![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
echt een achterlijk groot beest is dat ja.. ik had haar gesummoned, en had een priest bij me(we werden gewiped mja ![]() later die avond nog een keer geprobeerd, toen was ze wel dood ![]() net 54 geworden, dus het gaat lekker ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik durf te wedden dat jij ongeveer 2 maanden eerder level 60 bent, aangezien ik niet zoveel speel. ![]() Maar inderdaad, ze is enorm.. echt griezelig. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (hoe moet dat als je bang bent voor draken en je de MT bent bij Onyxia ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, dit is eigenlijk meer een standaard probleem van mmorpg's. Spelers gaan sneller door content heen dan het kan worden toegevoegd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien Star Trek Online ook wel En Tabula Rasa niet te vergeten Maar who knows
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar feit is toch gewoon, hoe sneller je speelt hoe sneller je het spel uit hebt.. punt. dus dat hij zich nu verveeld, jah da's balen, ik heb er nog even plezier van ![]() En misschien had blizzard ook wel meer verschillende dingen om te doen moeten maken, dat ontken ik ook niet, maar toch, ik vind dat er al flink veel in zit. Met mijn speelstijl(hoeveelheid) heb ik veel spellen al redelijk snel uit.. hier ben ik nu nog lang niet op uitgekeken. dus ik denk dat WoW sowieso al (iets) langer speelbaar is dan een gemiddeld spel. Ik vraag me ook af of je een spel superlang houdbaar kan houden zonder dat je met uitbreidingen komt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is WoW eigenlijk niet heel erg beperkt als je van UO afkomt? |
![]() |
||
Citaat:
RTS komt bijna altijd neer op "Basisje bouwen, eenheden bouwen, tegenstander verpletteren" (al moet dat in sommige spellen al wel met strategie gebeuren het idee is nog steeds hetzelfde) MMORPG's komen dus blijkbaar neer op. Quests (die allemaal onder bepaalde categorieën vallen) Doe dit Ga daar naartoe Kill x-aantal van y-doelwit Kill doelwit en breng x-aantal van drop naar persoon etc, etc, etc En verder is het "Bereik zo snel mogelijk het hoogste level en ga raiden/pvp'en Als we het dus zo bekijken zou iedereen die dus al langer dan 3 jaar een bepaalde stijl games speelt alle huidige games af moeten doen als "meer van hetzelfde" en het gamen maar volledig op moeten geven...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben trouwens niet de enige, ik heb 2 vrienden die beide veel rpg's hebben gespeeld, namen als Lineage (2), ragnarok online, ultima, daoc, sw:galaxies en nog een paar namen waar ik niet zo snel opkom. Ook bij hen is de verveling nog geen grijntje toegeslaan, allebei werken ze nu hard om hun 2e character op lvl 60 te krijgen zonder dat ze hun 1e char verwaarlozen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want waarom zou ik in godsnaam die tien spinnnen in de kelder doodslaan als ze vijf minuten later weer terug zijn? Je hebt geen enkel effect op de spelwereld ermee, behalve dat je een sword of spiderslaying +10 krijgt, waarmee je 30 spinnen +2 kan doodslaan zodat je sword of spiderslaying +15 kan krijgen. Ja, je wilt verder zodat je max level bent. En dan? Dan mag je 60x het Uberkasteel of Doom raiden zodat je teh ubersword of spiderslaying +150 heel mischien kan krijgen. Of je gaat pvpen. Woehoe. Dan sla je iemand dood en dan? Dan krijg je +1 op je schermpje. Of je wordt geganked door mensen die in groepen lopen terwijl jij een 1vs1 zoekt, dat is ook altijd van die dolle pret. En al heb je genoeg mensen gedood, wat krijg je dan? De Ubersword of spiderslaying +160. Er is weer geen enkel iets van een semi-permanente prestatie. In DAoC kon je tenminste nog keeps en relics veroveren waar je echt wat aan had. Dat gaf het spel ook echt een doel waar je met je hele realm/faction naar toe kon werken en als het je lukte een gevoel van 'ja, we hebben nu iets zinvols gedaan waar iedereen van onze realm/faction wat aan heeft'. Terwijl al kijk ik naar WoW pvp heb ik echt iets van tja, waarom zou ik de moeite doen? Dat is pvpen om het pvpen, meer niet. Ja, je kan een battleground veroveren zodat je meer punten krijgt zodat je mischien wel teh ubersword of spiderslaying +170 kan krijgen. Woeptiedoe. Ook zoiets waar ik me aan erger in mmorpg's is de volstrekte onlogica van waar npc's soms staan. Dat zie ik in GW (npc's die in de middle of nowhere tussen allemaal mobs staan. WAAROM gaat die npc daar in hemelsnaam staan en WAAROM wordt hij niet aangevallen en ik wel? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder komen in ALLE spellen (zelfs de RPG's) de verhalen vrijwel allemaal op hetzelfde neer. Red dit, overwin dat, kill dat, neem wraak op..., Ga je droom achterna, etc, etc, etc... Dat je dingen kunt overwinnen in DaoC is leuk maar denk jezelf nu eens in dat sommige servers van WoW een ratio hebben van 3:1 en dat op sommige tijdstippen die ratio zelfs 5:1 of 10:1 is en bedenk dan waarom dat eigenlijk geen fuck uit zou halen op zulke servers. Leuk, de ene kant verliest altijd en dus komt het er op neer dat daar geen mensen meer willen spelen. Tenzij je verplichte balancing in gaat voeren maar ook dan is het niet meer leuk want ik wil bijvoorbeeld geen horde char spelen (iig niet verplicht) Dus zulke dingen zijn alleen leuk voor de kant die aan het winnen is.... (of er moeten steeds nieuwe 'neutrale' dingen worden toegevoegd op die manier en in een wereld die al helemaal uitgevonden is is dat vrij lastig) En boeren in PvP gebieden... Tja... Het is een spelletje met spinnen groter dan mammoettankers, Demonen die zonder moeite door een hele stad heen walsen en draken die als je net FF iets verkeerd doet zo door 40 man aan eindlvl spelers heen walst alsof het haar verveeld en jij zeurt over boeren die niet helemaal realistisch/logisch wonen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat ik Wow gebruik voor mijn punt wil ik niet mee zeggen dat WoW niet leuk is, maar dat het mmorpg genre op het moment teveel vastzit in een bepaald stramien dat maar even leuk is. Door Wow zijn er natuurlijk veel nieuwe mmorpg spelers bij gekomen die zoiets hebben van 'wat lul je nou vent, wow is het gaafste dat is uitgekomen sinds pindakaas', maarja, die moeten er nog achterkomen. |
![]() |
||
Citaat:
MMORPG's hangen gewoon van hetzelfde aan mekaar. Enige wat zou kunnen is dat PvP beter wordt uitgewerkt. Dat er meer PvE content komt. Meer items. Dat je player village's krijgt (gebieden waar je met je guild ofzo je eigen dorpjes kunt bouwen, compleet met guildhalls) Maar ik zie weinig veranderen aan het "Geen verhaallijn" probleem en het "Geen effect op de gamewereld" zie ik ook niet veranderen want dan doe je in je uppie een quest en dan kunnen meteen 12000+ andere mensen de quest niet meer doen.... Beetje oneerlijk vind je niet? EDIT: Pindakaas? SJOELEN IS GAAF!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar die fluff lullen we er op een RP server gewoon bij hoor. (northshire naar stormwind LOPEN al die tijd gewoon lullen over alles wat we zien, moppen tappen en lol maken. De leukste 3 uur uit mijn leven (we bleven even hangen in een roleplay over een groep paladins die net waren aangevallen door horde en nu zwaargewond goldshire binnen kwamen slepen ![]() 3 uur en niet eens 1 puntje exp gehaald
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(helemaal als zulke dingen ook raidbaar worden (met wederzijds consent) is het teh hax ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
toen ik een paar jaar geleden het nieuws las van WoW en wat er allemaal mee te doen zou zijn had ik ook stille hoop(ergens in de verte) dat het zo uitgebreid zou zijn.. Dat je afgezien van alleen vechten en levelen ook echt leven als alledag kon drijven.. Dat er dus bijvoorbeeld ook geen NPC merchants bestonden.. maar dat er daadwerkelijk spelers waren die zich toelegden op het runnen van winkels enz. dat je best wel 'het leger'(ofzo) kon joinen en dan ten strijde kon trekken tegen monsters of tegen de andere faction, maar dat je ook een heel andere stijl achterna kon gaan, en dus handel kon gaan drijven. En ik hoopte ook op het bouwenv an je eigen onderkomen, misschien heel klein beginnend in een of ander tentje dat je achter je aan zou slepen, en eindigend(als je met je geld genoeg grondstoffen, en natuurlijk andere spelers die je willen helpen met het bouwen van je huis, had betaald) met een groot huis met alles er op en er aan.. en meer achterlijke dingen, zoals dus kleine spelletjes enzo, of echte wedstrijden. mja dat is denk ook wel godsonmogelijk om te implementeren. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 12-07-2005 om 10:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En inderdaad, je komt ze overal tegen. (alhoewel ik die groene en bruine langharige fuzzy spinnetjes nog wel schattig vind ![]()
||
Citaat:
![]() In m'n guild zit iemand van level 60 met 9 alts. 2 daarvan zijn ook nog boven level 40. 2 zijn rond level 5 (zijn vooral aangemaakt als bank geloof ik) en de rest zit rond de level 20. Zoiets. Hij heeft echt veel tijd. ![]() Mazemouse: Pas maar op dat je niet gaat niezen! ![]()
||
Citaat:
En m'n computer is te slecht voor PvP. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
WoW Private Server (il)legaal? YvanSoftware | 30 | 05-11-2008 22:12 | |
De Kantine |
Ctrl + v topic! #65 TommY_ | 500 | 04-01-2007 15:08 | |
Games |