Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2005, 15:41
*Ster*
*Ster* is offline
Ik ben gisteren geopereerd aan mijn oor (gaatje in het trommelvlies). Je hebt geen idee hoe misselijk ik was toen ik uit de narcose kwam! (de narcose ging rechtstreeks in mijn bloed) Ook draaide alles voor mijn ogen... dus moest ik uiteindelijk dmv een rolstoel naar de auto gebracht worden... haha... Ik kon daar wel een nachtje blijven, maar tegen de misselijkheid konden ze niet veel meer doen (helaas!). De operatie is goed verlopen. Ik heb nu verband om mijn oor, maar dat valt niet eens zo erg op. Ik ben nog steeds misselijk en zwakjes, het is ook pas de 2e dag vandaag. Ik weeg nu 55,9kg en met eten gaat het de goede kant op, alhoewel ik nog wel hulp zoek... you never know... Ik durf alles te eten (denk aan mac donald's) máár het probleem is dat ik me dik blijf voelen én niet weet wanneer ik honger heb én blijf eten.... eten... eten... Mijn ouders hebben nu een slot op de keukendeur gemaakt... haha... het helpt wel! Ik denk niet de hele dag meer aan eten (omdat ik er toch niet bij kan )
In september ga ik weer sporten. Ik ga proberen om wat beter voor mezelf te gaan zorgen... sporten, naar school, nieuwe vrienden maken, gelukkig worden...
Oud 15-07-2005, 16:39
Verwijderd
Ik zou foto's posten. Dus hier.

Ze zijn wel groot meen ik.

Morgen ben ik vrij. Vind ik helemaal niet erg, had ik wel even nodig want ik moet nog een boel doen. Zondag naar N. Zin in. Dus. M. is nog maar 25 . *In shock verkeerd*. Nougoed, ik ga vanavond naar Floris. Dat is wel leuk, hoewel het een slechte recensie had gekregen schijnt. Was wel leuk vandaag op school, al mijn meesters en juffen ook even gezien enzo.
" Het eerste wat jij zei toen je bij mij in de klas kwam in groep zes was: " Ik ben Charlotte en ik ben erg lang voor mijn leeftijd". Dat herinnerde ik me laatst weer. "
Oud 15-07-2005, 16:46
rare kwast
rare kwast is offline
jeej bericht gehad van amc/ de meren
ook geen baan
great
Oud 15-07-2005, 18:16
Verwijderd
Ik heb een nieuwe telefoon, een abbonement.. Heeerlijk
Oud 15-07-2005, 18:42
Verwijderd
Vooral niet lachen, Mushu!! nee hoor, lieverd, toffe foto's

oooh, ik heb zo genoten gisteren. nog een keer, nog een keer! de premiere van Floris ging hartstikke goed, iedereen was tevreden.Alleen jammer dat de recensie inderdaad nog al heel erg tegenviel. maar dat drukt mijn pret echt niet. en na afloop was het ook zo onwijs gezellig....ik ga iedereen echt missen en in een gat vallen als de voorstellingen straks voorbij zijn!! ik zou er zoveel over willen vertellen, maar daar heb ik geen tijd voor. Iedereen was wat lam en Jurre bracht mij naar huis. en het was gewoon gezellig en morgenavond waartschijnlijk uit met een paar mensen. oooh, ik kan niet wachten. vanavond kan ik niet optreden want vannacht om 12 uur wordt mijn papa 50 jaar jong! en dat kan ik niet missen natuurlijk. straks de pop neerzetten als hij even weg is. spannendspannend!

verder ben ik heel moe want door die afterparty heb ik welgeteld 3 uur geslapen. en dat is ongeveer 5 uur minder dan gepland. maar ik kon gewoon niet weg en die arme Jurre moest maar op mij wachten. maar ik geloof dat hij het ook leuk vond. fijn.
Oud 15-07-2005, 19:45
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-07-2005 @ 09:34 :
Iemand goede sites met informatie over het inrichten van huizen?
http://www.decorette.nl/index.html Ik weet niet exact wat je zoekt, maar wellicht heb je hier iets aan?
Oud 15-07-2005, 20:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-07-2005 @ 09:34 :
Iemand goede sites met informatie over het inrichten van huizen?
www.jandesbouvrie.nl
Oud 15-07-2005, 20:18
Redhair
Redhair is offline
Het gaat weer een beetje zn gangetje, ik ben weer op mijn oude spoor terug. Even rustig aan. Ik ben over, maar niet volgens het regelement. Ik mis veel te veel cijfers en heb meerdere belangrijke opdrachten niet gemaakt. De school heeft me over laten gaan omdat ze weten dat ik het kan. Lief van ze. Ze hebben tenminste een beetje begrip voor mijn klotedepressie en slapeloosheid. Volgend schooljaar moet ik pro-actief werken en krijg ik een aangepast schema. Als ik me iets beter voel moet ik vooruitwerken, en ik moet dat schema aanhouden. Ik hoop dat het me lukt. Nu voel ik me zwak, maar wel goed. Straks ga ik met mijn vriendin en haar vriendje een zooi films kijken, tequila drinken, weer eens een jointje roken en het gezellig maken. Misschien komen mijn vriendje en E. ook nog, dat wisten ze nog niet. Ik ga me in ieder geval vermaken, heb ik met mezelf afgesproken. Ik ga proberen weer gelukkig te zijn.
Oud 15-07-2005, 20:34
*Ster*
*Ster* is offline
Mijn ouders hadden vandaag een gezinsgesprek en die systeemtherapeut heeft gezegd dat ik waarschijnlijk een eetstoornis heb, boulimia... ondanks dat ik welliswaar niet overgeef ná en eetbui... ik compenseer wel door teveel schildkliermedicijnen te slikken óf door maandenlang intensief te sporten om die eetbuien in balans te houden... daar komt het op neer. Tja, ik sta niet echt verbaasd... Mijn ouders hebben zelfs een slot op de keukendeur gemaakt om mijn 'stiekeme' eetbuien te beperken. Het is gewoon vervelend. Ik heb een normaal gewicht en toch voel ik me dik! En wat ik ook eet, die schuldgevoelens blijven... Misschien is het gewoon goed dat ik binnenkort hulp krijg, ... alleen ... kijk ik er toch een beetje tegenop...
Oud 15-07-2005, 20:56
Verwijderd
ik moet aankomen (of iig meer eten) van mn ouders en daar heb ik helemaal geen zin in
Oud 15-07-2005, 21:19
JaJ
JaJ is offline
wat is er met me?
ik ben niet eens moe
ik ben te vrolijk
ik heb de belachelijke behoefte om iets anders te schrijven dan fantasy. er spoken zinnen door mijn hoofd.

De jongen dacht hier wel ooit over na en ergens vond hij het wel wat hypocriet, maar dat was zijn oordeel. Hij leefde tenslotte niet voor zichzelf.
Oud 15-07-2005, 22:59
Cethlion
Cethlion is offline
Bah. Waarom moest ik hén nou net tegenkomen? Ik dacht dat ze wel zo volwassen zouden zijn om hun opmerkingen niet te maken buiten school.
Nee, dat dacht ik eigenlijk niet.
Normaal moet ik wel lachen om hun oppervlakkige opmerkingen, maar op dat moment had ik het even gehad.

Ik had 't even gehad omdat ik besefte, terwijl hij langs me liep, dat hij nooit iets voor me zal gaan voelen.
Ja, vriendschap.

Same ol' song.
Oud 15-07-2005, 23:04
rare kwast
rare kwast is offline
ik voel me zo egoistisch...
kan niet eens blij zijn voor dr
wat voor k*t vriendin ben ik wel niet..
die andere vriendin (m) springt met heer mee, die vind het super
ik doe als of...stuur een kaartje en laat weten dat ik t super vind maar ik baal
ik haat t
argh...bad friend, i'm a realy bad friend
Oud 15-07-2005, 23:15
Verwijderd
Ik raak dr kwijt, ik weet het zeker.
*huilt*

~*~
*knuffelt rare kwast*
Je bent een lieve meid en een goede vriendin. Echt waar! Kom op he!
Oud 15-07-2005, 23:37
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 16-07-2005 @ 00:15 :
Ik raak dr kwijt, ik weet het zeker.
*huilt*

~*~
*knuffelt rare kwast*
Je bent een lieve meid en een goede vriendin. Echt waar! Kom op he!
*troost sonho* je weet wat ik gezegt heb..
*geeft zakdoek en big hug*
je raakt haar alleen kwijt als je t opgeeft...
don't give up!!!
Oud 16-07-2005, 00:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
Jeetje, en ik (over)leef gewoon nog steeds
Oud 16-07-2005, 01:08
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Duw me dan over het randje verdomme! Doe het dan! En niet iedere maar half. Doe het dan gewoon 1 keer echt. 1 keer is genoeg. Dan niets meer. Dan is er rust.
Oud 16-07-2005, 01:17
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 16-07-2005 @ 02:08 :
Duw me dan over het randje verdomme! Doe het dan! En niet iedere maar half. Doe het dan gewoon 1 keer echt. 1 keer is genoeg. Dan niets meer. Dan is er rust.
Oud 16-07-2005, 01:19
rare kwast
rare kwast is offline
I am a dreamer but when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be

goodbye my friend

*cry*
Oud 16-07-2005, 01:26
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 16-07-2005 @ 02:08 :
*geeft aragnabite nog ff flinke knuf*
kop op he..
Oud 16-07-2005, 08:38
rare kwast
rare kwast is offline
geweldig geslapen
Oud 16-07-2005, 09:16
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 16-07-2005 @ 00:04 :
ik voel me zo egoistisch...
kan niet eens blij zijn voor dr
wat voor k*t vriendin ben ik wel niet..
die andere vriendin (m) springt met heer mee, die vind het super
ik doe als of...stuur een kaartje en laat weten dat ik t super vind maar ik baal
ik haat t
argh...bad friend, i'm a realy bad friend
Kap nou eens met jezelf steeds zo af te kraken, daar schiet niemand wat mee op: jij niet en de mensen om je heen ook niet.

Probeer eens met die vriendin te bespreken dat je het moeilijk vind, wie weet begrijp ze je wel heel erg goed. En wie weet vindt die andere vriendin het ook wel moeilijk en doet ze ook (voor een deel) net alsof? En misschien vindt die vriendin waar het over gaat het zelf ook wel moeilijk? Zou allemaal kunnen.
Oud 16-07-2005, 09:23
Verwijderd
De afgelopen dagen ben ik erg bezig met een eventueel nieuw huis en de inrichting daarvan, ben daardoor nogal afwezig ed, wilde dat uitleggen en deed dat met: "ik zit met m'n huis ergens anders".
Oud 16-07-2005, 09:50
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-07-2005 @ 10:16 :
Kap nou eens met jezelf steeds zo af te kraken, daar schiet niemand wat mee op: jij niet en de mensen om je heen ook niet.

Probeer eens met die vriendin te bespreken dat je het moeilijk vind, wie weet begrijp ze je wel heel erg goed. En wie weet vindt die andere vriendin het ook wel moeilijk en doet ze ook (voor een deel) net alsof? En misschien vindt die vriendin waar het over gaat het zelf ook wel moeilijk? Zou allemaal kunnen.
sorry das iets waar ik goed in ben..
we moeten een keer praten ja...maar dat loopt weer niet en dan voel ik me weer rotter...

ik weet ook waarom ze weg wil enzo.. maar je hebt gelijk moet stoppen..
Oud 16-07-2005, 09:54
Stefanie
Stefanie is offline
Weer rare dromen over hem. Hopelijk is het snel over met dit gezeur.

Nog drie nachtjes voor vakantie, we hebben er zin in
Oud 16-07-2005, 09:56
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 16-07-2005 @ 10:50 :
sorry das iets waar ik goed in ben..
Werken aan dat afleren dan. Het is niet nodig en je hebt er bovendien ook nog eens niets aan, kun je er beter mee stoppen.

Citaat:
we moeten een keer praten ja...maar dat loopt weer niet en dan voel ik me weer rotter...
Dan stuur je haar een mailtje of een briefje ofzo? Als je vriendschap toch al niet goed loopt, wat heb je er dan mee te verliezen? Je kunt, lijkt mij, iig zeggen/schrijven dat je het jammer vindt dat ze weg gaat ed.
Oud 16-07-2005, 10:01
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-07-2005 @ 10:56 :
Werken aan dat afleren dan. Het is niet nodig en je hebt er bovendien ook nog eens niets aan, kun je er beter mee stoppen.

Dan stuur je haar een mailtje of een briefje ofzo? Als je vriendschap toch al niet goed loopt, wat heb je er dan mee te verliezen? Je kunt, lijkt mij, iig zeggen/schrijven dat je het jammer vindt dat ze weg gaat ed.

it's my defence...

we hebben t er wel eens over gehad dat ik bang was, dat ze me niet meer nodig heeft en blablabla
t eindigd dan met de opmerking dat ze me nodig heeft als vriendin...en dan gaat t ff goed en dan gaat t weer zwaar en snel fout
Oud 16-07-2005, 10:40
Verwijderd
Ik moet het hem vertellen maar stel het liever uit...
Oud 16-07-2005, 11:47
ilse
ilse is offline
en nu is ie op vakantie...

ik maak me er gelukkig nog niet zoo druk over, weet nu zo ongeveer wel dat ie gek op me is. maar... ja ik weet niet. hoop dat ik wel af en toe echt wat van em hoor... heb t idee dat ie dat helemaal vergeet, maar ja.

whoo... hij is echt lief...
Oud 16-07-2005, 11:57
rare kwast
rare kwast is offline
zaterdag...zondag...maandag vertrek dag
gaat snel, zenuwachtig straks loop ik 10 kilometer en kan ik niet meer
nou leuke nijmeegse
oww en en en

nee...het gaat heel leuk worden en wat maakt t uit dat je na de eerst dag uitvalt...
toch
Oud 16-07-2005, 12:11
ilse
ilse is offline
hij zei dat ie niet zou sms en door gezeur met ze telefoon en ze ouders, en kreeg net een sms je

ik helemaal blij
Oud 16-07-2005, 12:52
Shitonya
Shitonya is offline
Over een paar weken is het eindelijk zover
Oud 16-07-2005, 13:40
bindmiddel
bindmiddel is offline
Woke up sweating, geuss what, ze zijn terug. Joepie weer nachtmerries. Ze waren net beetje weg.

Oh and I've cried today. Is dat goed of slecht.....ik weet het niet.

Er knaagt iets aan me, maar wat.

They're sharing a drink called loneliness, but it's better than drinking alone.
En nu is mn "drink"maatje 2 weken op vakantie en dan ga ik een week. Maar daarna gaan we een week samen.
Oud 16-07-2005, 13:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-07-2005 @ 21:15 :
www.jandesbouvrie.nl
Hé, hij bestaat nog echt ook!

Vannacht heel raar gedroomd, niet zo fijn.

Aan de ene kant is het goed dat ik 'haar' al een tijd niet meer gezien heb, aan de andere kant mis ik d'r ook.
Oud 16-07-2005, 14:03
ilse
ilse is offline
zoo lief ik dacht dat ze boos op me was, nu smste ze ineens dat ik niet moest dneken dat ze boos was en dat ik moest weten dat ze van me houdt... mijn dag is weer goed
Oud 16-07-2005, 14:11
Eend
Eend is offline
Grmbl, ik wil naar huis, maar mijn ouders willen niet Ik zal dus nog een eeuwigheid op de afdeling moeten zitten, want voorlopig kan ik niet akkoord gaan met de RM voorwaarden.
Verpleegkundige zei ook al: "Het zal me niks verbazen om je binnen een maand weer terug te zien. Je bent er nog niet klaar voor."

Maargoed, nu ga ik aan het mona chocolade schepijs
Oud 16-07-2005, 15:26
ilse
ilse is offline
ik ben gewoon vrolijk vandaag... een wonder
Oud 16-07-2005, 16:03
eefje-frucht
eefje-frucht is offline
Waarom mis ik mijn papa nu opeens terwijl ik hem nooit hebt gekend..?? ..?
Oud 16-07-2005, 17:06
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 16-07-2005 @ 11:01 :
it's my defence...
En waarom zou je dat niet kunnen veranderen als blijkt dat je er niet zo veel aan hebt en je jezelf er alleen maar (nog?) rot(ter?) door gaat voelen?
Oud 16-07-2005, 17:16
Verwijderd
ik heb niemand meer die mij begrijpt, zonder iets veel en lang te moeten praten.
ik wil hem maar iets houdt mij tegen, ik weet alleen niet wat. maar nu ben ik hem wel voor altijd kwijt.
Ik mag nooit meer twijfelen van mijzelf.
Oud 16-07-2005, 17:19
WolterB
WolterB is offline
Still feelin' good
Oud 16-07-2005, 17:26
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-07-2005 @ 18:06 :
En waarom zou je dat niet kunnen veranderen als blijkt dat je er niet zo veel aan hebt en je jezelf er alleen maar (nog?) rot(ter?) door gaat voelen?
wish it was that easy
Oud 16-07-2005, 17:29
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 16-07-2005 @ 18:26 :
wish it was that easy
Ik zeg toch ook niet dat je het van het één op het andere moment moet veranderen? Je kunt er aan werken en natuurlijk is het niet gemakkelijk, dat hoor je mij ook niet zeggen. Als het gemakkelijk was, dan was het probleem er al niet meer, maar waarom zou je iets wat moeilijk is niet kunnen proberen? Of er iig een beginnetje mee maken? Als je alles wat niet gemakkelijk is uit de weg gaat (ik weet dat je dat niet doet), dan veranderd er nooit iets. En wat heb je daar aan? Ik denk erg weinig.

(Als ik nu heel kattig overkom dan is dat niet de bedoeling geweest. (Helemaal niet zelfs. ))

Laatst gewijzigd op 16-07-2005 om 17:53.
Oud 16-07-2005, 17:47
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik ben eindelijk weer eens een dagje vrolijk, dit heb ik zolang niet meer gehad. Ik val ook minder vaak huilend in slaap en zie het allemaal weer wat positiever in. Misschien gaat alles dan toch nog goed komen
Oud 16-07-2005, 17:51
cyntha
cyntha is offline
Twijfel. Twijfel. Nog meer twijfel. Wat is het toch moeilijk om een beslissing te maken.
Oud 16-07-2005, 19:09
Verwijderd
Ik hoop heel erg dat het allemaal kan en lukt ed. Dan heeft het ook echt zin om over inrichting ed na te denken. iig een winkel gevonden waar ze ook dingen maken naar eigen ontwerp, nu hopen dat het ook nog betaalbaar is... Alles is het net niet en dan zouden we dingen hebben die het 'net wel' zijn. Hopelijk lukt alles nog voor de vakantie.
Oud 16-07-2005, 19:20
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-07-2005 @ 18:29 :
Ik zeg toch ook niet dat je het van het één op het andere moment moet veranderen? Je kunt er aan werken en natuurlijk is het niet gemakkelijk, dat hoor je mij ook niet zeggen. Als het gemakkelijk was, dan was het probleem er al niet meer, maar waarom zou je iets wat moeilijk is niet kunnen proberen? Of er iig een beginnetje mee maken? Als je alles wat niet gemakkelijk is uit de weg gaat (ik weet dat je dat niet doet), dan veranderd er nooit iets. En wat heb je daar aan? Ik denk erg weinig.

(Als ik nu heel kattig overkom dan is dat niet de bedoeling geweest. (Helemaal niet zelfs. ))
nee hoor komt niet kattig over..
ik werk dr aan, blijf dr aan werken
Oud 16-07-2005, 19:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Heh, krijg zin om met een paar vrienden naar het strand te gaan.

Schuld van Boudewijn de Groot.
Oud 16-07-2005, 20:00
Verwijderd
leuke dag gehad vandaag

( maar kben nog steeds vet
Oud 16-07-2005, 20:09
rare kwast
rare kwast is offline
zo mn ogen zijn weer niet zo rood meer, de tranen opgedroogd, de gedachtes verbannen
let's have some fun..

Regels voor berichten