![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee , eigenlijk nooit.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hou het nu niet meer bij trouwens, ook wel lekker rustig ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mischien helpt het om bv pas na 1 week te wegen ofzo? of om de 2 weken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hihi oke ![]() maarja ik durf nou nie haha ben denk ik aangekome ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik was destijds met 61 kg bij dezelfde lengte niet tevreden, alhoewel ik toen wel minder spiermassa had. Het is dus even zien of ik verder ga. Maar eerst dat maar 's zien te halen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ga morgenochtend trouwens de dokter bellen dat ik een andere pil (Yasmin) wíl. Geen gezeur. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kreeg eerst gezeik van 'deze strip afmaken' en 'geen nut voor wat jij wil, is je bouw' enzo, maar er is nu een plaatsvervangend arts aangezien die van mij op vakantie is, dus ik probeer 't gewoon. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik slik hem nog maar drie dagen, dus echt heel veel kan ik er nog niet over zeggen... Of die honger echt van de pil komt weet ik ook niet, misschien komt het wel van het minder verkouden zijn door die medicijnen (al denk ik dat eigenlijk niet, want echt veel minder verkouden ben ik nog niet). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb net trouwens een afspraak gemaakt, 11:40 moet ik er zijn ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En ja, ik weet 't, je wordt ouder en dus wat dikker, maar toen was ik ook al vrij stevig hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kan het niet vinden |
![]() |
||
Citaat:
Dik ben ik niet en jij zeker ook niet Meelfriek!, maar als je in een huis woont met een zusje dat echt een plank is (maar ook eigenlijk geen figuur heeft), wordt het allemaal wat lastiger. Maar goed, het is vakantie en ik ben het afgelopen half jaar ruim drie kilo aangekomen. Weet iemand misschien hoesnel je dat er 'verantwoord' af kan krijgen? Crashdieets werken toch niet, dus ik ben meer een voorstander van: eenmaal eraf, blijf weg! Trouwens, is Musli echt zo ongezond als men zegt. Als je ongeveer twee tot drie eetlepels in je yogurt gooit, zonder verder suiker oid toe te voegen?
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #5 Verwijderd | 342 | 12-08-2005 10:15 |