gewijzigd op 06-07-2005 om 20:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat wat Porcelain zegt ben ik het ook wel mee eens, het is toch niet zo moeilijk om je stem te verantwoorden? Al schrijf je er maar één regel over. Ik zie niet in waarom het stemmen helemaal anoniem zou moeten blijven. Je stemt toch niet op politieke partijen, het zijn maar gedichten, en juist daar is een beetje onderbouwing en openheid wel fijn. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou hebben gezegd: 1. CSN 2. Thoughtful 3. Mutant. Maar gelukkig zegt niet iedereen hetzelfde. Ik ben ook wel voor een stem met motivatie. ![]()
|
![]() |
|
|