Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik laat me ook niet met seisei aanspreken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
da's een heel andere zaak.. ik mag me electricien noemen iemand die daar niet voor opgeleid is niet. en dat geldt voor een arts ook en ook voor een advocaat enz. er zijn ook vrije beroepen .. elke maloot mag zich bv binnenhuisarchitect noemen.. alleen beroepen waarbij er "doden kunnen vallen" zijn beschermd |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
zoals ik al zei een brandweerman heeft bij mij meer status dan een advocaat |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sommige mensen die een ferrari hebben zijn daardoor ook arrogant. Zullen we dan ferrari's ook maar afschaffen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder wat Blackwaterpark zegt: het feit dat enkele academici er misschien arrogant mee lopen te pronken is natuurlijk volslagen irrelevant voor de vraag of we een bijna vijfhonderd jaar oude traditie moeten afschaffen. |
![]() |
||
Citaat:
En op zich heeft nare man wel degelijk een punt met dat het argument dat gegeven wordt niet overtuigend is. Een persoonlijke mening over wat nodig of onnodig is doet hier niet ter zake. Er zijn ook zat dingen die ik onnodig vind, die toch gebeuren.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar die zetten ook niet te pas en te onpas hun titel voor hun naam. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan kan je bij m'n vriendin terecht ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast zijn in jouw voorbeeld de opleidingen dusdanig verschillend dat het ook weer een pleidooi VOOR titels is. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
alleen zijn dat geen mensen waar ik regelmatig mee omga ![]() |
![]() |
||
Citaat:
beschermde beroepen zijn er om de consument te beschermen idd het zou erg gevaarlijk zijn als iedereen zich electricien mocht noemen .. of arts of een ander beroep waar bij mensen in gevaar kunnen komen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat iedereen zich automonteur mag noemen zonder dat dat in strijd is met wettelijke verplichtingen moet je ook relativeren. Als jij je auto naar een garage brengt zul je altijd kijken of er een BOVAG-logo aan te treffen is. Is dat er niet, dan breng je je auto daar niet naartoe, terwijl iemand die ten onrechte het BOVAG-logo voert ook onrechtmatig handelt. Dus de facto is de uitkomst hetzelfde. (En verder, redenaties als 'waarom hebben ze dan niet dit of dat gedaan' leiden natuurlijk nergens toe, want dan kun je bij alles wat niet helemaal in jouw straatje past wel gaan afvragen 'waarom' dat zo is. Waarom is een stoplicht groen als je mag rijden en niet blauw? Waarom is een fietspad rood en niet geel?) |
![]() |
||
Citaat:
![]() (dingen met een stekker dus) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
HBO gebruikt wetenschappelijke titels AsianDF | 83 | 20-06-2006 15:06 | |
Algemene schoolzaken |
Voorstel: Hbo'er kan zelfde graad halen als academicus AsianDF | 60 | 01-07-2005 04:40 |