Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() de mijne kreeg eergister een stikaanval die hij gelukkig overleefd heeft. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze was dus de hele dag echt bezig met ademhalen, omdat ze nauwelijks meer zuurstof opnam. En ik had dat niet door, omdat ze sinds dat ze vorig jaar een longontsteking had altijd wat moeilijker ademde. ![]() Waar stikte die in dan? |
![]() |
||
Citaat:
hopen dat het helpt, hij is al 2 :/ zieke beesten is echt klote ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hij een longontsteking heeft zou ik eens aan je DA vragen of je 'm niet in mag spuiten met streptopropen. De druppeltjes die je krijgt zijn waarschijnlijk doxoral (als je een beetje fatsoenlijke dierenarts hebt tenminste) maar mijn ervaring is dat streptopropen beter helpt (al moet je dat dan wel zelf injecteren) Mja.. twee is al een aardige leeftijd, dus helemáál kerngezond zal hij niet meer worden, waarschijnlijk. Maar zo lang hij geen pijn (meer) heeft, kan het wel. Ja, da's het enige nadeel van huisdieren; ze gaan dood ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik probeer opgewarmde chinees te eten en daar word je niet gelukkig van bahhhhrwk
||
Citaat:
maar ik heb zo'n vermoeden dat het wel goed komt want de dierenarts was ook vrij positief. wacht het even af. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En naar Dour ga ik ookal niet ![]() Daarom ga ik woensdag naar Stretch Armstrong ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ging werkenn en nu ben ik een beetje chagrijnig vanwege het gezeik rond 5 days off en ik heb geen eten noch chocomel in huis en niks te doen. ik kan ook niet whinen bij huisgenoten want ze zijn in frankrijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wat is dit stom waarom ben je er niet bij? nu zijn we niet zo blij. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar werd jij blij van vandaag? #6 Verwijderd | 500 | 25-04-2007 22:12 | |
Muziek |
3 feb: Shield Recordings Showcase @ Stage, Arnhem Malfunction | 36 | 03-02-2007 13:54 | |
Liefde & Relatie |
Je laatste kus #3 __ | 500 | 21-08-2006 18:05 | |
Lifestyle |
Wat voor boeiends heb jij vandaag gedaan? Miles | 500 | 13-12-2004 15:40 |