Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2005, 09:54
kuik
kuik is offline
ik ging gister zeilen met een katamaran (?) op de vinkeveense plassen en dat was gaaf, maar omdat ik zelf nog niet zo goed kan zeilen heb ik alleen maar het fok aangetrokken, maar toch was het leuk.
zometeen ga ik zwemmen en zonnen op de steiger bij de westeinderplassen met vriendinnetjes, maar de zon is weg
en morgen de uitslag van de loting
Oud 11-07-2005, 12:21
Glory
Glory is offline
gisteren ben ik met mijn bf, br00rtje en vader naar het North Sea Jazz fes geweest en dat was heel geweldig en nu ga ik niks doen.
Oud 11-07-2005, 12:53
Verwijderd
Heb me vandaag ingeschreven bij een uitzendbureau. Ik kan misschien intercedente worden.
Oud 11-07-2005, 13:15
Verwijderd
Gisteren naar Vondelpark geweest met Adam Warlock, toen een groep embryopunkjes tegengekomen die ons uitnodigde voor een feest met gratis bier. Dat moest dan maar hehe. Om half 1 wakker geworden en naar huis vertrokken en nu douchen om vervolgens door te gaan naar de studio alwaar ask for bob aan het opnemen is en ik misschien wat back up vocals in kan zingen.
Oud 11-07-2005, 13:18
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
embryopunkjes
Zijn dat jonge punks, of mensen die net punk zijn?
Oud 11-07-2005, 13:18
Verwijderd
het kan ook noig eens zijn dat het jonge mensen zijn die net punk zijn
Oud 11-07-2005, 13:20
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik wou idd nog toevoegen: ... of een combinatie van beide?!
Oud 11-07-2005, 13:22
Verwijderd
Ik heb net na ruim 2,5 jaar mijn allereerste en liefste ratje in laten slapen en nu ben ik verdrietig en heb ik hoofdpijn.
Oud 11-07-2005, 13:30
Otis
Otis is offline
allemaal stomme dingen gisteravond/nacht en nu kijk ik discovery.
en vanmorgen belde ik af voor mn vakantiewerk want ik ben ''ziek'' en die mensen begonnen helemaal te flippen en zeggen JA JE MOET THUISBLIJVEN WANT DE MENSEN VAN DE ARBOWET KOMEN CONTROLEREN EN WAAROM ZEI JE HET NIET EERDER DAT JE ZIEK WAS'- uhm jullie zijn gesloten in het weekend.
OH NOUJA WE PLANNEN JE DE HELE WEEK METEEN MAAR UIT.
okey best toppie kan er ook wel bij
doei geld.
Oud 11-07-2005, 13:34
Susanne
Susanne is offline
wat heb je dan otis?

ik ben ook nog steeds ziek (nu al een week of zo) mijn vader zegt dat ik moet relaxen en genieten van het mooie weer en dat ik dan vanzelf beter word...... dus dat ga ik zo maar eens ff doen hee
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 11-07-2005 @ 14:22 :
Ik heb net na ruim 2,5 jaar mijn allereerste en liefste ratje in laten slapen en nu ben ik verdrietig en heb ik hoofdpijn.
wat had hij?
de mijne kreeg eergister een stikaanval die hij gelukkig overleefd heeft.
Susanne
Susanne is offline
oh je bent niet echt ziek.. ik las het niet goed
Oud 11-07-2005, 13:35
Otis
Otis is offline
Citaat:
Susanne schreef op 11-07-2005 @ 14:34 :
wat heb je dan otis?

ik ben ook nog steeds ziek (nu al een week of zo) mijn vader zegt dat ik moet relaxen en genieten van het mooie weer en dat ik dan vanzelf beter word...... dus dat ga ik zo maar eens ff doen hee
ik ben niet echt ziek maar nep want heb de hele nacht niet geslapen door gepraat.
Oud 11-07-2005, 13:48
schimmel
schimmel is offline
vandaag werd ik gebeld door randstad met de mededeling dat mn dienst van vanochtend en die voor de rest van de week verviel
en ik was tering vroeg opgestaan en had mn kutkleding alweer aan
en dat geld had ik nodig voor woa
Oud 11-07-2005, 13:56
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb al mijn geld dit weekend opgezopen
en vandaag heb wat spullen voor dour gekocht en ik heb rijles gehad.. verder moet ik vandaag nog werken.
Oud 11-07-2005, 13:59
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik ging wakker liggen een paar uur en toen viel ik in slaap en tien minuten daarna moest ik opstaan en toen ging ik naar de trein en ik wilde chips kopen en ik gooide een euro in de automaat en hij deed niets en hij gaf ook niet mijn geld terug toen ging ik kerst omaatjes hihih hahahaha hoho kopen en een komkommmer en een stokbrood en kaas en een pizza en bananenmelk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om mezelf te troosten.
Oud 11-07-2005, 14:09
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 11-07-2005 @ 14:34 :
wat had hij?
de mijne kreeg eergister een stikaanval die hij gelukkig overleefd heeft.
Al haar longblaasjes bleken kapot te zijn.
Ze was dus de hele dag echt bezig met ademhalen, omdat ze nauwelijks meer zuurstof opnam. En ik had dat niet door, omdat ze sinds dat ze vorig jaar een longontsteking had altijd wat moeilijker ademde.

Waar stikte die in dan?
Oud 11-07-2005, 14:17
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 11-07-2005 @ 15:09 :
Al haar longblaasjes bleken kapot te zijn.
Ze was dus de hele dag echt bezig met ademhalen, omdat ze nauwelijks meer zuurstof opnam. En ik had dat niet door, omdat ze sinds dat ze vorig jaar een longontsteking had altijd wat moeilijker ademde.

Waar stikte die in dan?
ja ook longproblemen. vocht achter zn longetjes en ook iets aan de luchtwegen, daar zijn tot nu toe al mn ratten aan dood gegaan. maar de dierenarts heeft hem een prik gegeven en vanavond gaan we druppeltje's halen en dan kijken hoe het gaat. al was het dit keer gunstiger omdat het vrij acuut was, die aanval.
hopen dat het helpt, hij is al 2 :/

zieke beesten is echt klote
Oud 11-07-2005, 14:27
Venster
Venster is offline
Vandaag werd ik om half zes wakker en heb ik tot zeven uur een beetje liggen lezen, denken en naar de radio luisteren.
Ontbijt.
Toen paard in de trailer gepropt en zusje uitgezwaaid ( een hele week weg, aaaah, YES) Daarna was er neimand meer thuis omdat iedereen overdag werkt behalve ik. Dus lekker de hele ochtend op het terras gezeten met de kamerdeur open, muziek aan, thee, boek en piejamaa in het zonnetje. Er vloog nog een vogel naar binnen, maar die heb ik weggejaagd, want dat gaat zo niet he. MMM-ochtend dus
Middageten.
Smiddags kwam iedereen weer thuuiiiiis, heb ik nog een rondje gereden met mijn moeder in de auto, gebeld met vriendje, teleurgesteld want vriendje kon niet komen Toen maar piano gespeeld, gedouchet, en nu zit ik in mn serveersterskleren want over vijf minuten spring ik op de fiets naa rhet restaurant.
Oud 11-07-2005, 14:30
Apomes
Apomes is offline
Ik ben verliefd .
En gisteren zijn we naar War of the Worlds gaan kijken en die vond ik leuk door het gezeldshcap, na de film nog een terrasje gaan doen! Na al dit spannends ben ik 3 mensen bij hun thuis moeten gaan afzetten, maar we zijn met zijn 3 naar een bos gewandeld en een speeltuin en toen zaten we in het doolhof, schuifaf en schommel om 2 uur 's nachts . Toen werd S. bang en zijn we hem thuis gaan afzetten en toen ben ik met M. terug geweest en hebben we een dik uur rond gewandeld in het bos en we hoorden rare beesten . Toen hebben we een filmpje gemaakt ŕ la blair Witch met de gsm . En opeens liep ik hand in hand met die jongen en dat is dus die jongen waar ik toch wel echt verliefd op ben . Maar ik weet niet of het wederzijds is want het is nogal een prooi type en geen jagers

Mijn maag doet alsof er iets ergs gaat gebeuren en ik kan niet eten, dus dat is verliefd zijn denk ik
Oud 11-07-2005, 14:51
meisjekim
meisjekim is offline
vandaag lag ik twee uur lang in het park met een lekker ding, die mij ook een lekker ding vind. wij willen graag zoenen en aan elkaar zitten. maar jaaaaa dat kan niet!
Oud 11-07-2005, 15:33
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb mijn tas voor dour ingepakt, en alles past in 1 rugzak \m/

na ga ik werken, dag he
Oud 11-07-2005, 15:35
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 11-07-2005 @ 16:33 :

na ga ik werken, dag he
Godverdomme jij! (ja ik kom je alweer tegen, maar dour! hartje)
Oud 11-07-2005, 15:42
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik moet heel lang overwerken en dan ga ik bij mijn vader eten en dan naar huis toe en mijn vriend bellen en dan alweer slapen
en het scheen nog wel heel warm te worden vandaag en ik heb geen buitenlucht gezien
Oud 11-07-2005, 15:43
Metal
Metal is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 11-07-2005 @ 16:33 :

na ga ik werken, dag he
met wie ga je allemaal?\m/
Oud 11-07-2005, 16:18
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 11-07-2005 @ 15:17 :
ja ook longproblemen. vocht achter zn longetjes en ook iets aan de luchtwegen, daar zijn tot nu toe al mn ratten aan dood gegaan. maar de dierenarts heeft hem een prik gegeven en vanavond gaan we druppeltje's halen en dan kijken hoe het gaat. al was het dit keer gunstiger omdat het vrij acuut was, die aanval.
hopen dat het helpt, hij is al 2 :/

zieke beesten is echt klote
Mycoplasma? Heeft ie ook van die rode uitvloeiing uit zijn neus? (poryfine)
Als hij een longontsteking heeft zou ik eens aan je DA vragen of je 'm niet in mag spuiten met streptopropen. De druppeltjes die je krijgt zijn waarschijnlijk doxoral (als je een beetje fatsoenlijke dierenarts hebt tenminste) maar mijn ervaring is dat streptopropen beter helpt (al moet je dat dan wel zelf injecteren)
Mja.. twee is al een aardige leeftijd, dus helemáál kerngezond zal hij niet meer worden, waarschijnlijk. Maar zo lang hij geen pijn (meer) heeft, kan het wel.

Ja, da's het enige nadeel van huisdieren; ze gaan dood
Oud 11-07-2005, 16:22
Verwijderd
ik heb vandaag gewerkt en kreeg complimentjes van mijn baas, wat een hele grote uitzondering is. zometeen moet ik gaan barbecuen met mijn vader en zijn vriendin en haar dochter + nieuw vriendje, die een hele asociale naam heeft, en een bestratingsbedrijf, en volgens mijn vader op brad pitt lijkt dus ik ben héél benieuwd.
Oud 11-07-2005, 17:01
Glory
Glory is offline
Citaat:
schimmel schreef op 11-07-2005 @ 15:17 :
..)
awww skim dat is beroerd

ik probeer opgewarmde chinees te eten en daar word je niet gelukkig van bahhhhrwk
Oud 11-07-2005, 17:10
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben de hele dag al stomme harry pottertekeningen aan het maken
Oud 11-07-2005, 17:34
Verwijderd
gisteren naar walls of jericho geweest, en daar zag ik.. eleanor rigby (?), fog en nog meer mensen, en dat was leuk. en walls of jericho was natuurlijk vet. vanmorgen bracht de vader van mijn vriend me naar het station in zwolle, maar het werd een toeristische route, omdat we het niet konden vinden
toen ik thuis was, ging ik douchen en met 2 vrienden naar emmen, en schoenen kopen en terras zitten.
Oud 11-07-2005, 17:34
Tom Violence
Tom Violence is offline
backdo wat ben je er vroeg bij met je Dour taferelen
Oud 11-07-2005, 18:08
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik heb eindelijk me slipper terug van dat kleine rot chinees-taiwanees naai mannetje

dus daarom ben ik blij, verder wat geld gestort voor me vakantie.

oh en mijn pedofiele buurman staat de kindjes te begluren in het hofje.
Oud 11-07-2005, 18:15
tuttebel
tuttebel is offline
gister geweldig feest gehad met bandjes en een heath-ledger-lookalike . niet geslapen door een haan die al moest kraaien toen we rond half7 gingen slapen.
en daarna iemand die et grappig vond om met een kip bij iedereen in de tent te komen, en over de haan heen te pissen.
maar t was dus wel geslaagd. en toen heb ik de hele middag ongeveer geslapen en net heb ik me gedouchet en dadelijk gaik op een terrasje zitten nadat ik de kruiswoordpuzzel heb afgemaakt.
Oud 11-07-2005, 18:20
ZerO
ZerO is offline
Ik ben nu bij mijn pa en een vriend van hem is langs gekomen en hij is echt heeel erg vervelend bezig en stelt domme vragen: ohoh en wat houd je studie precies in en dat soort crap doeeeeei
Oud 11-07-2005, 19:12
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 11-07-2005 @ 17:18 :
Mycoplasma? Heeft ie ook van die rode uitvloeiing uit zijn neus? (poryfine)
Als hij een longontsteking heeft zou ik eens aan je DA vragen of je 'm niet in mag spuiten met streptopropen. De druppeltjes die je krijgt zijn waarschijnlijk doxoral (als je een beetje fatsoenlijke dierenarts hebt tenminste) maar mijn ervaring is dat streptopropen beter helpt (al moet je dat dan wel zelf injecteren)
Mja.. twee is al een aardige leeftijd, dus helemáál kerngezond zal hij niet meer worden, waarschijnlijk. Maar zo lang hij geen pijn (meer) heeft, kan het wel.

Ja, da's het enige nadeel van huisdieren; ze gaan dood
hij heeft nu dat doxoral spul gekregen, en eergister en daarnet een spuit. maar het gaat al een stuk beter en die streptopropen is wel een stuk sterker dus om dat nou meteen te doen. maar dat dat mycoplasma heette wist ik niet. dat heb ik zelf een keer gehad en dat was erg naar.
maar ik heb zo'n vermoeden dat het wel goed komt want de dierenarts was ook vrij positief.
wacht het even af.
Oud 11-07-2005, 20:10
Otis
Otis is offline
vandaag troost ik mezelf door naar patrick wolf te luisteren en in de spiegel mn lippen te tuiten en mezelf lekker te vinden.
Oud 11-07-2005, 20:14
Metal
Metal is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-07-2005 @ 18:34 :
backdo wat ben je er vroeg bij met je Dour taferelen
woord omhoog neger.
Oud 11-07-2005, 20:36
Verwijderd
Ik ben zojuist verdwaald in fucking Stockholm want mijn reisgenote ligt ziek in het hotel, dus ik besloot alleen de stad in te gaan, wat een ramp. Vandaag 6 uur in de trein gezeten dus ik ben dood en ga zometeen eens kijken of ik mijn hotel nog kan vindennnn.
Oud 11-07-2005, 20:50
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
uuuf schreef op 11-07-2005 @ 18:34 :
gisteren naar walls of jericho geweest, en daar zag ik.. eleanor rigby (?), fog en nog meer mensen, en dat was leuk. en walls of jericho was natuurlijk vet
Damn, kon dus niet meer aan kaartjes komen
En naar Dour ga ik ookal niet
Daarom ga ik woensdag naar Stretch Armstrong
Oud 11-07-2005, 20:51
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 11-07-2005 @ 21:36 :
Ik ben zojuist verdwaald in fucking Stockholm want mijn reisgenote ligt ziek in het hotel, dus ik besloot alleen de stad in te gaan, wat een ramp. Vandaag 6 uur in de trein gezeten dus ik ben dood en ga zometeen eens kijken of ik mijn hotel nog kan vindennnn.
Hihi, anyway cool dat je daar zit
Oud 11-07-2005, 20:54
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Otis schreef op 11-07-2005 @ 21:10 :
vandaag troost ik mezelf door naar patrick wolf te luisteren en in de spiegel mn lippen te tuiten en mezelf lekker te vinden.
({)(L)(})

ik ging werkenn
en nu ben ik een beetje chagrijnig vanwege het gezeik rond 5 days off en ik heb geen eten noch chocomel in huis en niks te doen. ik kan ook niet whinen bij huisgenoten want ze zijn in frankrijk
Oud 11-07-2005, 21:16
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Uitgebrakt.
Oud 11-07-2005, 21:34
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Hermione schreef op 08-07-2005 @ 13:18 :
terror koe je hebt zo'n heerlijke white trash familie of niet
niet te zuinig
Oud 11-07-2005, 21:34
Verwijderd
tom geweld, otis en ik gaan vrijdag housen bij dj aiscream, kom je dan een chocomel nippen
Oud 11-07-2005, 21:35
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Hermione schreef op 11-07-2005 @ 22:34 :
tom geweld, otis en ik gaan vrijdag housen bij dj aiscream, kom je dan een chocomel nippen
joehoe dan zit ik op Dour
Oud 11-07-2005, 21:36
Verwijderd
ooo jammer
Oud 11-07-2005, 21:40
Otis
Otis is offline
ja verdorie
Oud 11-07-2005, 21:40
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik heb een gedichtje gemaakt: