Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2005, 00:26
rare kwast
rare kwast is offline
afrader : alcohol drinken als je al licht in je hoofd bent...
kweet niet wat het is maar ben de laatste weken echt moe, licht in mn hoofd (soort flauwval idee...maar niet echt flauwvallen)
maak vaak misstappen,. zie sterretjes en draaierig..
in combi met wat alcohol = dikke pret..

*big hug voor Freestyler*
Oud 10-07-2005, 00:30
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 10-07-2005 @ 01:26 :
afrader : alcohol drinken als je al licht in je hoofd bent...
kweet niet wat het is maar ben de laatste weken echt moe, licht in mn hoofd (soort flauwval idee...maar niet echt flauwvallen)
maak vaak misstappen,. zie sterretjes en draaierig..
in combi met wat alcohol = dikke pret..

*big hug voor Freestyler*
tnx
wat je zegt hierboven, heb ik ook de laatste weken
vertel me maar als je de diagnose hebt gesteld

trouwens, is slapen niet beter dan je hier kut gaan zitten voelen?
Oud 10-07-2005, 00:34
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 10-07-2005 @ 01:30 :
tnx

yw als je er nog eens een nodig hebt...

ja ik laat je de diagnose weten...ik heb geen flauw idee, had al iets van bloedarmoede in mn hoofd..

en ja ik denk dat slapen beter is dan je hier kut voelen...

maar ach wat...ik voel me kut waar ik ook ben
Oud 10-07-2005, 00:44
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 10-07-2005 @ 01:34 :
yw als je er nog eens een nodig hebt...

ja ik laat je de diagnose weten...ik heb geen flauw idee, had al iets van bloedarmoede in mn hoofd..

en ja ik denk dat slapen beter is dan je hier kut voelen...

maar ach wat...ik voel me kut waar ik ook ben
ja ik was ook al weer begonnen met ijzerpillen
maar na 1 dag dacht ik whatever

Ik ben heel moe. Slaap minstens 12 uur per dag (waar normaal 6). Vaak meer. Ook smiddags. Te duizelig om op te staan vaak. Elke dag hoofdpijn. Maar ik reageer dus ook slecht op spanning en ontspanning, dus het hoeft allemaal niks te zijn

Sterkte, en tot over 10 dagen iedereen
Oud 10-07-2005, 00:45
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 10-07-2005 @ 01:44 :
ja ik was ook al weer begonnen met ijzerpillen
maar na 1 dag dacht ik whatever

Ik ben heel moe. Slaap minstens 12 uur per dag (waar normaal 6). Vaak meer. Ook smiddags. Te duizelig om op te staan vaak. Elke dag hoofdpijn. Maar ik reageer dus ook slecht op spanning en ontspanning, dus het hoeft allemaal niks te zijn

Sterkte, en tot over 10 dagen iedereen
nee dat heb ik nog allemaal niet...ik slaap te weinig (maar in vergelijking met normaal al meer...) still tired..

doei doei..have fun, succes o.i.d de tien dagen
Oud 10-07-2005, 01:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vanavond weer naar de kermis geweest en dit keer was het echt wel veel en veel beter dan vanmiddag! Laat ze maar rotten op dat feest, ik heb een goede avond gehad! Goed gezelschap, prettige gesprekken, een peuk, een glas bier, een terras... wat wil je nog meer?
Oud 10-07-2005, 01:41
Redhair
Redhair is offline
Het is nog erger. Ik wist dat hij schulden was. Alleen ik dacht dat het in de honderden zat. Het zit in de duizenden. Hij heeft problemen, hele grote. Voor maandag moet hij een een klein ebdrag betalen, anders is hij niet meer veilig in deze stad. Hij zat in het verkeerde circuit. Ik weet nu bijna zeker dat hij in duitsland zit. Zal ik hem ooit nog zien? Waarom laat hij niets horen, een klein berichtje aan mij, zijn vriendin? Een teken dathij veilig is. Is hij dat uerhaupt? Oh god, mijn vriend is vermist. Is hij mijn vriend nog wel? Hij is serieus vermist. Maar ik kan hem niet als vermist opgeven omdat hij geen vaste verblijfplaats heeft, hij slaapt altijd bij vrienden. Mijn god, mijn vriendje is vermist, hij laat me zo in de steek. Ik had hem over die angst verteld, dat ik bang was dat hij weg zou gaan. Was hij maar eerlijk over zijn problemen geweest. Nu is het niet meer te overzien. Gelukkig steunen mijn vrienden me. Gelukkig zitten zij in de zelfde onzekerheid. Kon ik hem maar even bellen. Kreeg ik maar een smsje. Mijn vriend is vermist en ik ben verloren. Ik kan het niet bevatten.
Oud 10-07-2005, 01:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En een vriendin vertelt net dat het verjaardagsfeestje een aanfluiting was! "Ik was blij dat het afgelopen was!"

Ha! Daar! Net goed! Game, set, match!
Oud 10-07-2005, 01:51
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Citaat:
Redhair schreef op 10-07-2005 @ 02:41 :
Het is nog erger. Ik wist dat hij schulden was. Alleen ik dacht dat het in de honderden zat. Het zit in de duizenden. Hij heeft problemen, hele grote. Voor maandag moet hij een een klein ebdrag betalen, anders is hij niet meer veilig in deze stad. Hij zat in het verkeerde circuit. Ik weet nu bijna zeker dat hij in duitsland zit. Zal ik hem ooit nog zien? Waarom laat hij niets horen, een klein berichtje aan mij, zijn vriendin? Een teken dathij veilig is. Is hij dat uerhaupt? Oh god, mijn vriend is vermist. Is hij mijn vriend nog wel? Hij is serieus vermist. Maar ik kan hem niet als vermist opgeven omdat hij geen vaste verblijfplaats heeft, hij slaapt altijd bij vrienden. Mijn god, mijn vriendje is vermist, hij laat me zo in de steek. Ik had hem over die angst verteld, dat ik bang was dat hij weg zou gaan. Was hij maar eerlijk over zijn problemen geweest. Nu is het niet meer te overzien. Gelukkig steunen mijn vrienden me. Gelukkig zitten zij in de zelfde onzekerheid. Kon ik hem maar even bellen. Kreeg ik maar een smsje. Mijn vriend is vermist en ik ben verloren. Ik kan het niet bevatten.

Loop jij geen gevaar?
Oud 10-07-2005, 02:21
Gothic
Gothic is offline
ff vanuit thailand. Tis super hier!!!

Ben alleen aan het stressen voor de uitslag. Uberhaupt veel te veel stress. Maar ja, probeer zoveel mogelijk t genieteni, heb nog maar 2 weken...
Oud 10-07-2005, 02:31
moenbase
moenbase is offline
Thailand nog wel
Veel plezier daar in 't oosten.
Oud 10-07-2005, 02:45
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-07-2005 @ 03:21 :
ff vanuit thailand. Tis super hier!!!

Ben alleen aan het stressen voor de uitslag. Uberhaupt veel te veel stress. Maar ja, probeer zoveel mogelijk t genieteni, heb nog maar 2 weken...

Pas op voor Tsunamis's
Oud 10-07-2005, 03:27
deringmeester
deringmeester is offline
ik heb een leuke nacht gehad.
ik ga slapen
en morge naar een meeting...
Oud 10-07-2005, 09:14
cyntha
cyntha is offline
Moe, ontzettend moe. Vannacht slecht geslapen. Elk uur op de wekker gezien. Word nog gezellig vanmiddag. Moet verplicht een hele middag gezellig doen bij mijn opa en oma. Mja, misschien kan ik er onder uit komen. Ik hoop het.
Oud 10-07-2005, 10:22
Verwijderd
Weer slecht geslapen
Oud 10-07-2005, 10:29
rare kwast
rare kwast is offline
can't sleep, can't eat, can't breath..
Oud 10-07-2005, 11:31
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 10-07-2005 @ 02:51 :
Loop jij geen gevaar?
Nee, gelukkig niet.

Lange nacht. Geen mail. Hoelang nog wachten?
Oud 10-07-2005, 12:14
Verwijderd
De tranen blijven stromen. Het doet pijn. Het is zo moeilijk.
Wanhoop
En nu moet ik gezellig samen gaan eten.
Oud 10-07-2005, 12:27
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 10-07-2005 @ 01:30 :
tnx

Hier nog een
Oud 10-07-2005, 12:39
MissN0urri
MissN0urri is offline
Ik kots echt van mezelf...
Mn haar valt mega uit.
Ik moet eten ik weet het maar ik heb gewoon geen trek.
Ik zie dr naar me kijken, die ogen. Ik weet dat ze zich zorgen maakt, ik maak me ook zorgen.
Ze is in me teleurgesteld
"ik heb je er zo voor gewaarschuwd en dan doeje het toch. "
"Maar hij zei toch dat hij zich had laten testen!"
"Hij zei wel meer".
"...." Die zit.

Ik voel me zo smerig..ik hield alleen maar van iemand en nou zit ik met deze sjit zooi. Van mij hoeft het niet meer. De liefde..

help
Oud 10-07-2005, 12:51
CL Lim
CL Lim is offline
wauw.. is het zo erg gesteld met jullie allemaal hier?? ^.^
Alles komt heus wel beter Joh,.. ^.^ Gewoon een kwestie van tijd en niet opgeven.. Believe me..
Oud 10-07-2005, 13:13
Verwijderd
yes! eindelijk onder mn streefgewicht
Oud 10-07-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Cassiopeia schreef op 10-07-2005 @ 14:13 :
yes! eindelijk onder mn streefgewicht
Marlies wil ook. maar Marlies is stom.

ben een pop aan het maken voor papa, hij wordt 50 volgend weekend. verder verveel ik me, zit ik alleen maar na te denken en ga ik gillen als ik niet heel snel weer onder de mensen terecht kom. want dit trek ik niet. en ik krijg woensdag en donderdag maar niet uit mijn kop. het nieuws, de kus op mijn kop, de tranen, de lieve mensen, en tchaikovsky....godverbah.
Oud 10-07-2005, 14:39
Nijn*
Nijn* is offline
Het was gisteren zo ontzettend leuk!! Ik ging met twee vriendinnen griezelfilms kijken en het was echt ontzettend leuk!Toen besloten we rond een uur of twaalf nog maar even naar buiten te gaan, even naar onze oude school. Daar wat vrienden tegen gekomen en gezellig mee gekletst, wat gedronken enz. Toen nog horrorfilm gekeken met één vriendin en een vriend, daarna nog tot diep in de nacht nickelodeon en veel giechelbuien, pas om kwart voor 5 gingen we slapen.. Ben nu best wel moe

Zometeen feest van m'n broer die 19 wordt (eigenlijk morgen pas) en even hypocriet gezellig doen met de familie enz. Nou vooruit, dat moet dan maar weer.. Ach het wordt vast wel gezellig, in elk geval vanavond als alle vrienden komen Nu even m'n kamer opruimen want dat zal m'n opa wel op prijs stellen..
Oud 10-07-2005, 14:49
Delicate
Delicate is offline
Pfff.. Egoïsten
Oud 10-07-2005, 18:00
Redhair
Redhair is offline
Ik ga zo met een vriendin naar het politiebureau om hem als vermist op te geven. 48 uur nu. Ik voel me een verrader, maar wat moet ik anders? De angst is moordend.
Oud 10-07-2005, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 10-07-2005 @ 19:00 :
Ik ga zo met een vriendin naar het politiebureau om hem als vermist op te geven. 48 uur nu. Ik voel me een verrader, maar wat moet ik anders? De angst is moordend.
Een verrader? Nee je bent ongerust, als iemand verraden is, ben jij het. Het is je vriend en hij maakt jou ongerust door zomaar te verdwijnen. Dat kan, mág hij niet maken.

Knuf
Oud 10-07-2005, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 10-07-2005 @ 15:05 :
Marlies wil ook. maar Marlies is stom.
heb vertrouwen
Oud 10-07-2005, 18:24
WolterB
WolterB is offline
Weekend was gezellig
Nu weer alleen, nog enits gehoord voor werk voor de komende dagen. Hoop op een telefoontje morgen of dinsdag.
Oud 10-07-2005, 18:35
Verwijderd
Afstand nemen, ik moet hem tijd gunnen. Voor hem is het ook niet makkelijk. Maar, wat wíl hij nou?

en toch blijf ik er bij dat we het moeilijker maken dan het is.
Oud 10-07-2005, 18:55
rare kwast
rare kwast is offline
nee, ik doe t niet
ik ben sterker ik doe het niet...
ik...ik...ik doe t.. n

damn...was dr maar iemand die me ff vasthield en knuffelde en zei dat alles goed kwam en
Oud 10-07-2005, 18:59
indigo
indigo is offline
Hmm, lekker gezwommen net. En de hele familie zit beneden taart te eten en feest te vieren en ik ben de enige die niet jarig is dus zit ik achter de computer (nee, ik ben stom, ik trek me gewoon terug bij meer dan 5 mensen op visite... ze missen me nu toch niet). En ik heb héél erg zin in woensdag, en bijna alles is goed aan het komen en nu hoeft alleen nog m'n kamer opgeruimd.
ik krijg eindelijk het zomergevoel.
Oud 10-07-2005, 19:02
Verwijderd
Snik, verdomme.
Oud 10-07-2005, 19:02
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 10-07-2005 @ 19:55 :
nee, ik doe t niet
ik ben sterker ik doe het niet...
ik...ik...ik doe t.. n

damn...was dr maar iemand die me ff vasthield en knuffelde en zei dat alles goed kwam en
*houd vast en knuffelt en zegt dat alles goed komt en nog meer*
Oud 10-07-2005, 19:08
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ave schreef op 10-07-2005 @ 20:02 :
Snik, verdomme.
*knuft terug*

thanx
Oud 10-07-2005, 19:31
cyntha
cyntha is offline
De middag bij opa en oma overleeft. Ik vind het helemaal niet vervelend om langs te gaan maar ik heb zo'n hekel aan al die vragen, om net te doen alsof alles oke gaat en om ze gewoon voor te liegen. Mja, de waarheid vertellen kan ik ook niet. Klote gedoe.
Oud 10-07-2005, 19:38
Verwijderd
Ik haat het hier en ik voel me alleen. Vandaag 3 mensen geprobeerd te bellen, allemaal niet thuis . Een aantal zijn naar een verjaardag, dat weet ik, anderen zijn werken of met hun vriendje. Tja...
Ik weet ergens wel dat ze er voor me zijn, maar toch voel ik me zo eenzaam... Hier thuis is het allemaal best wel klote.. Ik wil weg,maar ik word gecontroleerd als ik weet niet wat...
Maarja, ik overleef het wel. Nu ff een film kijken, lang niet de tijd voor gehad!
Oud 10-07-2005, 19:58
Redhair
Redhair is offline
Jezus Christus. Op weg naar de stad, waar ik met een vriendin had afgesproken, samen zouden we naar de politie gaan. Krijg ik een smsje van een jongen, dat het goed gaat met mijn vriendje en dat hij hem heeft gesproken. Ik bel helemaal overstuur mijn vriendin op, zij hebben hetzelfde smsje. Haar vriend belt die jongen, M. M. verteld dat hij mijn vriend bij B. gezien heeft. Haar vriend belt B. op, die verteld dat mijn vriend vanmiddag bij hem was. Nu is E. weer naar hem opzoek langs de ijssel, maar hij is dus in onze stad. Ik hoop echt dat E. hem vind. WTF is er toch allemaal aan de hand? Ik ben zo bang. Als mijn vriend voor elf uur is gevonden en bij mijn vriendin en haar vriend is, mag ik er nog heen.
Oud 10-07-2005, 20:01
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 10-07-2005 @ 20:38 :
*knip* Ik wil weg,maar ik word gecontroleerd als ik weet niet wat... *knip*
kga ook steeds minder lopen, omdat k weet dat ze zich dan opeens wel zorgen maken...
Oud 10-07-2005, 20:06
indigo
indigo is offline
Klote... zit je binnen, hoor je de anderen buiten over jou praten. Erg fijn
Oud 10-07-2005, 20:16
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 10-07-2005 @ 19:55 :
Echt knuffelen lukt niet, virtueel daarom maar. (})
Oud 10-07-2005, 20:57
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Redhair schreef op 10-07-2005 @ 20:58 :
*knip*
Sterkte meis, weet niet hoe of wat, maar klinkt erg kut voor je.
*Knuff*

hou je ons op de hoogte
Oud 10-07-2005, 21:13
Miracle
Miracle is offline
Pfff, mijn lichaam is vreemd de laatste tijd. Net of ik vandaag de hele dag gelopen heb, zo voelen m'n benen.

Spannende dag morgen. Het maakt me echt gek in m'n hoofd.
Oud 10-07-2005, 21:17
naatje287
naatje287 is offline
Ik ben bi
Oud 10-07-2005, 21:28
Verwijderd
Ik mis je zo, ik mis je meer en meer.
Ik zie je in mijn dromen keer op keer.
Zeg me hoe en waar zie ik je weer.
Ik mis je zo, ik mis je meer en meer.

Het was wel gezellig vandaag, al met al. J-L + R gesimt. Wel grappig. En natuurlijk is het wel leuk op zo'n moment en ik weet ook niet waarom ik me dan nu zo voel. Hele drukke paar dagen geweest eigenlijk. Veel gedaan. Diplomauitreiking best oke. An sich. Cadeaus gegeven. Jur heeft al gelijk opgehangen vandaag. Verder ben ik er absoluut niet bij met mijn hoofd. Zit ik nog bij vannacht, denk ik.. En bij hem. F*ck wat is alles af en toe toch vreselijk moeilijk.

lo viaggio sul tuo viso
sopra la tua pelle
tatuaggi misteriosi
fatti dalle stelle

En nu kan alles me gestolen worden. Ik hoef niemand, ik heb niemand. Je kunt wel zeggen van niet, maar mijn hoofd is alleen. Ik ben niet eenzaam, niet in het geheel. Ik ben alleen. 's Morgens als ik opsta, 's avonds als ik ga slapen. Want ze zullen mijn gedachtes niet begrijpen. Ze zullen niet begrijpen wat er omgaat in mijn hoofd. Ik mis niets. De Poema's Ze missen mij niet. Niemand niet. En ik weet dat het laat is en ik weet dat ik moe ben en hoofdpijn heb. Maar het gevoel is er. Nu erger dan net. Gewoon. Bah. Alles kan weg. Ik hoef niets, ik mis niets.

Laatst gewijzigd op 10-07-2005 om 21:44.
Oud 10-07-2005, 21:41
Verwijderd
Misschien stom van mezelf, maar ik heb zin in volgende week. Even lekker weg en me goed voelen en heel veel lol maken. Wie weet zie ik de leuke Loon weer.. Genieten dus Maar ik heb nog wel wat nachtjes te gaan
Oud 10-07-2005, 21:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb eigenlijk best wel zin om iets anders te gaan studeren maar ik weet niet wat en ik durf me eigenlijk niet uit te schrijven bij mijn opleiding omdat dat voelt als falen. Heb net mijn cijfers over de post gehad en als ik dat zie voel ik dat niet. Ik heb allemaal folders aangevraagd van vervolgopleidingen ben benieuwd wat daar nog in staat. Ik ben vrijdag in Amsterdam wezen kijken en dat is toch niet echt mijn stad geloof ik maar ja als ik die opleiding wil doen dan moet het wel daar. Mijn tweede optie is in Rotterdam en dat is denk ik toch meer mijn stad maar daar ga ik nog wel een keertje kijken. Geen idee alleen of je daar makkelijk een kamer vindt maar dat is nog wel te doen vanaf huis al mag ik eigenlijk niet thuis blijven wonen en wil ik het eigenlijk ook niet. Ik heb zo kort vakantie lijkt het wel maar eigenlijk weet ik ook niet goed wat ik in die tijd allemaal moet doen behalve op vakantie volgende week en een studie kiezen maar ja daar doe je ook geen 24 uur per dag over.
Oud 10-07-2005, 21:48
Verwijderd
Ik voel me niet zo goed...
Ik heb het gevoel dat ik alles en iedereen kwijt raak. Ik wil niet meer dit gevoel hebben. Het is laat, maar eigenlijk heb ik zin om een heel eind te fietsen en ergens in het gras te gaan zitten nadenken. Maarja, het is donker, en overdag kom ik hier al nauwelijks weg, dus al helemaal niet nu.
Eerst moet ik open zijn enzo, maar ik merk dat het niet goed is voor vriendschappen enzo. Zij weten ook niet wat ze met me aan moeten. Ik heb het gevoel dat ze me gaan ontwijken. Dat ze me niet meer aardig vinden, dat ze me een zeurpiet vinden en dat ze liever zonder me zouden willen.
Ik wil ook niet zeuren en er steeds over nadenken, maar soms denk ik er toch aan en dan beginnen ze er vaak zelf over... Waarom kan niemand me toch meer blijven zien als mezelf, mijn oude ik. Waarom gaan ze me allemaal zo zien? Ik vind het niet meer leuk. Ik wil weg...
Ik probeer mezelf er maar van te overtuigen dat ik het zonder ze ook wel zou redden, maar ik vrees dat ik dat niet doe...
Ik weet niet meer wat ik moet.

*snik* ik wou dat er iemand was...
Oud 10-07-2005, 22:02
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 10-07-2005 @ 22:48 :
Ik voel me niet zo goed...
Ik heb het gevoel dat ik alles en iedereen kwijt raak. Ik wil niet meer dit gevoel hebben. Het is laat, maar eigenlijk heb ik zin om een heel eind te fietsen en ergens in het gras te gaan zitten nadenken. Maarja, het is donker, en overdag kom ik hier al nauwelijks weg, dus al helemaal niet nu.
Eerst moet ik open zijn enzo, maar ik merk dat het niet goed is voor vriendschappen enzo. Zij weten ook niet wat ze met me aan moeten. Ik heb het gevoel dat ze me gaan ontwijken. Dat ze me niet meer aardig vinden, dat ze me een zeurpiet vinden en dat ze liever zonder me zouden willen.
Ik wil ook niet zeuren en er steeds over nadenken, maar soms denk ik er toch aan en dan beginnen ze er vaak zelf over... Waarom kan niemand me toch meer blijven zien als mezelf, mijn oude ik. Waarom gaan ze me allemaal zo zien? Ik vind het niet meer leuk. Ik wil weg...
Ik probeer mezelf er maar van te overtuigen dat ik het zonder ze ook wel zou redden, maar ik vrees dat ik dat niet doe...
Ik weet niet meer wat ik moet.

*snik* ik wou dat er iemand was...

damn zo herkenbaar
*gives big hug*

tis altijd balen dat er een afstand tussen zit en alleen maar
via een forum is

Laatst gewijzigd op 10-07-2005 om 22:06.
Oud 10-07-2005, 22:04
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 10-07-2005 @ 23:02 :
damn zo herkenbaar
(gives big hug*
*gives big hug ook aan jou*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten