Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat je zegt hierboven, heb ik ook de laatste weken ![]() vertel me maar als je de diagnose hebt gesteld ![]() trouwens, is slapen niet beter dan je hier kut gaan zitten voelen?
||
Citaat:
![]() ja ik laat je de diagnose weten...ik heb geen flauw idee, had al iets van bloedarmoede in mn hoofd.. en ja ik denk dat slapen beter is dan je hier kut voelen... maar ach wat...ik voel me kut waar ik ook ben
||
![]() |
Citaat:
maar na 1 dag dacht ik whatever ![]() Ik ben heel moe. Slaap minstens 12 uur per dag (waar normaal 6). Vaak meer. Ook smiddags. Te duizelig om op te staan vaak. Elke dag hoofdpijn. Maar ik reageer dus ook slecht op spanning en ontspanning, dus het hoeft allemaal niks te zijn ![]() Sterkte, en tot over 10 dagen iedereen ![]()
||
Citaat:
doei doei..have fun, succes o.i.d de tien dagen
||
Citaat:
Loop jij geen gevaar?
||
Citaat:
Pas op voor Tsunamis's
||
![]() |
Citaat:
Lange nacht. Geen mail. Hoelang nog wachten?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ben een pop aan het maken voor papa, hij wordt 50 volgend weekend. verder verveel ik me, zit ik alleen maar na te denken en ga ik gillen als ik niet heel snel weer onder de mensen terecht kom. want dit trek ik niet. en ik krijg woensdag en donderdag maar niet uit mijn kop. het nieuws, de kus op mijn kop, de tranen, de lieve mensen, en tchaikovsky....godverbah. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Knuf |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*Knuff* hou je ons op de hoogte ![]()
||
Citaat:
damn ![]() ![]() *gives big hug* tis altijd balen dat er een afstand tussen zit en alleen maar via een forum is
Laatst gewijzigd op 10-07-2005 om 22:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|