![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom is het gras altijd groener ergens anders? Je kan je beter afvragen, als ie morgen dood is, zou je dan spijt hebben... [Ontopic] Ik vond het heerlijk om gedurende weet ik veel hoe lang in elkaars ogen te kijken op 5 cm afstand en toch niet te zoenen ondanks de intense spanning...Verwachtingen zijn altijd leuker dan werkelijkheid. Die komt later wel.
Laatst gewijzigd op 11-07-2005 om 17:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: erg verliefd enzo, maar ik baal wel dat ze een week op vakantie is naar 1 of ander suf huisje in frankrijk
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op de rest ben ik al ingegaan in mijn reactie op de posts van juno. Dat jullie verder niet dezelfde keuzes maken als ik vind ik ok, geef je mening, doe wat je wil, ik ben blij met mn keuze. Hetzelfde geldt voor de gemaakte keuzes waar je later spijt van hebt. Jouw beslissing, jouw situatie. Voor mij is het anders. In ieder geval nu. En dat ik juni schreef was expres. . Visweer. Dat je mijn verhaal verder warrig vond, je bent een van de weinigen. Ik heb het aan meerdere mensen laten lezen en niemand had er problemen mee. Misschien is mijn schrijfstijl anders dan je gewend bent.
||
![]() |
Citaat:
Ik vraag niet of je het verschikkelijk vindt als ie doodgaat, maar of je spijt zou hebben van je keuze...dat is niet eens te vergelijken. Als je zo blij bent met je keuze, waarom reageer je dan in godsnaam alsof je aangevallen wordt op je zwakke punt. Want vooralsnog lijkt dat joch meer voor je te betekenen, dan spanning goed kan maken bij een ander.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Had jij even mazzel dat ik niet moest werken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ontopic: ik wilde vandaag mn verjaardag nog een beetje gaan vieren, ben ik alleen thuis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14 WolterB | 495 | 12-08-2005 09:50 |