Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2005, 16:36
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
juno schreef op 11-07-2005 @ 00:22 :

Als je nog niet toe bent aan een relatie, begin er dan gewoon niet aan, maar ga niet na een tijd iemands hart breken.
Hoe moet je er nou achter komen dat je nog niet toe bent aan een relatie, als je het niet eerst probeert? Dat hoort bij jong zijn, dat je die dingen probeert, om er zo achter te komen waar je wel en niet aan toe bent.
Advertentie
Oud 11-07-2005, 16:37
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Rieno schreef op 11-07-2005 @ 15:05 :

en het lijkt verdomme wel alsof alle relaties ineens kappen mn 2 beste vrienden zijn al de lul en mn beste vriendin ook .... nja, zal wel iets in de lucht zitten ofzo
De zomer
Oud 11-07-2005, 16:45
Verwijderd
Het gaat goed Hij is dan wel helemaal in Spanje, maar dat lijkt helemaal niet uit te maken. Ik zou alleen zo graag bij hem zijn..
Oud 11-07-2005, 17:04
Verwijderd
(H), donderdag naar Spanje. En dit keer gaat ie gewoon mee
Oud 11-07-2005, 17:40
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
juno schreef op 11-07-2005 @ 11:30 :
Ik waarschuwde je daarom dat dat er wel eens helemaal niet in zou kunnen zitten voor jou, omdat jij hem door het nu uit te maken zoveel pijn deed dat hij je niet weer terug zou willen. En ik wilde dat je besefte wat je hem hebt aangedaan.
Ik ben het met juno eens...ik bedoel iemand laat hier misschien wel de liefde van haar leven lopen, vanwege de behoefte aan een adrenalinekick...

Waarom is het gras altijd groener ergens anders?

Je kan je beter afvragen, als ie morgen dood is, zou je dan spijt hebben...

[Ontopic]
Ik vond het heerlijk om gedurende weet ik veel hoe lang in elkaars ogen te kijken op 5 cm afstand en toch niet te zoenen ondanks de intense spanning...Verwachtingen zijn altijd leuker dan werkelijkheid.
Die komt later wel.

Laatst gewijzigd op 11-07-2005 om 17:48.
Oud 11-07-2005, 17:41
Schranktür
Schranktür is offline
Oud 11-07-2005, 19:25
Sithan
Sithan is offline
Geen spanning hoeft niet gelijk te staan aan vervelen...
Als je nu je leven in gaat richten op de fase waar je inzit, kom je straks als nog nergens als je in een andere fase komt. Bepaalde verlangens zijn duurzaam en bepaalde verlangens fase verbonden, ik beschouw spanning als aan een fase verbonden.

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 18:41.
Oud 11-07-2005, 19:42
Qimm
Qimm is offline
Waaaaah spannend!!!! *bounce bounce*
Oud 11-07-2005, 20:05
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
juno schreef op 11-07-2005 @ 11:30 :
JunOOOO
whahah dat deed ze expres trut
Oud 11-07-2005, 21:13
Sithan
Sithan is offline
nee ik blijf het niet met je eens zijn...
Soms verlangen mensen gewoon onrealistische dingen en het is aan jezelf te snappen dat je ook anders gelukkig kan zijn...

Als je bijv. een film 50x kijkt is ie ook niet meer spannend, want je weet al hoe het gaat lopen, dat weet je van tevoren...terwijl je lievelingsfilm wel je lievelingsfilm blijft al zie je m 50x, juist omdat je weet hoe het gaat lopen...daar doel ik op...juist zoiets is fijn en veilig, maar blijft ook fijn en veilig...een spannende thriller heb je na een keer wel gezien meestal.
Alleen helaas is het met films zo dat je alsnog een keer kan kijken, maar van je liefdes is het niet zeker dat je ze ooit nog mag 'zien'.

Voor zover ik aanneem (als dat niet zo is, dan geef ik je gelijk) houden ze van elkaar...en is dat niet de allerbelangrijkste reden die er is om bij elkaar te blijven? Of er nou spanning is of niet? Want dat is wat hier naar mijn idee speelt...

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 18:41.
Oud 11-07-2005, 22:21
Verwijderd
Het is vakantie en we hebben niks eens tijd voor elkaar. Hoe kan dat Na het zien van m'n agenda begin ik te vermoeden dat ik 'm gewoon meer dan 2 weken niet ga zien...
Oud 11-07-2005, 22:27
Verwijderd
Ik geloof niet zo heel goed, maar ik ben er even niet helemaal uit.
Oud 11-07-2005, 22:37
juno
juno is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 11-07-2005 @ 21:05 :
whahah dat deed ze expres trut
Scheld ik jou uit? Nee, dus laat dat voortaan achterwege wil je.
Oud 11-07-2005, 22:58
Estar
Estar is offline
Ik voel me helemaal geweldig, het idee om met iemand oud te worden vind ik niet eens meer eng maar klinkt erg aantrekkelijk
Oud 12-07-2005, 01:30
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
toch vind ik dit topic enigszins aanstootgevend
Oud 12-07-2005, 01:49
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Sithan schreef op 11-07-2005 @ 18:40 :
Ik ben het met juno eens...ik bedoel iemand laat hier misschien wel de liefde van haar leven lopen, vanwege de behoefte aan een adrenalinekick...
sommige mensen hebben snel het idee dat iemand geschikt zou zijn om mee te trouwen. zeker als je 20 bent moet je je door dat soort dingen niet teveel laten leiden. als je dan nog het gevoel hebt dat je behoefte hebt aan spanning enzo, dan moet je het vooral uitmaken ... nu kan het nog, als je zo oud als juno bent niet meer.

ontopic: erg verliefd enzo, maar ik baal wel dat ze een week op vakantie is naar 1 of ander suf huisje in frankrijk
Oud 12-07-2005, 05:59
Verwijderd
Whaaa en toen was het aan wiew
Oud 12-07-2005, 08:16
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Ave schreef op 12-07-2005 @ 06:59 :
Whaaa en toen was het aan wiew
niet met jou dan, maar 't klopt wel (eindelijk...)
Oud 12-07-2005, 08:46
Roosje
Roosje is offline
Krom. Maar dat maakt niet uit.
Oud 12-07-2005, 09:05
Verwijderd
Mwa
Oud 12-07-2005, 09:21
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
blij blij blij... deze week ga ik hem vaaaaak zien... zondag heb ik hem gezien en woensdag donderdag vrijdag en zaterdag. Leuk leuk leuk maar dan 3 weken niet meer ...

en hij gaat me uitzwaaien op schiphol
Oud 12-07-2005, 10:40
Verwijderd
Ik realiseer me net dat we het morgen 8 maanden hebben.. ik heb net alle smsjes (die ik nog had) uitgetypt omdat mijn telefoon een beetje leeg moet. Gelukkig is het nog steeds zo leuk als in het begin

Best leuk om te zien hoe je samen een geschiedenis/leven opbouwt. De eerste foto's van hem waren vooral met vrienden enzo en nu sta ik er zo goed als altijd ook op

Waarom is het toch zo cliché om te zeggen 'ik blijf voor altijd bij je', terwijl het echt zo voelt?
Oud 12-07-2005, 14:50
George
George is offline
Ik mis hem en in de paar uurtjes die ik slaap 's nachts is hij het hoofdonderwerp.
Oud 12-07-2005, 14:51
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-07-2005 @ 10:05 :
Mwa
My thoughts exactely.
Oud 12-07-2005, 17:46
655321
655321 is offline
Citaat:
Sithan schreef op 11-07-2005 @ 18:40 :
Je kan je beter afvragen, als ie morgen dood is, zou je dan spijt hebben...
MWAAAH, wat een vergelijking. Natuurlijk zou ik het enorm verschrikkelijk vinden als hij er niet meer zou zijn. Wat een rotvraag. Dat is helemaal niet van belang hierbij. Relatie of niet.
Op de rest ben ik al ingegaan in mijn reactie op de posts van juno.

Dat jullie verder niet dezelfde keuzes maken als ik vind ik ok, geef je mening, doe wat je wil, ik ben blij met mn keuze.
Hetzelfde geldt voor de gemaakte keuzes waar je later spijt van hebt. Jouw beslissing, jouw situatie. Voor mij is het anders. In ieder geval nu.

En dat ik juni schreef was expres. . Visweer.
Dat je mijn verhaal verder warrig vond, je bent een van de weinigen. Ik heb het aan meerdere mensen laten lezen en niemand had er problemen mee.
Misschien is mijn schrijfstijl anders dan je gewend bent.
Oud 12-07-2005, 17:47
droomkoningin
droomkoningin is offline
We hebben 'iets' afgesproken voor morgenavond en ik wil hem zo bellen over 'wat' we gaan doen, maar ik durf niet
Oud 12-07-2005, 20:26
Toet0r
Toet0r is offline
Vandaag was zo super! we gingen samen naar de apenheul, want dat wilde ik graag en hij betaalde alles, als cadeautje <3 Het was zo leuk en hij was zo lief! maar hij werd wel gebeten door een aapje
Oud 12-07-2005, 22:51
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
M'n verkering is uit, voor zover er van een verkering te spreken was, een andere gozer is interessanter

Sucks, maar het leven gaat door..Gelukkig zaterdag lekker op vakantie en dan in de Noorse bergen lekker uitwaaien en tot rust komen
Oud 12-07-2005, 23:47
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
655321 schreef op 12-07-2005 @ 18:46 :
MWAAAH, wat een vergelijking. Natuurlijk zou ik het enorm verschrikkelijk vinden als hij er niet meer zou zijn. Wat een rotvraag. Dat is helemaal niet van belang hierbij. Relatie of niet.
Op de rest ben ik al ingegaan in mijn reactie op de posts van juno.

Dat jullie verder niet dezelfde keuzes maken als ik vind ik ok, geef je mening, doe wat je wil, ik ben blij met mn keuze.
Hetzelfde geldt voor de gemaakte keuzes waar je later spijt van hebt. Jouw beslissing, jouw situatie. Voor mij is het anders. In ieder geval nu.
Prachtig geval van miscommunicatie hier...

Ik vraag niet of je het verschikkelijk vindt als ie doodgaat, maar of je spijt zou hebben van je keuze...dat is niet eens te vergelijken.

Als je zo blij bent met je keuze, waarom reageer je dan in godsnaam alsof je aangevallen wordt op je zwakke punt.
Want vooralsnog lijkt dat joch meer voor je te betekenen, dan spanning goed kan maken bij een ander.
Oud 13-07-2005, 09:39
Babette
Babette is offline
Op t moment klote, gisteren hebben we ruzie gehad en nou kan ik hem niet zien. Ik moet zometeen werken en hij ook en hij werkt als kok dus zie ik hem vanavond ook niet.. Nu heb ik t geluk omdat ik nu ook werk een paar dagen vrij heb, maar als ik straks weer naar school ga dan zie ik hem echt bijna niet meer omdat ik echt 5 dagen in de week naar school moet en hij gewoon bijna elke avond aan het werk is Ik zit er echt tegenop..
Oud 13-07-2005, 09:52
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 12-07-2005 @ 21:26 :
maar hij werd wel gebeten door een aapje
Krijg je thuis soms niet genoeg te eten?
Oud 13-07-2005, 09:55
Verwijderd
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 12-07-2005 @ 21:26 :
Vandaag was zo super! we gingen samen naar de apenheul, want dat wilde ik graag en hij betaalde alles, als cadeautje <3 Het was zo leuk en hij was zo lief! maar hij werd wel gebeten door een aapje
Dat horen we wel vaker ja
Had jij even mazzel dat ik niet moest werken
Oud 13-07-2005, 10:52
Flip!
Flip! is offline
Tja het is nu uit. Meneer wilde 2 dingen die elkaar af stoten. Vrijgezel zijn, want dat miste hij, en mij als vriendin hebben...

En dit is dus de uitkomst..
Oud 13-07-2005, 10:54
Dop_16
Dop_16 is offline
Citaat:
Flip! schreef op 13-07-2005 @ 11:52 :
Tja het is nu uit. Meneer wilde 2 dingen die elkaar af stoten. Vrijgezel zijn, want dat miste hij, en mij als vriendin hebben...

En dit is dus de uitkomst..
en zo hoort het
Oud 13-07-2005, 11:13
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-07-2005 @ 10:55 :
Dat horen we wel vaker ja
Had jij even mazzel dat ik niet moest werken
werk je daar?
Oud 13-07-2005, 11:13
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 13-07-2005 @ 10:52 :
Krijg je thuis soms niet genoeg te eten?
ik vind hem zo lekker
Oud 13-07-2005, 11:25
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 13-07-2005 @ 12:13 :
ik vind hem zo lekker
That's no excuse.
Oud 13-07-2005, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Dop_16 schreef op 13-07-2005 @ 11:54 :
en zo hoort het
inderdaad
Oud 13-07-2005, 11:59
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 13-07-2005 @ 12:25 :
That's no excuse.
hmm dan zal ik het nooit meer doen..

ontopic: ik wilde vandaag mn verjaardag nog een beetje gaan vieren, ben ik alleen thuis
Oud 13-07-2005, 12:33
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-07-2005 @ 10:05 :
Mwa
Oud 13-07-2005, 15:09
droomkoningin
droomkoningin is offline
Niet zo goed eigenlijk. Maar dat gaat wel weer over.. hoop ik
Oud 13-07-2005, 16:28
Erbenda
Erbenda is offline
*gaapt*
Oud 13-07-2005, 17:34
Verwijderd
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 13-07-2005 @ 12:13 :
werk je daar?
Ja
Oud 13-07-2005, 17:35
Susanne
Susanne is offline
nou ik heb maar twee keer met hem gewerkt, hij liep stage op mijn werk en hij is dus nu klaar... en ik vind hem leuk! hij was ook op t examenfeest v/d discotheek, en toen hebben we wel ff gepraat en dat vond ik toen wel leuk maar ik wil dat er nu actie komt in het hele verhaal

maja nu komt het leuke, ik heb dus geen telnr van hem, en ik zou niet weten wanneer ik hem weer zie en gemeenschappelijke vrienden hebben we niet (zover ik weet) kansloos!!!

oja misschien nog leuker> hij gaat bij de landmacht

ik zoek ze wel uit zeg....
Oud 13-07-2005, 17:58
Sithan
Sithan is offline
Wanneer snapt ze nou eens dat ze me niet meer moet bellen, want zo kom ik nooit helemaal over dr heen...
Oud 13-07-2005, 18:10
Qimm
Qimm is offline
Whoohoo!!!

*springt rond*
Oud 13-07-2005, 18:50
KinkieBinkie
KinkieBinkie is offline
Klote, ik mis mn schatje
Oud 13-07-2005, 18:57
Smobbo
Smobbo is offline
Minders omdat ze nu op vakantie is.
Maar aan de andere kant geeft het ook alleen maar aan hoe veel ik om haar geef.
En de gedachte dat ze binnenkort weer terug is en we dan samen op vakantie gaan stemt positief .
Oud 13-07-2005, 19:30
Jones
Vannacht komt ze terug van vakantie Helaas moet ik werken t/m vrijdag en moet zij werken op vrijdag en zaterdag. Dus zaterdagavond
Oud 13-07-2005, 19:39
Verwijderd
Mn moeder en ik gingen met de bus naar Spanje, all inclusifehotel in een klein spaans dorpje. Sander ging ook met zijn familie. We zaten heen al in dezelfde bus maar hij had mij alleen door.. Daar aangekomen viel mij op dat het een leuke jongen was. Maar doordat er al snel een groep gevormd werd waren we weinig alleen. Na een paar avonden van soms samen wandelen gingen we 's middags samen naar het strand voor een uurtje. Na een beetje tenissen, stoeien en kletsen gaf hij toe dat ie me leuk vond, en me eigenlijk wilde kussen. Nja dat gebeurde, en we werden onafscheidelijk. Totdat we 6 uur geleden afscheid moesten nemen.
Ik ben nu een paar uurtjes thuis, en echt ik mis die jongen zo erg.. wil m weer in mn armen pakken en knuffelen, met m kletsen en gewoon elke seconde die we samen waren overdoen..
Of het echte liefde is en ik het in nederland wil doorzetten? Nja hij is een fout type maar wil zn leven wel weer op de rails krijgen. Dus ik denk contact houden en kijken hoe het hier gaat.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten